News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 2 Guests are viewing this topic.

carutasul

Da, cam așa arată. Dar există șansa să mai micșoreze coada de pe A1 spre centură care e imensă, chiar dacă stai câteva minute la îngustare. Întrebarea care se pune e "atunci de ce au făcut-o, de ce au pornit-o înainte de lărgirea centurii până la Domnești".Presupun că e un studiu care a arătat că e necesară, atunci poate că studiul e prost? În fine, ar merita măcar încercat; în teorie traficul care coboară de pe A1 și merge pe centura nord ar trebui să devină mai fluid (dar cu niște marcaje corespunzătoare, în așa fel încât coada pe "înainte" să nu blocheze intrarea în giratoriu, eventual cu îngustarea traficului înainte de giratoriu) Soluția ar deveni funcțională cu încă 500m de lărgire la două benzi, lucrare de câteva luni, dar cine să o facă...

lone_wolf32

Aaaahhh frumoasele lacuri de munte de pe breteaua hornbach... urci dinspre centura gasesti un lac... mai urci putin faci dreapta pe A1 mai gasesti un lac... fara poze ca navalesc turistii

panzer

Daca cineva din CNAIR sau MT ar fi un pic interesati de DNCB ar putea prioritiza cei 500m spre Domnesti in contractul cu Rizzani. Pe A0 au facut-o cu chinezii.

Dar cum auzim numai vesti proaste despre Rizzani, am dubii mari ca vor incepe vreodata macar sa strice ceva pe DNCB.

Din ce a ramas de la Tirrena, 2 vor fi gata anul asta (cu putin noroc), iar pe DNCB licitatia este mereu "luna viitoare".

carutasul

da, cam asta ar fi soluția. Nici măcar n-ar fi nevoie să strice ceva, că banda nouă ar fi în afara actualei benzi iar Vertatel cred că a terminat de eliberat zona. Dar cu așa constructor parcă nici nu mai am curaj să dau vina pe CNAIR :)

Sorinus

Cu Rizzani se va rezilia, clar. Contractul e mega complex fata de centura Craiovei. Poate citesc si ei aici si re-liciteaza macar tronsonul asta pana la Pasaj Domnesti separat.

De asemenea, legat de post-ul de mai sus, Delta, al carui proprietar e Primaria Sectorului 3, ce naiba tot contesta? Ei si-au bagat picioarele in santier. Si totusi merg pana-n panzele albe.

Nu-i poate spune Grindeanu colegului Negoita sa o lase balta?

Intr-o nota pozitiva, A2-DN2 e intr-o stare decenta, galben spre verde pe alocuri. Arata cat pot sa faca diferenta niste asfaltari punctuale si marcaje proaspete.

carutasul

Imediat ce se termină mini-lotul de la A1 am văzut că se construiește ceva ce ar semăna cu o organizare de șantier; sunt niște tuburi mari metalice (poate stație de betoane?) și azi am văzut și un număr de excavatoare aliniate, păreau noi. Nu știu dacă își face cineva prăvălie de utilaje, eu tot sper că e subcontractor Rizzani. Încerc mai târziu să văd dacă pot găsi pe cameră o imagine relevantă, că din mers nu am putut fotografia...

carutasul

nu se vede mare lucru, se vede în dreapta dar camera nu capturează prea bine acolo, poate mă opresc data viitoare pentru o poză:







Powered by API/PUM imgur uploader

mariusflorinlazar

Salutare dragilor!
Deci pe DNCB între Afumați și A2 precum și între A2 și Domnești sau tot făcut, desfăcut și amânat lucrări.
Licitația Afumați-A2 a fost anulată apoi când vom vedea sa fie relansată?. Mai apuca anul asta?
Sau apuca odată cu relansarea lucrărilor și pe celelalte tronsoane? Daca se reziliază cu italienii?
Cine credeți că se va baga la construcție? Tot UMB? Văd că banii de la POR sunt până în 2027 doar.

mirceaeliade

#6158
Acum ca VO pt DNCB pe A0 e functionala, poate se pune presiune pe Rizzani sa se apuce de treaba. Ca avem vreo 21 de luni de cand s-a dat OIL pt PT, din cam vreo 36 luni de contract, si acum vreo luna nu am vazut vreo 2 echipaje cu lopeti langa Jilava.

panzer

Nu se baga aia mari pe mizeria de DNCB.
Rizzani nu e o companie. Doar o scuza pt CNAIR sa spuna ca au contract.

Daca vroaiu sa faca ceva pe DNCB o imparteau in bucati mici si se facea pana acum. Dar nu ii intereseaza nimic pe DNCB. Asteapta A0 si apoi sa o dea cuiva. Au si spus-o printre randuri in nenumarate ocazii.

Studiul Egis care spune ca 70% este trafic local, nu mai conteaza. Uiti usor lucrurile care te pun la munca.

tom_sawyer

#6160
@mariusflorinlazar : licitația pe DN2-A2 este deja reluată, în curând se va stabili câștigătorul.

https://e-licitatie.ro/pub/procedure/view/100251463/

ionutb

#6161
@carutasul

am pozat eu din masina ceva

















Powered by API/PUM imgur uploader

carutasul

Da, de asta e vorba. Utilaje și niște componente cilindrice, eu tot sper să fie o organizare de șantier. Deși la viteza de organizare pe care o au, nu știu dacă să mă bucur :)

ionutb

Azi dimineata, in aceasi locatie de langa parcarea nou infintata,  un trailer descarca un alt excavator mai mare de data asta. Excavatorul era ceva brand chinezesc si era nou ca si restul de echipamente. Ceva/cineva se pregateste de munca. Sa vedem daca astepata sa dea drumul la A0 pentru a se elibera din trafic sau incep mai inainte ...

Puffyk 1

Daca asteapta A0...o sa prinda radacini utilajele alea.....