News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

AlexxC

Aseara trecand prin zona cu lucrari am observat ca de la intersectia A1 cu DNCB ,cateva sute de metri in sensul spre Chitila au frezat primul strat de asfalt.
Daca ar face acelasi lucru si pe bretelele de intrare iesire A1-DNCB ar fi minunat :)

kolegu

tot de azi, Catalin Homor interviu Hotnews:

" Din punct de vedere tehnic se poate reda circulatiei pe 4 benzi pe sens pe sectorul A-DN7 pana la finalul acestui an. Sper ca constructorul sa prezinte in teren o mobilizare adecvata astfel incat deschiderea sa se concretizeze."

Sublinierea imi apartine.
http://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-21399379-catalin-homor-directorul-companiei-drumuri-discuta-online-cititorii-hotnews-luni-ora-14-00.htm

panzer

Am observat ca foarte multe din intrebarile de azi de pe Hotnews au fost despre DNCB. Printre altele:

QuoteSectorul DN2-A2 din Centura Bucuresti. Reziliat din februarie 2015. Ce se intampla cu el?
Astazi ajunge in Companie proiectul tehnic de la proiectant. Pana la sfarsitul lunii noiembrie urmeaza sa fie transmisa catre ANAP documentatia de atribuire in vederea validarii. In functie de cat de repede se valideaza documentatia, procedura va fi in SEAP.
Interpretare personala: deci mumu licitatie de executie anul acesta.

QuoteLa inceputul anului ati spus ca sensul giratoriu de pe Centura Bucuresti, din dreptul localitatii Tunari, va fi gata pana la sfarsitul acestui an. Pana la aceasta data nu exista nici un semn de viata in zona.
In momentul de fata a fost realizat un giratoriu cu caracter provizoriu, benefic pt participantii la trafic de a se obisnui cu noua intersectie. De nenumarate ori cand se schimba tipul intersectie in giratie sunt contorizate nenumarate accidente. Fiind acele bidoane umplute cu nisip, autovehiculele nu sunt avariate si se poate reface usor giratoriul. Documentatia de atribuire a lucrarilor se afla in SEAP si estimam ca la inceputul sezonului de lucru 2017, si anume luna martie, sa fie demarate lucrariel cu termen de executie 2 luni.
Interpretare personala: sa banuim noi ca este proiectare/intabulare/executie, nu?

QuoteFacem ceva cu centura de sud a Bucureștiului? Că dacă chiar iese fantezia cu trenurile Progresu - Gara de Nord, centura e terminată în toate punctele fără pasaje.... Nu ca n-ar fi deja un dezastru interplanetar.
Pentru A1-DN5 documentatia va fi transmis la ANAP la finalul lunii noiembrie.
Interpretare personala: Deci pana la urma studiul LucaWay s-a terminat si avem SF valabil pe DNCB Sud. De cand curg cei 2 ani cat e valabil SF-ul?

QuoteRepet cele 2 intrebari pe care vi le-am pus si data trecuta:
1. Intersectia dintre CB si DN1 este de cosmar pentru cei care vin dinspre A1. Dimineata se formeaza cozi de 20-30 minute pentru a patrunde pe DN1. Aveti vreun plan de rezolvare a acestei situatii ?
2. Se va mai construi pasajul CB la intersectia cu DN1A Mogosoaia, si in caz afirmativ cand veti incepe aceasta lucrare <
In ultimul timp v-ati lansat in previziuni neadevarate referitoare la termenii de executie de autostrazi, SF, etc. Nu sunteti femeia de serviciu de la CNAIR care poate sa-si dea cu parerea ci o persoana publica care mintiti contribuabili. Sper sa avem demisia dvs. de onoare cat mai curand posibil.

1. Este in studiu soluctionarea acestei probleme.
2. Pentru Pasajul de la Mogosoaia s-a semnat contractul pentru proiectare. In momentul cand va fi realizat proiectul, acesta va fi scos la licitatie.

Dupa aceasta intrebare a mai fost doar aceea deja quoted by Kolegu. La restul, inca vreo 4 s-a terminat probabil timpul.

Multumim mult, Victor Cozmei. :cheers:
Sursa: hotnews.ro Linkul in mesajul de mai sus.

BogdanBorza

#678
Stimati Colegi,
Debutez in aceasta comunitate de pasionati, cu postarea unui raspuns CNAIR SA la o petitie avand ca obiect montarea parapetilor mediani pe DNCB segmentul cuprins intre Otopeni si Mogosoaia, respectiv solutia de solutionare a conflictului de circulatie la intersectiile in T dintre bretelele dinspre/inspre A1 si DNCB.








Rog membrii specialisti, sa analizeze din punct de vedere functional, solutia adoptata deja de CNAIR S.A. pentru solutionarea mai sus-mentionatului conflict de circulatie.
Va doresc o zi frumoasa si cu vesti bune din Infrastructura!
Bogdan Borza

frunzaverde

O porcarie; din descrierea lor pare a fi ceva de genul asta, cu DNCB drumul vertical si A1 drumul orizontal:



Asta e un nod de capacitate mica/medie, in care, in principiu, volumele principale de trafic nu schimba directia.

Ceea ce o va face similara ca aspect cu situatia dezastruoasa initiala de la Stefanesti, doar ca cu volume de trafic pe toate directiile mult mai mari (cu rezultatul ca se va bloca mai degraba decat sa provoace accidente masive).

Intrarea/iesirea de pe A1 se face prin traversarea DNCB la nivel in doua puncte situate la 75m unul de celalat, prin intersectii tip T. In total patru conflicte in doua puncte apropiate. Cum volumele de trafic atat DNCB-A1 cat si DNCB-DNCB vor fi probabil foarte mari, intersectia va functiona la o capacitate totala minima sau aproape de minime.

P.S. Acolo trebuia un nod pe 3 niveluri.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

dr4qul4

Aveau 2 variante.
1. Ingroparea sensului DN1A->A3. De ce le e frica de o asemenea solutie? sa nu-mi spuneti ca pilotii pilei nu sunt suficient de adanci, ca puteau turna oricand unii noi. Nici scump nu cred ca ar fi fost. Odata ingropat sensul din exterior, intersectia ar fi aratat exact ca a lor. Dar fara conflicte de trafic.  Cat dureaza sa faci 2 pereti mulati de 100 m si sa pui tavan pe 20m + scurgerile pluviale?

2. Folosita centura veche ca si bretea. Probabil ar fi avut nevoie de ceva exproprieri si o redesenare a curbei, dar nimic important.


Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

NGC

Si totusi, nici o intrebare legata de Domnesti? Eram curios ce scuze mai au. :o

rocklee

intrebari au fost ....dar nu a raspuns  >:(

GDPR

#683
Azi, 10.11.2016:

- la giratoriul de la Petrom insula centrala a prins forma, iar Vertatel se pregateste in sfarsit sa ingroape teava metalica. S-au montat distantieri de plastic in jurul tevii, asa ca cel mai probabil va fi inglobata in beton;
- intre cosmelie si teava de gaz nu s-a mai muncit de doua zile, vremea nu a permis executia umpluturilor, apropo de discutia despre descarcarea A3 in Popasului si declaratiile lui Hanganu;
- la giratoriul Dragomiresti inca se sapa la banda dinspre Dragomiresti cu un excavator, dar impresia e ca se misca foarte incet;
- la pasajul peste apeduct se lucreaza la piloti in zona de drum dinspre sere;
- Vertatel lucreaza la o deviere de retele electrice din zona largirii de langa Porsche;
- podetul de la intersectia catre Carrefoour a fost decofrat;
- se astupa gropile din carosabil in zona intersectiei cu A1, banda de langa calea ferata devenise impracticabila.

LE: In seara asta se asfalta zona frezata de langa A1.

adiarc

Conform thread-ului de plăti Delta ACM a mai primit recent 4,4 mil.ron,dupa ce plata precedenta a fost in Iunie anul curent.Poate ii mai resuscitează putin si nu isi dau duhul înainte de a finaliza proiectul
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

TibiV

Platile au fost mizerabile pe contractul asta...
La fel ca si lucrarile ! :(
Noroc ca si-au ma scos ceva bani pe pasaj NG-Splai... Si pe Bulevardul Pipera, chiar daca l-au refacut si de de 4-5 ori.... :D
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

vreausosele

Azi dimineata dezastru la intersectia cu A1, se pregatea drumul pentru turnarea asfaltului si pe o portiune de cativa zeci de metri se circula la paleta. Cei care vroiau sa faca stanga spre Carrefour blocau un sens, celalalt deja blocat, HAOS!

Nu ar trebui lasati sa faca asta in timpul zilei si la ora 09:00, lucrarile de genul asta ar trebui facute noaptea!!!

GDPR

E blocaj si la ora asta, stau de o ora intre Chiajna si A1.

AdrianB1

E blocaj pana dupa 8 seara pe-acolo. Exista drumuri paralele cu centura pe unde se circula lejer (Sabareni-Joita-Ciorogarla-Domnesti-Clinceni-Bragadiru), doar ca in Domnesti spre centura e o bucata in constructie si se merge la paleta. Ai conexiuni spre centura la Sabareni, Dragomiresti, Domnesti, Bragadiru, daca vrei poti sa mergi si spre Adunatii Copaceni pe-acolo, iesi la giratoriul de la Arges.

panzer

@frunzaverde o sa avem maxim o solutie cam se prefigureaza cea de la Otopeni: 2 giratorii, unul inainte si unul dupa si stanga interzis. Mai e si complicatia cu penetratia lui Oprescu in DNCB, care si aia va avea prioritate. Iarasi giratoriile sunt prea apropiate de A1 si nu lasa loc de pasaje care sa le supra-traverseze, idem ca la Stefanesti si Tunari. Acelasi PM aceeasi solutie.

Directia A1 DNCB e rupta oricum de giratoriul rahitic de la Hornbach/Kika/Fasion Outlet. Tirurile sunt moarte acolo. Ar trebui minim o bretea direct din A1 prin spatele Kika direct in DNCB SUD. In SF intersectia era semaforizata si iluminata.

Nici o poza de la Dragomiresti? S-au apucat de hidroizolatie la pasaj?

@adrian rosca: stiu ca pare ciudat sa ocolesti prin Sabareni, dar e ok ca poti sa ocolesti si cedeaza de la Domnesti. Drumul e foarte bun si mai niciodata aglomerat. Noapte pe ploaie insa mai dai de "ai satului viteji" in drum de la carciuma spre casa, nu neaparat in linie dreapta.