News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Konter

@panzer @carutasul in afara de coni toate asocierile sunt rezonabile sau chiar bune. Maristar si IBB deja lucreaza in zona si se descurca. Bulgarii au construite autostrazi, n-ar trebui sa se incurce la asa ceva.
Automagistral deja lucreaza in Romania la dx. E ok.

jalemare

Concelex sau Coni pot face fata fara probleme la un astfel de proiect.
Pana la urma o avea si DN2-A2 un dram de noroc  :lol:

carutasul

da, așa e și până la urmă e ok că mai vin și alte firme, problema va fi de oameni, că totuși e dificil să aduci mereu lucrători din Asia care nu știu limba și de multe ori nici engleza. Românii sunt aceeași indiferent pentru care firmă lucrează. Așa măcar turcii mai aduc turci cu care vorbesc aceeași limbă (ce nu-nțelegi? Ești turc? :) ) . Dar vedem, totuși unele firme din astea mai au o "bază" de oameni și proiecte prin zonă de unde să mai mute oameni când le termină și așa e, nu e chiar autostradă, e o lărgire din care o parte e făcută...

rocklee

pe lotul rizzani....cine se ocupa de relocarea retelelor electrice  :o

carutasul

azi puneau balizele antiorbire sau cum se numesc, separatorii erau gata. Vedem mai târziu dacă au terminat :)

panzer

QuoteCentura Bucureștiului : pasajul de la Chiajna finanțat din PNRR va fi lansat în licitație până la finalul anului/Pasajul trece pe sub liniile CFR

Pasajul este necesar pentru că, după finalizarea întregului inel A0, actuala centură va fi predată PMB și va deveni arteră urbană a Bucureștiului, conform strategiei Ministerului Transporturilor.


Economedia

Va las sa cititi articolul Madalinei Podaru. Aceeasi poza low rez, care era si pe Facebook.

Interesanta strategia de la MT. Daca e greu dam la altii. Acum se explica de ce nu ii intereseaza mai nimic pe DNCB. Nu-l mai vor deloc.
Din ce a ramas de la Tirrena doar DNCB nu a avut nici o prioritate. Celelalte sunt in grafic sa fie inaugurate "anul acesta" (in limbaj CNAIR de campanie electorala) adica pe la mijloc de 2025.

bogdan1

#5991
De la Infrastructura Romania

resad23

Legal poate fi DNCB administrat de PMB, majoritatea DNCB se afla pe teritoriul Ilfovului?

carutasul

și azi tot puneau la balize. Operația asta e foarte migăloasă pentru că separatorii nu au elemente de prindere așa că am văzut că există niște neni cu bormașina care fixează prinderile de care ulterior vin cei cu balizele și le prind. Nici nu știu de ce nu comandă separatorii ăștia direct cu elemente de prindere, sunt niște bride metalice la 2 lei la kil pe care dacă le înglobezi în separator la turnare ai putea să le folosești sau nu :) Nici nu cred că a mai rămas altceva de făcut în zona carosabilă, mai lucrau pe la racordări și bretele...

bogdannp23

Si cateva poze de astazi:

























Powered by API/PUM imgur uploader

AlexD

Eu nu inteleg de ce a fost giratoriul asta proiectat asa. Scopul benzii care ocoleste giratoriul nu era fix sa nu cedeze trecerea?

Faptul ca au scos 2 benzi din giratoriu, iar banda ocolitoare cedeaza in capat la banda 1 care vine din giratoriu, face turbogiratia semi-inutila. Dupa ce vor fi mai multe masini ce vor intoarce spre nord in acel giratoriu, cat de putin utila e banda asta va deveni tot mai clar.

Daca ne uitam la cel de la Otopeni, nodul functioneaza tocmai pt ca banda 1 ocoleste giratoriul si apoi inainteaza cu prioritate dupa el.

DragosC

Eu nu inteleg de ce exista giratorii inca pe CB, logica celor supraterane era tocmai sa lase traficul fluid pe dedesubt.

Cine vrea sa faca stanga de pe A1 poate merge pana la Domnesti, se ajunge in 5 minute, si sa intoarca acolo.

In plus, facutul stanga in general stranguleaza orice drum, daca nu e semaforizat corespunzator - vezi Prel. Ghencea unde sursa majora de blocaje e data de cei care fac stanga pe Maracineni, stanga la Latin, stanga peste tot.

Inteleg ca "acolo au ei treaba", dar mai da-o-n sangre, interesul public e sa se circule lejer, inainte, fara multe intersectii la nivel.

Si pentru ei solutia ar fi giratoriul suspendat de la Domnesti.
Nu spera si nu ai teama

irirat

^La o ora de vârf pe segmentul acela, de la A1xDNCB până la Domnesti și înapoi, faci lejer peste 15 minute așa ca cine circulă constant pe acolo alege să facă stânga.
Cu noul giratoriu, ocolul probabil va fi de câteva minute.

nohablaespanol

Stie cineva daca va fi interzis virajul la stanga pe DNCB spre nord de pe ambele bretele care coboara de pe A1 (atat cea de la Hornbach cat si cea de pe sensul Buc-Pit)? Pentru fluiditate si siguranta asa ar fi normal, sa fie directionat tot traficul A1 --> DNCB Nord prin giratoriul nou construit.

carutasul

nici azi nu terminaseră cu bormașina, dar nici mult nu mai era.