News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

catalinus66

#6105
Efectele negative ale acestei modificari se vad deja de doua zile. Coada dinspre Mogosoaia are constant min 1,5 km. Ieri incepea de la podul Mogosoaia. Iar cei din Greenfield raman doar cu un singur sens de acces, DN1 dinspre Bucuresti.


Sorinus

Pai si nu era mult mai bine? Lasau in pace breteaua DNCB-> Bucuresti si puneau un cedeaza cand veneai de pe centura, ca nu era capat de tara, ai loc sa astepti cateva secunde.

Telvanni

#6108
Ideea cu acel giratoriu micut mi se pare foarte buna si simpla.


C0ndu

Până la urmă care soluţie a rămas dintre cele două?

TVlad

Schema pusa de mine e preluata direct de pe pagina FB a lui Nicusor, articolul de pe Hotnews cu giratoriul e mai vechi dar ideea mi se pare mai buna.

stangabriel

Pana la urma, de ce s-a marit coada pe sensul Chitila Voluntari ? E enorma.

panzer

Au reusit sa "gandeasca" o solutie care sa buseasca ambele sensuri! Acum e coada si dinspre Chitila nu numai dinspre Voluntari.

Halal spaga!

Coada dinspre Chitila s-a marit pentru ca traficul Chitila => Otopeni merge acum in fata peste hobanat, intra in giratie si se intoarce pe langa hobanat.
Mai simplu: trafic nou in giratoriul de la Lukoil.

Xed

Dupa pranz, Google Maps arata o coada de peste 3km pe directia Chitila/Mogosoaia -> sens giratoriu

Sorinus

Foarte foarte foarte tampita decizie, spaga sau nu.

bZ1-

mie pe tiktok imi apare noul primar de la S1 laudandu-se cu aceasta mare realizare. Nu inteleg cine/ce a decis aici dar omul are doua/trei postari pe tema Greenfield.

Sorinus

Asta e genul de decizie luata din birou, fara sa stii cum e traficul pe centura. Ah, e sens giratoriu mai in fata la 1km, si pot intoarce acolo si au si bretea separata spre Otopeni DN1? Pai clar, ii mutam p-acolo si aici lasam pt Greenfield. Case closed.

dr4qul4

cei de la Greenfield ar trebui sa faca ce au promis: un pasaj peste DNCB. De preferat un giratoriu suspendat in locul celui de la Strada Gara Otopeni
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Sorinus

Dar sincer, ei nu vor sa iasa in DNCB, ei vor inspre Bucuresti. Si la cost, una e sa faci pasaj/giratoriu suspendat peste cale ferata dubla si centura 2x2, si alta e sa dai o mana de asfalt pe un drum forestier.

Dar ajutati-ma sa inteleg, drumul ala forestier de ce e atat de pretios? Oricum padurea din jurul Bucurestiului a fost facuta franjuri, nu pot sa-l asfalteze si sa se angajeze ca planteaza nshpe copaci ca offset?

nitz

Drumul forestier taie padurea la jumatate in doua parti si da fix la intrarea de la zoo Baneasa. E o zona de plimbare si de recreere, care ar trebui dezvoltata mai departe tot pentru plimbare si recreere si sport; lasand la o parte faptul ca mai sunt cateva caprioare ratacite prin padure care poate ar trebui sa ramana sa traiasca acolo. Ideal ar trebui sa fie pietonal, eventual cu o parcare incapatoare in zona zoo; nu il vrei transformat intr-o sosea aglomerata.