[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

panzer

Breteaua in plus la Arabesque "se face" de vreo 2 ani! Parca spuneau "in urma sesizarilor" cetatenilor. A cam fost pusa pe hold de solutia celor 2 giratorii.

QuoteCealaltă variantă prevede realizarea unei ieșiri directe către centura București cu benzi de accelerare și decelerare și o traversare la nivel a căii ferate. "Construirea unui drum cu ieșire către Centură. Va fi realizat integral de Impact și se va materializa astfel: sens giratoriu pe Aleea Teişani (în capătul Cartierului Platanilor aviz în curs de obținere), trecere la nivel cu calea ferată (aviz obținut deja de la CFR), străpungere centură, cu banda de accelerare, în direcția Tunari.Drumul va ri construit în capătul Cartierului Platanilor. Am depus o cerere la administrația străzilor din București la jumătatea lui 2016, am primit aviz în 2017 și am depus imediat după actele necesare obținerii unui certificat de urbanism. Tot în 2016 am obținut o pre-aprobare de la CFR pentru străpungerea căii ferate. Momentan așteptăm ca documentația să fie aprobată. De îndată ce este aprobată, noi putem construi strada într-un timp foarte scurt", spun ei.

Ce tare! Sa le dea aprobare pentru o noua trecere la nivel cu calea ferata?! Si ce repede ar construi-o ei! Hihihi! Asta va fi cuiul final al DNCB-ului. Oricine sa poata construi o noua trecere la nivel. Mai sunt vreo 30-40 de proprietari in aceeasi situatie. Cel mai mare: Militari Rezidence, urmat indeaproape de Prelungirea Ghencea/Bragadiru. Si lor le-ar folosi a doua iesire in DNCB.

De ce nu s-au gandit nici o secunda la o solutie subterana ca la DN1 - Corbeanca. Poate ca le-ar trebui minim 1 mil euro. Iar ei ar da max 50.000 euro!

stangabriel

Acum este coada de masini pe sensul Mogosoaia - Otopeni de aprox 2.5 km din cauza intersectiei DNCB si DN1. Politia a stat si la intrarea in DN1 spre Bucuresti , reprezentanta Volvo. Deci cam in toate punctele intersectiei.

Si apropo de solutii , eu nu sunt de acord cu urmatorul fragment din stire:

"Până la implementarea soluțiilor, Impact are câteva soluții pe termen scurt. Una dintre acestea prevede fluidizarea traficul la intersecția Aleea Teișani cu breteaua ce face legătura cu Centura București cu ajutorul Poliției Rutiere. Echipajele vor fi prezente zilnic între orele 8.00-11.00."


De cand, Politia Platita din banii tuturor, sta sa rezolve o situatie a unei entitati private? Dar cand cu adevarat aveam nevoie, de ce nu a venit politia? Si peste toate, circulatia de pe centura BUCURESTI este defavorizata.

panzer

Yeap. Precizari. Vor sa cheltuiasca 500.000 euro. :)

Ce le merge PRul zilele astea.

stangabriel

Au adus semne de acordare de  prioritate si giratorii pe stative la Gara Otopeni , pentru giratia langa Benzinaria Lukoil. Balize de plastic au, deci in curand se face. La Mogosoaia inca nimic. Daca nu pun si pe mijloc parapeti, apai sa vedeti tiruri si masini cum intorc peste linie continua.

raresc

Salutare, se mai aude ceva "pe surse" despre licitatii noi pe DNCB (Est, Sud, pasaje etc)?

GDPR

Putin cate putin incepe sa se dezmorteasca treaba: azi dimineata langa Mercedes se compacta stratul de piatra sparta, la pasajul peste apeduct se curata partea dinspre sere in vederea aplicarii hidroizolatiei, se lucreaza la canalizare si rigole in zona Porsche, la intrarea spre Carrefour s-a sapat o ditamai groapa, cred ca se face un bazin de retentie ape pluviale intrucat am vazut cofraje depozitate langa sapatura si se lucreaza si se fac niste protectii cu beton la cabluri sau conducte sub pasajul A1.


Vj_Alecs

#877
^
Doar eu vad un real pericol pentru masinile care vin din directia Chitila-Colentina, la coborararea de pe pasarela sa dea direct intr-un sens giratoriu? care probabil se va aglomera pentru ca multi vor ocoli intra pe centura prin oras otopeni (venind din bucuresti).
LE: de altfel, nu vad utilitatea celui de al doilea rond, este construit cumva doar pentru servirea cartierului "Padurea Baneasa"?

carutasul

Se pare că soseaua de centură se va lărgi prin unirea giratoriilor :)

v46is

S-a escavat sub podul de sub A1 si pe breteaua A1 dinspre Bucuresti spre centura ( cea de pa partea cu Carrefour) . Imi pare ca se pregatesc pentru terasament.
Dinspre A1 sens Buc - Pitesti spre centura:



Sub A1 poza slaba . Greu e cu traficul in zona si pe ploaie.


TibiV

kolegu, nu vreau sa "te contrez", dar imi plac mai mult informatiile oficiale....

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/comunicat-de-presa-16032017-1
Quote
Proiect privind sistematizarea accesului din DN 1 în Centura București, zona pasajului Otopeni

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere împreună cu Direcția Rutieră din cadrul Inspectoratului General al Poliției Române colaborează într-un  proiect privind sistematizarea accesului din DN 1 în Centura București, zona pasajului Otopeni.

Acest proiect prevede realizarea a două intersectii de tip giratorii pe Centura București. Unul va fi situat la aproximativ 2950 m de pasajul rutier spre Mogoșoaia ( km 69+031), iar cel de-al 2-lea sens giratoriu se va construi la intersecția cu Strada Drumul Gării (zona Lukoil), respectiv  la km 1+277. De asemenea, pe axa centurii, între cele două sensuri giratorii a fost prevăzută amplasarea unui parapet prefabricat din beton tip New Jersey, care ajută la separarea fluxurilor de circulație.

Compania menționează că până la obținerea tuturor avizelor necesare demarării procedurii de amenajare a celor două intersecții și pentru familiarizarea participanților la trafic cu noua configurație a intersecției din zona Lukoil (km 1+277), s-a decis de comun acord cu conducerea Direcției Rutiere amenajarea sensului giratoriu în soluție provizorie. Aceasta se va face din parapet lestabil, urmând ca soluția definitivă să fie implementată pe teren în cursul anului 2017.

Până în prezent, pentru amenajarea intersecției în solutie provizorie s-au întreprins următoarele:
  -  au fost montați pe teren stâlpii aferenți indicatoarelor rutiere;
  -  a fost achiziționat parapetul lestabil necesar amenajării insulei centrale a sensului giratoriu și a insulelor de separare a fluxurilor de circulație;
  - au fost achiziționate consolele pentru amplasarea indicatoarelor de orientare în vederea presemnalizării direcțiilor într-o intersecție cu sens giratoriu;
  -  a fost comandat parapetul prefabricat din beton tip New Jersey, prevăzut pentru separarea fluxurilor de circulație.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ghrt

IMHO vor bloca şi sensul A2»Mogoşoaia, nu numai Mogoşoaia»A2.
Străzile alea din Otopeni nu suportă asemenea trafic, cred că TIRurile nici nu au loc să ia curba de 90 de grade din Otopeni. Poate însă vor scoate bumperele :))))
De ce oare nu or face un pasaj subteran în zona aceea de întoarcere dintre intersecţia DN1/DNCB şi Mogoşoaia (unde înţeleg că vor amplasa giratoriul) şi să redimensioneze breteaua Mogoşoaia/DNCB»Otopeni
Cont (aproape) inactiv.

LittleWanderer

Azi am vazut cativa baieti cu veste care taiau capatul asfaltului langa giratoriul de la Petrom pe viitorul sens spre A1.

Asta inseamna ca o sa vina cu straturile noi de asfalt in continuare?

Dar pe sensul ala in continuare nu mai e nevoie de umplutura sau asa jos va fi sensul?

panzer

Pe ce directie e curba de 90 de grade pe care nu o pot lua tirurile? La iesirea in Otopeni ma gandesc, dar pe ce parte? Pe partea opusa Mac-ului cel mai probabil, nu?

Avantajul acestei solutii cu 2 giratorii este ca e redundanta: daca un tir vine dinspre Pipera si vrea sa intre in Bucuresti pe DN1 are 2 variante:
1. prin dreapta hobanatului, pe sub DN1 si apoi stanga pe DN1. Pe aceasta directie s-a comentat ca nu au tirurile loc.
2. peste hobanat, intors la giratoriul 2 (cel de la Vecrta), dreapta spre Bucuresti la Volvo.

E similar si pe directia Pipera => DN1 spre aeroport.

Deci unde este blocajul? Ne putem gandi ca daca nu e loc pe varianta 1 pentru tiruri, se poate interzice accesul tirurilor pe acolo, urmand sa ia varianta 2, pe care ar fi folosit-o si acum dar fara ocolul pana la giratoriul 2.

In comunicat nu scrie nimic despre reconfigurarea traficului sub DN1. Daca masinile in continuare trebuie sa faca S-ul acela dublu tot vor incetini foarte mult, plus ca 2 in paralel nu incap.

In alta ordine de idei de ce le este asa de greu sa faca un giratoriu pe mijlocul drumului unde nu e nevoie de nici o expropriere? Aviz de la Politie sigur au ca altfel n-ar putea sa puna semnele de circulatie.

GDPR

#884
S-a publicat proiectul de Hotarare a Guvernului pentru modificarea şi completarea Hotărârii Guvernului nr. 750/2010 privind declanşarea procedurilor de expropriere a imobilelor proprietate privată situate pe amplasamentul lucrării de utilitate publică "Modernizarea Centurii Rutiere a Municipiului Bucureşti între A1 - DN 7 şi DN 2 - A2":  http://mt.gov.ro/web14/transparenta-decizionala/consultare-publica/acte-normative-in-avizare/1470-hg17032017dirtac-2

QuoteLa momentul intabulării coridorului de expropriere care reprezintă amplasamentul aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 750/2010, cu modificările şi competările ulterioare, s-a constatat că imobilul identificat cu numărul cadastral 844, în suprafata de 5037,30 mp, se suprapune integral cu coridorul de expropriere şi nu se regăseşte în anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului antemenţionată, deşi este proprietatea privată a unei persoane juridice. O.C.P.I. Ilfov a solicitat documente pentru înscrierea în Cartea Funciară a dreptului de proprietate al Statului Român, înclusiv pentru acest imobil.

Cu privire la imobilul identificat cu numărul cadastral 844, în suprafata de 5037,30 mp, este necesar să precizăm că în planurile puse la dispoziţie la nivelul studiului de fezabilitate, cuprind, pe zona în discuţie, menţiunea "apeduct", deoarece terenul este traversat, în lungul său, de Apeductul Arcuda, iar in paralel cu acesta se află canalul de desecare Dragomireşti – Chitila.

Terenul se află, practic, în zona de protecţie sanitară severă a Apeductului, care se suprapune şi cu zona de protecţie a canalului şi a fost considerat domeniu public, constatându-se ulterior existenţa acestei proprietăţi private. Pentru intabularea coridorului de expropriere în vederea realizării obiectivului de investiţii "Modernizarea centurii rutiere a municipiului Bucureşti între A1 – DN 7 şi DN 2 – A2", este necesară aprobarea declanşării procedurii de expropriere pentru imobilul identificat cu număr cadastral 844.