[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 7 Guests are viewing this topic.

GDPR

#855
^^^Avand in vedere ca Vertatel este subantreprenor al asocierii S.C. Delta A.C.M. 93 SRL & AZVIRT LLC & S.C. MAXIDESIGN S.R.L., strict contractual vorbind putem spune ca Delta a reintrat pe santier in data de 25 (si nu 29) ianuarie. Fizic vorbind insa, momentan Delta ACM'93 SRL nu este prezenta pe santier cu oameni si utilaje.

^^^^De ce dupa 15 martie? Pentru ca atunci expira interdictia de asfaltare stabilita de CNAIR, interdictie valabila pentru toate proiectele, in cazul in care va intrebati de ce nu se asfalteaza pe nicaieri.

"Iar termenul de 31 Aprilie pentru finalizarea lucrarii va fi respectat!"  :lol: :lol: :lol:  Cate zile are oare luna aprilie?

michidush

Tot atatea cat si 29 februarie :)

GDPR

+1  :lol: Recunosc ca nu m-am prins decat pe jumatate  :lol:

michidush

#858
http://www.economica.net/centura-bucuresti--o-noua-amanare-la-lucrarile-intre-chitila-si-chiajna--din-cauza-unor-exproprieri_134033.html

Ti se face efectiv parul maciuca...In tara asta nu se poate face nimic.....Cum e ma posibil dupa 6 ani de la demararea proiectului astia sa nu aiba amplasamentul eliberat? Vorbim de ultima capitala din europa care nu are sosea de centura rapida si unul dintre cele mai 5 aglomerate orase DIN LUME.
Se face totul la misto in tara asta si senzatia mea e ca lucrurile merg din rau in mai rau.

Si acum sa analizam rand pe rand. Guvernul e asteptat sa dea o hotarare in August (!?) pentru exproprierea fabricii de hartie. Banuiesc ca au calendarul ocupat pana in august cu gratieri, legi pt ingradirea justitiei, si cum sa usureze evaporarea celor 23 de miliarde din visteria lui Sabaide ...
Iar despre imobilul de la km #64 inteleg ca si-au propus sa #reziste si o fac de 6 ani cu succes.
Despre ce e vorba? Sunt maghernitele alea de dinainte de podul de la Chitila? Ca inteleg ca in curba de la Dragomiresti sunt trasate 4 benzi deja.....Se estimeaza "al doiela trimestru" pt maghernite......pai primul trimestru aproape a trecut ...Si de ce Noiembrie? Dureaza 3 luni sa umple groapa eliberata in August?
De fapt in Ro cam asta e progresul previzibil.....termenul de fapt e realist.

Am facut un simplu calcul matematic. Un kilometru din a cest proiect a fost construit in 83 de zile lucratoare. Au trecut 1752 de zile de la inceputul proiectului ..

michidush

#859
O alta zona cu probleme "de expropieri " e la km 61+400 conform articolului.
Am masurat pe harta si zona respectiva e fix pe langa giratoriul de la Dragomiresti ....nu inteleg ce probleme sunt acolo ca drumul e deja largit.....

Si apoi...daca trebuie sa asteptam TOATA VARA la 40 de grade intre Dragomiresti si podul de la Chitila din cauza unor maghernite de ce nu fac o deviere de cateva sute de metri (250 mai precis) inspre interior ??? Cat ar costa chestia asta? 300 000 de euro? Pt ca un milion de bucuresteni sa mearga in conditii de siguranta cu 6 luni mai devreme???





GDPR

De azi Delta ACM s-a intors la lucru si momentan lucreaza la trotuare in zona de langa Porsche.

Nici eu nu inteleg ce exproprieri ar mai fi de facut, din cate stiu s-au rezolvat toate prin HG de anul trecut. Oricum, nu mai exista zone unde sa nu se fi lucrat deloc. Iar ca sa se mearga pe 4 benzi, pe binder, cu exceptia pasajului de peste apeduct, mai sunt doar cateva zone destul de mici de asfaltat: langa Autoklass, la giratoriul de la Petrom, la Tehnologica si langa Meva. Poate la intrarea in baza Tehnologica sa mai fie niste piatra de asternut, intrucat nivelul actual e foarte jos.

TibiV

Quote from: michidush on March 02, 2017, 06:19:54 AM
Guvernul e asteptat sa dea o hotarare in August (!?) pentru exproprierea fabricii de hartie. Banuiesc ca au calendarul ocupat pana in august cu gratieri, legi pt ingradirea justitiei
....
....
Si de ce Noiembrie? Dureaza 3 luni sa umple groapa eliberata in August?

Economica.net da ca "sursa" fisa proiectului de pe site-ul CNAIR/CNADNR : http://cnadnr.ro/ro/proiecte/sector-a1-km-55465-dn-7-km-64160 (si, ca majoritatea paginilor CNAIR, nu scrie nicaieri cand a fost actualizata ultima data...)
Iar singurul termen estimat acolo pentru finalizare este Trimestrul II 2017...

Cu exproprierile este mai incurcat, mai ales ca si tu spui ca drumul e deja largit la giratoriul Dragomiresti, ceea ce nu s-ar fi putut intampla daca nu erau deja facute exproprierile....

Tot Economica.net pune si link la lista cu terenurile ce ar urma sa fie expropriate: http://sgg.gov.ro/legislativ/docs/2015/06/y7bz8hjqkt_dnrcx49pv.pdf
Adresa url pare sa se refere la un document inregistrat in 2015 la SGG (Secretariatul General al Guvernului)...
Desi primii doi proprietari de pe lista (S.C. Titan Mar si Bellu Ciprian) apar tot pe primele doua pozitii in Lista de exproprieri aprobata prin HG 368/2013.
Doar ca PDF-ul de pe site-ul SGG vorbeste despre "Suprafaţa afectata conform variantei finale a proiectului - anul 2014", deci este clar ulterioara HG 368...

Iar ultima expropriere pentru DNCB A1-DN7 s-a facut anul trecut pe 20 aprilie, prin HG 304/2016, care ar fi trebuit sa cuprinda cam tot ce ramasese...

Incurcata rau...

Poate ne ajuta Horatiu...

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GDPR

Zona de la km 64+100 mentionata in articolul Economica se afla sub pasajul peste calea ferata, pe partea dinspre Chitila. Ma gandesc ca vor sa faca niste bazine de retentie sau separatoare de hidrocarburi acolo, alftel nu ar fi avut logica sa faca exproprieri suplimentare in zona respectiva. Sau poate ca e nevoie de spatiu suplimentar in vederea consolidarii pasajului.

La km 61+400, terenul de 5,000 mp a aparut intr-adevar in lista cu imobilele ce urmau sa fie expropriate anul trecut, insa a disparut din lista finala anexa la HG 304/2016. De ce? Poate pentru ca e localizat intre soseaua veche si canalul Dragomiresti, adica aici. Cel putin eu asa am inteles din planurile coridorului de expropriere: http://www.drdpb.ro/filemanager/Exproprieri/HG_304_2016/Plan_Amplasament_suplimentar.pdf

vreausosele

Vinerea trecuta a fost un nou accident probabil mortal la una din trecerile de pietoni dintre DN1 si Mogosoaia. Cand am trecut eu victima era intinsa pe jos si se astepta ambulanta...

Cum e posibil ca pe portiuni unde se circula cu 80 km/h sa pui treceri de pietoni neiluminate? Bine, sunt semne cu limitare la 30 km/h, de parca toate tirurile vor reduce vreodata viteza la 30. Cine a gandit asta s-a spalat pe maini cu indicatoarele astea, iar oamenii mor in continuare.
In plus, la prima trecere dinspre DN1, mai este si o strada spre dreapta chiar inainte de trecere, iar toti cei care incetinesc sa vireze dreapta iti blocheaza vizibilitatea si oricum nu stii daca vireaza sau opresc la trecere. Daca esti pe banda a doua si incetinesti pana pe la 20-30 km/h, ca se eviti orice pericol, vin aia din spate peste tine. Si daca nu te lovesc, cel putin iti umplu frigiderul ca nu inteleg de ce incetinesti.

adiarc

Quote from: adrian rosca on March 02, 2017, 09:45:00 AM
De azi Delta ACM s-a intors la lucru si momentan lucreaza la trotuare in zona de langa Porsche.

Nici eu nu inteleg ce exproprieri ar mai fi de facut, din cate stiu s-au rezolvat toate prin HG de anul trecut. Oricum, nu mai exista zone unde sa nu se fi lucrat deloc. Iar ca sa se mearga pe 4 benzi, pe binder, cu exceptia pasajului de peste apeduct, mai sunt doar cateva zone destul de mici de asfaltat: langa Autoklass, la giratoriul de la Petrom, la Tehnologica si langa Meva. Poate la intrarea in baza Tehnologica sa mai fie niste piatra de asternut, intrucat nivelul actual e foarte jos.

Mersi de info....modul de lucru este la fel ca cel de anul trecut?incet si f.incet?
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

GDPR


panzer

Quote from: vreausosele on March 02, 2017, 10:34:21 PM
Vinerea trecuta a fost un nou accident probabil mortal la una din trecerile de pietoni dintre DN1 si Mogosoaia. Cand am trecut eu victima era intinsa pe jos si se astepta ambulanta...

Cum e posibil ca pe portiuni unde se circula cu 80 km/h sa pui treceri de pietoni neiluminate? Bine, sunt semne cu limitare la 30 km/h, de parca toate tirurile vor reduce vreodata viteza la 30. Cine a gandit asta s-a spalat pe maini cu indicatoarele astea, iar oamenii mor in continuare.
Acelasi lucru l-am spus si eu anul trecut. Nu avem tractiune cu cati oameni mor. E irelevant.
Am sugerat acelasi lucru: iluminare intr-o prima faza. Separatori mediani! Intr-un final pasaje pietonale (supra/sub terane nici nu conteaza)! Nu multi le considera relevante insa.

Am trecut si eu Duminica. Ce am observat in plus fata de ultima mea vizita in Decembrie. Nu stiu cand au fost facute:
- la Tehnologica au apucat sa faca ceva ceva la terasament, in sensul ca acum este continuu, dar sub pamantul din jur. Inainte era o gaura mare imediat dupa intrarea Tehnologica catre Petrom.
- Breteaua A1 spre Carrefour: sapa dupa utilitati ceva mai accentuat. Parca si sub A1 au mai racait un pic.
- Breteaua A1 spre Titan Mar: pare neatacata. Exista posibilitatea ca aici sa aiba cele mai mari probleme cu exproprierile. Nu se vede nici un semn ca s-ar retrage vreun gard.
- ceva borduri noi si la rondul Dragomiresti. De fapt borduri depozitate sunt in multe zone pe traseu.

strainu

#867
Am trecut și eu ieri și m-am uitat la noul giratoriu wannabe dintre Mogoșoaia și DN1. Dacă ce se discută aici despre reconfigurarea giratoriului de la DN1 nu va fi dublat de montarea de separatoare din beton, rezultatul va fi mult mai rău. Nu vreau să-mi imaginez cum ar fi ca toți care nu au rabdare să meargă 2 km până la gratoriu să întoarcă pe linie continuă.
Mi-e frică să merg pe DN2. Pentru unii, asta înseamnă că n-am ce căuta pe șosele.

panzer

Ultimul stadiu cu separatoarele este citez: "nu se inteleg intre ei!" si "Apline!"  :p Deci mai asteptam.

lovalova

interesant, daca inteleg eu bine, se pare ca problema din Greenfield va rezolva in cele din urma breteaua suplimentara, din fata de la Arabesque...

cat e de jenant ca un particular sa poata sa faca asta in cateva saptamani (sa zicem luni), cand impotentul nostru stat se lupta sa "gaseasca o solutie" de ani de zile...

http://www.digi24.ro/stiri/actualitate/ce-solutii-are-greenfield-pentru-scoaterea-proprietarilor-a-2-000-de-locuinte-din-izolarea-padurii-683089