News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 6 Guests are viewing this topic.

Sorinus

Inteleg...dar impactul pt mediu in zona aia, cu sute/mii de masini blocate pe DN1 si Centura, s-ar putea sa fie chiar mai mare. Foarte incurca lume pus acel cartier.

clf

#6121
Eu circul zilnic pe ruta Otopeni - Greenfield.

Am doar două observații:
1. Timpul de mers până la giratoriul de la Jandarmeriei îmi adaugă 20 minute la traseu dimineața la ora 09:00. În condițiile unui trafic aglomerat, dar nu extrem de aglomerat.
În giratoriul de Jandarmeriei se adaugă trafic nou, au ajuns să se plângă cei care ies din Jandarmeriei. Aici ar fi bine de aplicat soluția de sub podul de la Aeroportul Otopeni pentru a facilita întoarcerea.
2. Zilele trecute, ieșind de pe Teișani și încercând să mă întorc spre pod, m-am trezit cu un TIR pe contrasens în noua intersecție. Altfel, e incredibil de scurtă acea intersecție. Dacă nu ești din zonă, ești pierdut.

În rest, efectul pentru traficul Greenfield - București probabil e pozitiv. Dar a dat peste cap alte 3 puncte pe drum: trafic nou pe direcția Otopeni - București, aglomerație la Jandarmeriei și trafic extra pe breteaua de intrare spre Greenfield (ceea ce se traduce într-o coadă și mai mare pe pe DN la orele 18:00).

Extrem, extrem de prost gândit totul. S-a sacrificat mult pentru a mulțumi Greenfield-ul în ceva care nu are impact :) prea mare pentru ei.

În altă ordine de idei, implementarea de pe teren nu respectă întocmai planșa, nu s-au realizat benzile acelea de ieșire spre Greenfield de pe bretea, trecerea de pietoni s-a șters etc.

gabriels

Coada generata de configuratia pentru Greenfield ajunge pana la pasajul Mogosoaia, asta in perioada de concedii.
Astazi am facut 35 de min pe un drum de 15. Sa nu uitam ca intersectia DNCB/DN1 este cea mai aglomerata din tara dupa numarul de masini care o tranziteaza(sau era acum 4-5 ani dupa un studiu).

panzer

Cea mai aglomerata intersectie din tara este DNCB cu A1, nu cu DN1.

Hai sa vedem ce a prezentat Secretarul. Eu cred ca sunt din studiul lui GRAFIC TENDS, care nu a fost facut public.

Mai intai la DN1 <> DNCB. Ce este cu albastru sunt bretele noi subterane. Nu este clar cum ar iesi ambele din subteran spre Mogosoaia. Nu prea e loc intre CF si actuala centura. Dar ma rog detalii.


Giratia de la Lukoil ar trebui desfiintata si implemntata o singura bretea tot subterana, ca in poza de mai jos.


Pe vremuri un coleg a propus o simpla banda de intoarcere intre Otopeni si Pipera, unde este loc, fie supra sau subterana. Atat este nevoie de fapt. Si desfiintarea giratoriului de la Otopeni.



Sorinus

Waze ma ruteaza din Chitila spre Aeroport via DNCB, dreapta la DN1 si intoarcere in rond la Jandarmeriei. Deci acela va primi si el trafic in plus dupa marea reconfigurare.

panzer

Breaking News: in Chitila s-a surpat drumul complet. :lol:
Acum politia ruteaza pe toata lumea pe la Mogosoaia.

Circulație oprită pe DN7, în Chitila, din cauza unei surpări în carosabil.
QuoteUPDATE, 27 iunie, ora 17:15: Centrul Infotrafic anunță că s-a reluat circulația pentru autovehiculele cu masa maximă autorizată mai mică de 3,5 tone pe DN 7, în localitatea Chitila din județul Ilfov.

Puffyk 1

#6126
Gata, băieți, jumătate de minune s-a întâmplat! Turbogiratia este funcțională! Aproape de A1, când vii dinspre Domnești! Cel puțin.... așa era az' noapte!.... O:-)

carutasul

câtă vreme nu se oprește virajul la stânga de pe autostradă turbogirația e oricum inutilă pentru că sensul giratoriu nu e folosit aproape de nimeni (eu am întors o dată în el totuși :) ) . Însă la revenirea de pe două benzi pe o bandă spre Domnești am văzut că s-a mutat toată coada și mă tem că dacă s-ar interzice virajul la stânga coada ar bloca intrarea în giratoriu dacă nu e bine organizată. Inclusiv faptul că banda care rămâne este de fapt cea din mijloc și nu cea din dreapta mi se pare o greșeală pentru că nu încurajează mașinile care merg înainte să se replieze pe dreapta lăsând banda din stânga pentru cei care întorc...

Puffyk 1

Colegu', asa este! Daca ar fi fost cu 100 de metri mai lunga zona cu 2 benzi, posibil ca lucrurile sa fi stat altfel... Oricum, DNCB e un proiect cam pus la naftalina...

carutasul

așteaptă luna septembrie când termină Aktor :)

Claudiu T.

Colegu daca imi permiti o gluma, septembrie 2025 sau 2026? Din pacate din punctul meu de vedere termenul de septembrie 2025 ptr lotul grecilor pe A0 nu e o gluma deloc.

In alta ordine de idei,in continuare la pasajul de la Domnesti,pe DNCB dupa cum se vede si in poza, e jale. Si asa ramane pana nu largeste bucata asta. Adica peste vreo 2 ani cu indulgenta maxima.





Powered by API/PUM imgur uploader
Romani 15.1 Datori suntem noi cei tari să purtăm slăbiciunile celor neputincioşi şi să nu căutăm plăcerea noastră

Xed

Imi pare rau dar daca acum este jale, inainte de a se face pasajul ce mai era, apocalipsa? Ok, se face un dop, e normal insa relatia Domnesti-Bucuresti este fluida iar sub pasaj soferii au mai invatat cum functioneaza regula fermoarului.

carutasul

Ieri pe la nouă și ceva am făcut vreo 30 de minute până pe Maniu grație terminării anului școlar. La Domnești nu mai cobora (aproape) nimeni dinspre București, era un pic de "tulburare" la trecerea de pe două benzi pe o bandă dar rezonabil. Si da, chiar așa era înainte, apocalipsa, pierdeai mai mult de o oră să treci de Domnești, acum pierzi 15 minute la orele de vârf, deci poți zice că e jale :)
Am văzut că în ultima perioadă a început să apară aglomerație și spre Bragadiru dar e în general datorată traficului de camioane care intră și ies de la depozitele de pe lângă centură, traficul de pe giratoriu spre Bragadiru e destul de mic.

Sorinus

Articol din nov. 2023:
Lucrările pentru modernizarea Centurii București între Autostrada A 1 și DN 5-Jilava vor începe în decembrie, anunță secretarul de stat în Ministerul Transporturilor, Ionel Scrioșteanu. CNAIR a aprobat proiectul tehnic pe care l-au depus italienii de la Rizzani, urmând ca Ministerul Transporturilor să elibereze Autorizația de Construire. Cel mai probabil, fiind vorba despre sezonul de iarnă se vor face doar organizare de șantier și unele lucrări pentru relocarea utilităților.

Exista vreo urma de organiare de santier? Vertatel zgarma in mai multe locuri lunile trecute, acum mai sunt p-acolo? Oricum, sigur contractul asta se va rezilia, din pacate peste 2-3 ani.

panzer