News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

GDPR

Si eu cred ca daca s-ar rezolva intai intersectiile de la Popesti, Berceni, Domnesti si A1, conditiile de trafic pe centura vor fi mult imbunatatite si astfel s-ar castiga timp pentru A0 sau orice alta varianta.

michidush

@ Drula si API
Cred ca ar trebui urgent introdusa o noua lege pentru infrastructura, si anume proiecte declarate de importanta critica sa fie executate obligatoriu in 3 schimburi, iar expropierile facute in procedura accelerata. Ar trebui deasemenea data o lege ca castigatorii licitatiilor sa fie obligatoriu desemnati in maximum 60 de zile de la inchiderea ofertarii iar contestatiile sa fie obligatoriu arbitrate in maximum 30 de zile.
Ar trebui deasemenea introdus termenul de "black listing" pentru firmele care au facut lucrari de infrastructura necorespunzatoare si nu au respectate termenele. Ar trebui data si o legislatie care sa oblige autoritatile sa dea autorizatii de mediu in maximum 60 de zile de la depunerea cererii. Altfel riscam sa blocam Romania de nici mama tehnocratilor nu o mai descurca.

Sunt unul din "sinistratii" din Romania care au avut neinspiratia sa cumpere un apartament pe Prelungirea Ghencea in Bucuresti. De 6 ani sunt alaturi de vecinii mei supus la un regim de exterminare psihica sistematica iar lucrurile nu dau semne sa mearga in mai bine.
DNCB se lucreaza in bataie de joc...credeti-ma pe cuvant ca stand la cozi interminabile pe Centura spre Chitila contempland ani de-a randul gramada de moloz din dreptul Mercedes sau utilajul stingher care facea manevre fata spate printre plopii de la Carfour am avut gandul sa ma dau jos din masina ca sa iau la bataie pe cineva de la Delta ACM....excavatorist, inginer, patron sau cine imi cadea in maini. Cel mai aglomerat drum din Sud Estul europei a incaput pe mana unor diletanti care lucreaza cu 5 necalificati si 2 excavatoare din 2013.
Muncesc de ani de zile in strainatate si din 2013 decand vin in concedii in tara ma tot amagesc ca "termina pana la sfarsitul anului". Am inceput sa ma gandesc ca este un plan deliberat de sabotare a economiei judetului Ilfov, ca Putin sau mai stie cine dracu au vreun interes sa asfaltam 15 km de drum la 4 benzi fara o trecere denivelata in 5 ani pt a ne distruge economic...
Pe partea cealalta mai sus la Raul Doamnei Prelungirea Ghencea e blocata din nou de lucrarile la statie care se obliga sa dea drumul la circulatie pe la Raul Doamnei din 2013.....Am ajuns sa fac 4 km ca sa duc dimineata copilul la scoala in 30 de minutela ora 7.30. Pe partea cealalta de aproape 2 ani de zile de giratoriul de la Domnesti nu se mai aude nimic.
Am ajuns sa visez ca intro buna zi o lovitura de stat militara sau vreo minune de genul asta o sa aduca Armata pe Centura ca sa termine largirea.
Nu se mai poate! Este bataie de joc.....cine locuieste acolo stie despre ce vorbesc.....

adiarc

ionut..Când ai făcut filmarea?

E tragic de pustiu șantieru...horror.....și la cât de urgente sunt lucrările ar trebuii sa se lucreze 24 din 24,Duminica,Crăciun ,revelion,etc...Eu nu mai înțeleg nimic cum cel mai circulat drum din tara e și cea mai mare batjocura și în continuare mizerabili de genul Homorica-minciunica au tupeul ordinar sa avanseze termene peste termene...Toate din burta.

Te rog o scrisoare publica a API strict pe acest proiect
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Ionut

Am filmat duminica, ieri.
Pai facem pozitie pe DNCB... ca sa ce? :) Ar trebui sa lucreze si nu lucreaza... cum trebuie. :)

cutter

Salut, am rămas dator cu niște răspunsuri.

Quote from: medicul de garda on October 14, 2016, 09:50:44 PM
Eu ma intreb, chestia asta cu consultanta pentru stabilirea solutiilor optime pentru centura se refera cumva si la solutii punctuale pentru rezolvarea conflicetelor de trafic acolo unde deja s-a largit centura?

Bună întrebare - după părerea mea ar trebui să se refere și la aceste soluții punctuale.

Quote
1. Cutter spunea mai demult ca proiectul DN2-A2 s-a spart in 2 bucati, largirea propriu-zisa si nodurile din capete, care acum se vor denivelate. Se mentine solutia asta, se vor construi pasaje denivelate cum finantare de la UE? Ar fi de departe cea mai buna rezolvare a situatiei.

DN2-A2 este în curs de revizuire proiectul tehnic, din ce înțeleg chiar zilele acestea va fi predat pentru a fi lansată licitația de execuție lucrări (FIDIC Roșu). Proiectul este în forma cu intersecții la nivel cu excepția celei de la Cernica unde este un giratoriu suspendat.

Eu am susținut în iarnă că ar fi nevoie ca și intersecțiile de la DN2 și DN3 să fie denivelate suplimentar (3 nivele). Argumentul celorlalți a fost că ar dura mai mult să se revizuiască proiectul cu aceste intersecții nou-denivelate și că se pot face ulterior în alt contract. S-a decis pînă la urmă ca să meargă mai repede (e un fel de a zice avînd în vedere că a trecut aproape un an doar pentru revizuirea de PT) să fie revizuit fără noi pasaje denivelate.

Quote
2. Se incearca gasirea unei solutii pentru nodul cu DN1, care este absolut dezastruos si prost gandit (puteam fi mai ambitiosi cand am facut acel pod hobanat...). S-a studiat pana acum vreo varianta de nod in 3 niveluri acolo, si daca da, ar fi eligibila pentru finantare UE? Sau daca nu, macar reconfigurarea nodului, prin folosire fostelor bretele spre Otopeni?

De acord cu dezastruos și apropo de pietrele aruncate pe thread-ul ăsta în ultima perioadă, oare în 2009 ar fi fost mai bine să se mai fi gîndit cîteva luni în plus cînd au ales soluția în forma curentă și să vină cu ceva care sa nu creeze cozi interminabile la orele de vîrf?

Nu s-a studiat o variantă pe 3 niveluri, eu am susținut că ar trebui studiată o astfel de variantă (de ex. pasaj subteran pe direcția A1->A2), ministerul a părut să preia ideea prin primăvară după care a fost îngropată.

Quote
3. S-a gandit cineva la imbunatatirea bretelelor din nodurile principale? Acum un an si ceva s-a licitat un SF pentru largirea bretelei DN1-DNCB de langa Arabesque, despre care nu a mai auzit nimeni nimic. Consider ca largirea aceastei bretele, impreuna cu bretelele A1-DNCB este prioritatea zero pentru CNAIR, mai ales ca investitia este aproape nesemnificativa (ma rog, trebuie exproprieri...)
De acord cu bretelele de la DNCB-DN1. Poate află horatiu.cosma ceva despre stadiul actual.

Quote
4. De pasajul de la Mogosoaia se mai aude ceva? S-a licitat refacerea SFului acum cateva luni, a inceput proiectarea propriu-zisa? Si daca da, se doreste constructia pe bani europeni?
Da, s-a licitat revizuirea PT-ului (nu a SF-ului). S-au depus 2 oferte la sfîrșitul lui august care sunt încă în evaluare, dar cred că e foarte aproape de finalizare procedura.

Quote
5. Se mai aude ceva despre terminarea lucrarilor din tronsonul DN1A-Gara Otopeni, unde lipsesc parapetii mediani? De asemenea, se licitase la un moment dat proiectarea pasajelor care sa inlocuiasca salba de treceri de pietoni de pe sos Odaii (DNCB intre DN1A si DN1), unde au fost deja multiple accidente mortale. Nici aici, nimic? :(
Pe DN1A-DN1 a fost un proces între CNADNR și Alpine care a dat faliment parcă și e vorba de o garanție care a fost executată și ar trebui refăcută uzura (care e neconformă - deși, sincer, eu n-am observat ceva ieșit din comun ca șofer) și încă niște lucrări de acei bani. Sper că am înțeles corect povestea (o observasem de anul trecut pe portal.just.ro) - acum aceste lucrări trebuie licitate și cred că includ și parapeții New Jersey (de fapt, ăștia mă dureau cel mai tare). Despre pasajele pietonale nu știu mare lucru. Poate din nou ne ajută horatiu.cosma.

Quote
Imi cer scuze pentru salba de intrebari, dar profit de valul de transparenta pe care l-a adus colegul nostu Cutter! :cheers:
No problem, eu ajut cît pot, ar fi frumos poate să ieșim și la un suc într-o zi cei care sunteți din/în București (sau mai nou, Timișoara :) ) să vorbim față în față, e mai ușor.

Cît privește finanțarea europeană, din ce înțeleg s-a intenționat introducerea ca retrospective a DN7-A1 și DN2-A2 pe fondurile 2007-2013. Din păcate, nu respectau criteriile pentru finanțare europeană așa că pentru moment ideea de finanțare europeană pe nord e nefezabilă. Poate că va fi resuscitată de (deja faimosul) studiu. :)

carutasul

Ce am observat eu, si probabil că ar funcţiona multă vreme pe DNCB dacă s-ar face şi A0 este că în afara racordurilor principale ( A1, Dn1, A2 si Dn5) nu e niciodată coadă pentru făcut dreapta/stânga în zonele cu pod peste centură. De exemplu la Bragadiru nu am văzut niciodată coadă pentru făcut stânga/dreapta. De asta sunt destul de sigur că nu s-ar face nici la Berceni nici la Popesti-Leordeni, şi probabil nici la Ghencea.
Cu alte cuvinte, în ipoteza că s-ar face totuşi A0 eu nu m-as complica cu giratorii suspendate si alte minuni in aceste locuri, sau cel puţin dacă tehnic e posibil le-aş lasa pentru o a doua fază, in ideea că un pod simplu s-ar putea rezolva în sub un an si ar rezolva mulţumitor traficul.
Cu totul altfel se pune insa problema dacă renunţăm la A0 ( eu aş ieşi la miting în acest caz :)  ) pentru că atunci evident trebuie făcut totul ca lumea. Bine, mai e variabila cu trenul de centură, aparitia unor bariere ar complica un pic lucrurile.

cutter

#636
Încerc să mai dau cîteva răspunsuri legate de inelele Bucureștiului la cîteva mesaje din urmă.

Quote from: Ionut on October 28, 2016, 03:13:57 PM
Mai oameni buni.

UE (ma rog, CE, Comisia Europeana) nu finanteaza fara studiu serios. Adica trebuie sa se faca un studiu PE BUNE care sa arate fluxurile de trafic, sa fie cat se poate de clar daca DNCB va fi pentru traficul "local" si A0 pentru cel de tranzit si tot asa. Sunt multe variabile si modelele cercetate sunt destul de complexe pentru ca daca faci una sau alta, daca termini DNCB Nord s-ar putea DNCB Sud sa fie cu trafic mai mic. Cat de mic? Daca faci DNCB Sud 2x2 mai are rost sa faci A0? Daca da, cand? Si tot asa.

Ideea e sa fie o strategie de dezvoltare a celor doua centuri fundamentata foarte serios. Asta daca vrem finantare europeana. Daca nu, facem de la buget in ritmul pe care-l stiti.

Ionuț a sumarizat bine situația. Studiile actuale sunt de o calitate insuficientă pentru Comisia Europeană. Nu eu (că am tot fost pe aici acuzat) am decis că e nevoie de această planificare coerentă a inelelor Bucureștiului (deși cred că ne prinde extraordinar de bine dacă e făcută cum trebuie), ci experții europeni au considerat că e nevoie de aceste informații suplimentare.

Quote from: ion59 on October 28, 2016, 05:07:54 PM
- Ținând cont de ultimele informații oferite, poate cineva să creioneze o foaie de parcurs, ca timp, pentru acest proiect? 5 ani, 10 ani etc?
- Mai sunt și alte informații de interes public despre acest proiect ce pot fi împărtășite, sau asta este totul?

DN2-A2: scoatere la licitație pe FIDIC Roșu în acest an (conform CNAIR)
DNCB Sud A1-DN5: scoatere la licitație pe FIDIC Galben în acest an (conform CNAIR)
Studiul inelelor, începe pe 7 noiembrie cu consultantul internațional: durata 5 luni (apropo are o componentă de consultare publică, ar trebui să participați la ea)
Părți din A0 sau DNCB Sud DN5-A2: după ce e gata studiul.

Quote from: panzer on October 30, 2016, 10:52:04 PM
@cutter: printre randuri era si solutia de fapt. Avem un studiu in lucru cu LucaWay pentru DNCB sud. Admitand ca CE finanteaza doar High Quality Roads, ce ne impiedica sa scoatem de la Luca un astfel de studiu pentru SUD?
LucaWay a lucrat la o variantă cu drumuri colectoare și toate intersecțiile denivelate, deci există DNCB Sub în variantă HQR.

Problema pentru experții Comisie este partea de strategie adică ce dezvoltăm/cînd dezvoltăm și care ar fi fost alternativele. Astea sunt fundamentale la acceptarea unei investiții. Ori statul român nu și-a pus niciodată problema sa facă lucrurile astea integrat, ca la multe alte proiecte (doar unim Bucureștiul de Ungaria și prin A1 și prin A3 și uite ce bine merg amîndouă în paralel) au fost proiecte pornite fără o finalitate și finanțare clară.

De ex. experții zic: dacă nu faceți A0 Sud atunci ar trebui să faceți 3 benzi pe DNCB Sud că va avea un flux extraordinar de trafic. Pe de altă parte, dacă faceti DNCB Nord complet și faceți și A0 Sud, va avea un trafic care nu justifică 4-500 mil € și atunci faceti fără drumuri colectoare și finanțați-vă singuri. Tot ce vor e o strategie coerentă, ei nu sunt acolo ca să blocheze proiecte, ci ca să se asigure că au sens economic și că nu se investește aiurea (apropo de ce zicea cineva mai sus cu spînzuratul de picioare al unor vizionari de acum 5-10 ani...).

Această strategie ar trebui să reiasă din studiul menționat.

Quote from: panzer on October 30, 2016, 10:52:04 PM
Revenind un pic la ce am spus eu si ce ai raspuns tu: cum s-a ajuns sa mutati traficul intre inele: pe DNCB intre A1 si DN5 si A0 intre DN5 si A2?

Păi pare o variantă care are destul de mult sens. A0 este foarte aproape de DNCB în zona de sud și trebuie doar completate proiectele cu un drum de legătură sub 1km. A0 este ușor de construit în partea de sud-est, s-a lăsat chiar și loc (a fost prevăzută autostrada PUG-uri și PUZ-uri) pentru ea în sate și nu s-au construit case (lucru mai rar la noi). Din ce înțeleg SF-ul A0 Sud este bunicel și o revizuire n-ar trebui să dureze prea mult. Lungimea nu e mult mai mare pe A0 decît pe DNCB între Cernica și Jilava.

Quote from: dr4qul4 on October 31, 2016, 12:28:03 AM
Incepi sa suni a politician...
Putem să trecem peste asta cu politicianul? Cred că s-a făcut de destul de multe ori gluma/înțepătura. E clar. Scriu lung că sunt politruc. De fapt scriu lung și susțin ce cred de ani de zile - dar probabil mă antrenam ca să devin politruc. Sub acoperirea unei cariere în IT, a unor startup-uri din California pentru care lucram, sub acoperirea pozatului cu telefonul de documente la AM POST ca să vă aduc informații - mă pregăteam să devin politruc. Trecem peste, vă rog? :)

Quote
De ce exagerezi cifrele?
Sunt cifrele din studiul Luca Way, unde au și estimat costurile pe proiectul pe care l-au făcut în SF, nu le-am scos din burtă.

Quote
Vreti sa fiu de acord cu studiul vostru?
Nu vreau, man, că nu e studiul meu. Și în general, încearcă să fii un pic mai puțin agresiv și să ai un pic încredere că tot ce-am făcut în 10 luni cît am fost la guvern a fost cu bună-intenție și cu onestitate. Crezi că eu nu sunt frustrat ca locuitor al Bucureștiului și necăjit că n-avem niște inele ca lumea?

Quote from: vreausosele on October 29, 2016, 03:11:21 PM
Am si eu o intrebare pentru @cutter, in cazul in care am inteles bine cine e.

Adica de fiecare data cand venea o vizita, sef CNADNR/ Ministrul Transporturilor, mobilizarea era exemplara, din ziua urmatoare se revenea la ritmul initial. Eu cred ca asta nu se putea intampla decat daca vizitele erau anuntate, ca pe vremea lui Ceausescu.

Nu știu să-ți răspund, eu am fost într-o singură vizită oficială în luna iulie și se lucra normal. În rest, am mai fost în mai multe ture particulare și am raportat din proprie inițiativă celor care se ocupă de proiect (MT/CNADNR) că se lucrează anemic.

Eu știu nevoia de personalizare pentru frustrare, adică e mai ușor să dai cu pietre într-o față decît în ceva abstract (gen "sistemul"), dar hai să ne aducem aminte că e un contract început în 2011 pe niște studii mai vechi cu cîțiva ani. Eu și cu Horațiu am încercat în cele 10 luni (6 pentru Horațiu) la guvern să ajutăm și să presăm CNADNR-ul și alte autorități să se miște cît mai bine pe obstacolele care blocau acest proiect: exproprieri, întabulări, avize, etc. Acum s-au rezolvat cam toate, nu prea mai depinde decît de constructor - și aici, am încercat să ajutăm și am vorbit constant cu cei care gestionează contractul (MT/CNADNR) și le-am spus că mobilizarea e insuficientă.

Hai să mai direcționăm furia noastră și către cei care o merită - eu am tot zis că e aiurea să ne luăm de constructori cînd statul nu și-a rezolvat partea lui - dar în cazul de față, chiar nu pot să înțeleg ce face Delta ACM 93 SRL și de ce tratează o lucrare atît de importantă așa.

GDPR

#637
Delta ACM'93 se pare ca are ceva probleme financiare, e suficient sa ne uitam in rapoartele lunare CNADNR/CNAIR din ultimele luni: "Contract 5R15/18.10.2011 - Reabilitare DN56, Craiova - Galicia Mare, km 0+000 - km 47+000 ... Constructor: SC Delta Antrepriza de Constructii si Montaj 93 SRL ... Observatii: Blocaj financiar al Antreprenorului datorita neemiterii/emiterii cu intarziere a Certificatelor Interimare de Plata de catre Inginerul Fidic DRDP Craiova."

N-a observat nimeni treaba asta pana acum? Eu tip de mult pe aici ca nu au resurse sa lucreze in mai mult de 2-3 puncte deodata. Faptul ca au doar un singur finisor pentru doua lucrari mari, DNCB si strapungerea de la Grigorescu, spune foarte multe.

Azi de exemplu, se lucreaza intre fosta cosmelie de langa Petrom si de acum celebra teava de gaz cu un compactor si un excavator (se sapa in dreptul cosmeliei - oricum nu pot termina pana nu se reloca bransamentele - iar zona pana in teava de gaz care a fost excavata mai demult a fost curatata si este in curs de compactare), se lucreaza la borduri la Dragomiresti, se sufla cu aer comprimat zona betonata a pasajului peste apeduct in vederea hidroizolarii, iar la intersectia spre Carrefour se armeaza podetul si se pregateste asfaltarea zonei vechi a centurii inspre A1. Ar mai fi un buldo si cativa muncitori de la Vertatel imprastiati pe traseu si cam atat. A, era sa uit de foreza Foretis de la pasaj care sta acolo de zile bune si care in sfarsit se pare ca se pregateste sa mai faca cativa piloti.

Granata06

Am vrut sa ma uit pe site-ul lor (Delta ACM) insa surpriza....nu se deschide nimic...ba mai mult...apare ceva in japoneza.

AdrianB1

Scurta non-recenzie a centurii. Rog cititorii sa ignore partile pe care nu le inteleg sau cu care nu sunt de acord, ei au dreptate intotdeauna.

Baba care dadea in carti a zis ca dama de pica a picat si ca sfat de viata mi-a zis "du-te si te plimba", asa ca am plecat de la birou sa ma plimb pe centura. La 6 eram la aeroportul Baneasa, la 7:05 la intersectia de la Domnesti, am prins ora de varf. Traseul a fost parcurs cu motocicleta, cu masina probabil dureaza dublu. Chiar si ambulanta care m-a depasit la Chitila nu a reusit sa mearga prea repede.

De la aeroport pana la al doilea pod se mergea fluent, dupa care s-a blocat pe toate 3 benzile. Motivul l-am descoperit mai incolo: Dorel de la RATB facea statie inainte de podul de la Otopeni pe banda a 2-a, ca apoi sa faca dreapta pe bretea. Nu era un Dorel, era tot sindicatul Doreilor, cat am mers prin zona au gost 3 autobuze care au facut aceeasi magarie. Cu banda 1 blocata de cei care fac dreapta, banda 2 blocata de autobuze care fac statie, traficul pe banda 3 se desfasura cu greutate pentru ca toti incercau sa intre pe banda aia.

Sub podul de la Otopeni e ca de obicei crima si pedeapsa; coada dinspre Mogosoaia are cativa kilometri. Se intoarce voios pe linia continua, ca pentru soferul roman marcajele sunt desene pe asfalt pentru copiii mici, nu pentru ei, iar de separatoare e mare lipsa.

Spre giratoriul de la Mogosoaia e coada de ~ 1 km. E trafic mare pe axa Bucuresti-Mogosoaia, asa ca centura stagneaza. Probabil cu pod pe directia centurii se rezolva 90% din problema.

Pe Mogosoaia-Chitila am intalnit un ninja: biciclist fara nici un fel de lumini, cu vesta reflectorizanta peste care avea un rucsac in spate, asa ca era invizibil de la mai mult de 20 de metri. Pe acolo se merge cu 90 km/h, aia 20 de metri sunt insuficienti ca sa zici "ce e asta?", daramite sa il mai ocolesti pe idiot.

Pe podul de la Chitila e blocaj. E blocaj pana la Dragomiresti, continuu, probabil pe 4 benzi se va sta la fel de bine ca pe 2. La giratoriul de la Cartierului cei care vin de pe strada aia intra in giratoriu pe contrasens sa faca stanga, ca restul e blocat de coada spre Dragomiresti. Suntem langa Bucuresti si asta explica tot.

La giratoriul de la Dragomiresti e un blocaj artificial: lipseste un triunghi de pe iesire, asa ca orice TIR trebuie sa se invarta cam strans si asta inseamna viteza mica, blocaj in urma lui. Doar facand conexiunea asta s-ar dubla capacitatea giratoriului, iar lucrarea se poate face probabil in 2-3 zile - e vorba de un triunghi cu latura de vreo 5-6 metri.

La apeduct se lucreaza la lumina reflectoarelor. Era cam 6:45.

De la pod se circula cat de cat fluent spre A1 pana la parcarea de TIR-uri de langa Renault. De acolo e blocaj pentru ca sensul spre Chitila se asfalteaza, lucra un compactor, iar sensul spre A1 merge pe pamant valurit cu viteza foarte mica.

De la A1 spre Domnesti e fluent pana la a doua curba la dreapta, de unde e coada pana la intersectia de la Domnesti. Culmea, dinspre Bucuresti e coada foarte mica pentru ca grosul blocajului e din Bucuresti si pana la Cartierul Latin, dupa aceea e lejuer pana la centura. Cu giratoriu suspendat la intersectia centurii cu Prelungirea Ghencea se rezolva traficul pe centura, dar mai putin cel de pe Prelungirea Ghencea; la Cartierul Latin se face stanga, intoarcerile pe sub rampele pasajului de la giratoriu ar rezolva problema daca cei din Cartierul Latin le-ar folosi, dar cum ei au doar pretentii si nu si bun simt nu imi fac sperante.

GDPR

^La aqueduct a inceput sa se lucreze la piloti.

ciprebbe

Duminica cand am filmat nu se lucra nicaieri pe DNCB. Sper sa reusesc pana maine sa prelucrez bucatelele din drona.
O bataie de joc ce e pe acest santier iar diferentele fata de ultima filmare de sus (iunie 2016) sunt foarte mici. Cam prost au avansat toate santierele din zona in ultimele 4 luni (UMB-ul m-a invatat prost cu progresul lucrarilor).
In avion, la intoarcere, m-am tot gandit de ce  nu se misca lucrurile cum trebuie mai ales ca au toate hartiile rezolvate. Probabil nu au vointa si nu ii ia nimeni la intrebari..... principiul merge si asa.... :((((((
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

marsell14

In aceasta dimineata, la ora 8 era Catalin Homor in vizita de santier langa statia Petrom (unde sunt si tevile de gaze nemiscate), erau 3 muncitori si un cilindru care tasa "ceva"si un excavator la intersectia cu Chiajna.  Se mai puneau niste borduri, in rest bara la bara  >:(

LittleWanderer

#643
Salutare,

Nu stiu daca s-a mai discutat, dar nu ar fi o solutie pentru intersectia DN1 - DNCB ca in poza de mai jos:



Adica, ma tot gandesc la giratoriul ala deformat... mi se pare prea aiurea trantit acolo... de cate ori il vad ma apuca greata!

Toate bune.

P.S.: Merci Ionut

GDPR

^^Nu sunt tevi de gaze, ca-s marcate cu verde, nu cu galben. Mai degraba sunt pentru Petrotrans, stiu ca au o retea in zona.