[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

Fili

Quote from: Mrs on July 09, 2012, 12:43:04 PM
:D
S-a asfaltat intersectia de la Domnesti cu DNCB - nicio modificare fata de dimensiunea/marcajul/aspectul anterior  >:(
:cheers:


semn ca pe acolo va fi un pod si nu giratoriu....
stiu bine ce spune planul, dar...lipsa de fonduri, etc...

Fili

Quote from: claudiu!!! on August 04, 2012, 08:50:14 AM
Centura ti o recomand...nu are rost sa intri in oras

aici a fost turnat asfalt acum o luna dar......



Dap, e clar, se betoneaza armat, marginea dinspre calea ferata, in timp ce largirea se face pe partea opusa.
in poza de mai sus, urmeaza sa fie asternut un strat de asfalt, in mod indubitabil.

Dar altceva e frapant,  largirea in poze,  pare de maxim 1 banda... de autoturisme (daca exista asa ceva, desigur).
De la podul Bragadiru, pana la Podul A1, sunt imaginile?

Ionut

Pe sud nu se largeste la 2x2. Se largesc usor zonele cu intersectii... si nici acolo cine stie ce... probabil vor face doar o banda de stanga. Sunt si eu curios cum vor face, nu cred ca stie cineva cum va arata rezultatul final. Transparenta zero.

Fili

Am studiat temeinic pozele lui Claudiu , cunosc bine zona, dar am evitat-o mereu, pare ca se largeste peste tot (pe unde nu-s...stalpi, curti de manelisti, etc).

BoGDaN

#79
Fara o modernizare la 2x2 nu putem vorbi la un nivel de standard european minim. Se impune urgent A0 pentru ca Bucurestiul este un oras foarte mare si are nevoie de o centura sau de un inel cu adevarat modern. Companii multinationale sau centre logistice regionale toate au nevoie de elementul "timp rapid". Cu actuala centura se pierde mult timp.

Fili

Noi nu putem face un pod la Domnesti CB, prima intersectie dupa A1 !!!
Si vrem A0.

Si cu A0 sau A000 si fara , acel pod trebuia facut inaintea podului pipera, stefanesti, etc. cele din zona light.

Klaudiu!!!

#81
Quote from: Fili on August 04, 2012, 05:12:38 PM
Quote from: claudiu!!! on August 04, 2012, 08:50:14 AM
Centura ti o recomand...nu are rost sa intri in oras

aici a fost turnat asfalt acum o luna dar......



Dap, e clar, se betoneaza armat, marginea dinspre calea ferata, in timp ce largirea se face pe partea opusa.
in poza de mai sus, urmeaza sa fie asternut un strat de asfalt, in mod indubitabil.

Dar altceva e frapant,  largirea in poze,  pare de maxim 1 banda... de autoturisme (daca exista asa ceva, desigur).
De la podul Bragadiru, pana la Podul A1, sunt imaginile?

da, de acolo sunt ...nu se largeste ci se reabiliteaza in zona A1-Pod Bragadiru;
Eu sincer fac drumul foarte des....am vazut 3 accidente in intersectia de la Domnesti; Acolo trebuie facut ceva...acolo se creeaza ambuteajele

bogdymol

Am ajuns si eu pentru prima data pe Centura Bucuresti (pe sectorul A1 - Mogosoaia). Cu toate ca nu e perfecta, bucata modernizata, cu toate defectele ei, e infinit superioara celeia nemodernizate. Pe bucata cu 1 banda se circula cu 30-40 km/h, fara posibilitate de depasire, iar pe cea cu 4 benzi se mergea cu 100-110 pe banda 2, ceea ce e acceptabil.

PS: se lucra la montarea de panouri antiorbire pe parapetul median.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

Klaudiu!!!

cateva poze de pe centura Bucuresti zona Chitila unde se lucra la montarea panourilor antiorbire



MRS

Termenul de finalizare a reabilitarii tronsonului DNCB dintre A1 si DN5 este aprilie 2013... deci.. rabdare si tutun...
Pe scurt:
1. A1-Domnesti/Prelungirea Ghencea: tronsonul afectat de lucrari incepe la vreo 200m de intersectia denivelata cu A1, deci acolo nu va fi nicio schimbare...Mai departe, s-a balastat portiunea din apropierea cimitirului, s-au pus vreo 2 straturi de asfalt, acum se reface parapetele pe parte cu linia ferata. NU s-a largit nimic si NU se va largi nimic la Domnesti/Prelungirea Ghencea. Nici vorba de pod in urmatori 2-3 ani si NICI de giratoriu cum cred unii  :weird: In concluzie, mai au de tras aici un strat de asfalt, finalizat fundatie parapete si montat parapete, ecologizata zona + marcaj.
2. Domnesti/Prelungirea Ghencea - DN6/Bragadiru este mai in urma, aici mai sunt zone balastate si ne-acoperite cu asfalt, binder etc... Zona este destul de periculaosa, nefiind iluminata si ne-existand atentionari, de exemplu, dupa o zona cu 2 straturi de asfalt puse se coboara pe pietris...  :vroomvroom: :banana2:
3. DN6/Bragadiru - Magurele idem cu Domnesti/Prelungirea Ghencea - DN6/Bragadiru
4. Magurele - Jilava/DN5  idem cu Domnesti/Prelungirea Ghencea - DN6/Bragadiru si cu DN6/Bragadiru - Magurele
+ De la Jilava la Berceni de abia au spart fostul parapete in dreptul bazei Romstrade din Berceni, Ilfov in rest nimic

Poze = cand se va mai schimba ceva in peisaj
De altfel, pe intreg DNCB singurele modificari in ultima saptamana sunt panourile anti-orbire de pe Mogosoaia/DN1A - Chitila/DN7

Bogdymol, cand mai treci pe la noi prin sat da un semn, ca nu muscam!  :cheers:

:cheers:



A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

Ionut


bogdymol

Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele


Klaudiu!!!

o veste buna...dar nu spuneau ca nu mai exista bani pentru proiectul asta?

Ionut

O veste fff buna, s-ar uni A1-A2-A3 printr-un drum 2x2 la un nivel oarecum decent, daca lasam la o parte intersectiile la nivel...

Bani de principiu se gasesc, pe centura de sud nu erau bani... de fapt s-a si renuntat sa se faca 2x2 pe sud... va fi doar o reabilitare banala, nu largire. Pe nord va fi 2x2.