News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Claudiu T.

Ieri am fost in trecere pe DNCB intre Domnesti si Jilava. Foarte foarte greu se vad diferente in teren de la o luna la alta pe zona de largire la 2 benzi pe sens.
Romani 15.1 Datori suntem noi cei tari să purtăm slăbiciunile celor neputincioşi şi să nu căutăm plăcerea noastră

punktnet

Ce diferente? Se lucreaza la relocarea de utilitati. Ai destule puturi de canal aparute pe traseu.
Just kidding.

bekxy

Nu știu dacă e relocare și nu de-a dreptul construire. Mă îndoiesc că, în multe din zonele atacate, era vreo canalizare care să necesite relocare.

bogdan1

Au terminat de asfaltat la intersectia cu A1 pana la giratorul spre Domnesti?

lone_wolf32

Nu.
Am fost eu azi pe acolo si parea ca se sta degeaba. Mai aveau de pus cel putin un strat pe doua dintre benzi.
Era unul acolo cu un instrument... cred ca verifica grosimea asfaltului?

panzer

Da o poza-doua nu faceti si voi va rog?

carutasul

să văz dacă apuc să scot eu de pe cameră, că diseară nu mai trec pe acolo. Mai au de asfaltat în față la benzinărie. Azi dimineață era o mașină pe care scria "marcaje rutiere", sper că trage liniile la girație, când am trecut eu stătea dar presupun că n-a venit degeaba.

oneLess

#5932
Veste bună ar fi că pe rizzani l-a lovit strechea care sălășuiește în Balta Verde lângă Centura Craiova de Sud a doua! S-au văzut și auzit mai multe utilaje în mișcare și mulți muncitori care muncesc! Nemaivăzut și nemaipomenit în ultimii 2 ani (58% cu termen luna viitoare) ! Până ieri nu a plouat pe aici!  :)

Sorinus

carutasul, te referi la stratul de uzura?

E bine ca Rizzani sa mai traga 6 luni la Craiova macar, poate se dechide A0S3 pana incep ei pe DNCB, cum am mai zis noi.

Dar acum pare ca , chiar se pot 'corela'.

carutasul


carutasul

De azi după nouă, cam așa e situația pe lotul IBB:
Încă o dată, nu vorbim de lărgire "până la Domnești". Acolo încă lucrează la utilități.

panzer

Merci frumos. Abia acum am realizat ca este turbo-giratie. :(

Nu se vede nici o pregatire ca s-ar interzice stanga venind dinspre A1.

carutasul

nu se vede (încă) dar altfel nu ar avea sens. În general giratoriul alungit din cealaltă parte funcționează destul de bine cel puțin când trec eu, mereu cam la aceeași oră, deși nu e turbogirație, deci sper că dincoace va funcționa și mai bine. Nu am mai pus și al treilea clip ( camera face clipuri de două minute) ca să nu dureze prea mult încărcarea, de acolo se vede că e coadă full de camioane la coborârea de pe A1 pe centură. Vom vedea cum va funcționa, eu personal cred că rondul de la Hornbach nu e principalul obstacol (deși evident că e o problemă inclusiv pentru că TIR-urile încetinesc foarte mult ca să poată manevra) și că după deschiderea circulației lucrurile se vor îmbunătăți semnificativ. Bine, ar ajuta și o reasfaltare pe sub autostradă până la giratoriu dar să zicem că e complicat acum...

miahi

Rondul de la Hornbach principalul obstacol pentru intrarea pe DNCB ? Probabil ca nu, dar sigur e principalul obstacol ce genereaza coada de 1 km pe A1 sa iesi spre DNCB.

Pe directia A1 -> DN7 sau A1 -> DN6  (  via DNCB ) timpul petrecut ( experienta personala ) pentru intrarea pe DNCB este cam 10% din timpul petrecut pana in rondul de la Hornbach venind dinspre Pitesti pe A1 . Daca vor interzice virajul la stanga pe DNCB ( spre DN7 ) chiar sunt curios daca se va imbunatatii major timpul de tranzit pe directia Pitesti A1 -> DNCB -> DN6 / DN7 ..


carutasul

despre asta zic și eu. Dar coada nu e doar până în rond ci și de la rond până la centură, de asta sper că dacă se rezolvă intrarea pe centură, prin turbogirație și (sper) și o bandă de accelerare se mai micșorează și coada până în rond. De dispărut nu are cum să dispară, clar, dar măcar dacă de la 1Km ajunge la 100m tot zicem că s-a întâmplat ceva pozitiv. Pentru că restul depinde de Aktor :) Și cum ziceam mai demult, nici nu poți să faci restructurări majore de trafic acum, tot după ce se termină autostrada, când mai ai posibilitatea de a manevra, poți să faci îmbunătățiri. Probabil ar merita niște bretele de colectare prin spatele zonei comerciale, poate e și loc pentru o alta intrare, nu prea știu zona pe acolo prin spate...