News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

JoSo

https://economedia.ro/amanare-dupa-amanare-pentru-modernizarea-centurii-bucuresti-intre-a-1-si-dn-5-italienii-de-la-rizzani-ar-incepe-lucrarile-in-martie-ministerul-transporturilor-promitea-intrarea-in-santier-inca-din-t.html

O noua amanare pentru modernizarea "Chinului de Sud Bucuresti", sunt deja la a 4-a. O sa se amane pana se va rezilieza contractul.
Nici nu stiu care dintre variante e mai urata, asteptarea dupa Rizzani sau rezilierea contractului si inceperea unei noi licitatii.

La fel de vrednici sunt si pe VO Craiova Sud, CNAIR putea sa pastreze acel sistem de supervizare cu certificate intermediare pe progres, scapam de ei pentru 3 ani si stiam o treaba.

carutasul

din ce am văzut peste tot lucrează Vertatel. Dar sincer mi se pare atât de simplă lucrarea după cel puțin până la DN6 ( doar balast și asfalt pe un drum drept, fără intersecții - la Domnești e deja rezolvat , fără utilități- că le mută deja Vertatel) încât cred că până și ei ar trebui să o termine fără probleme, direct sau prin subcontractare :) . Singura complicație va fi probabil mutarea unor garduri de UM și eventualele actualizări de prețuri, doar la asta ar putea să o zbârcească... La Bragadiru și la Măgurele probabil că ar putea să se încurce, dar măcar bucata asta până la Domnești deja ar rezolva în mare parte problemele.

Sorinus

Nu ca ii acuz de prea multa buna vointa, dar DNCB e plina de belele, toti ce au lucrat s-au lovit de tot felul de nebunii, cabluri, conducte ce nu trebuiau sa fie acolo, apeducte, exproprieri lipsa pt ca totul e neclar...

Eu nu m-as apuca pana n-as avea siguranta (pe cat se poate) ca s-a descoperit si mutat ce era. Altfel te poticnesti la tot pasul, sub trafic.


carutasul

poate de aia i-au lăsat pe Vertatel la înaintare, că ei cam știu pe unde sunt cablurile, știu și moravurile locale :)

Konter

Lotul 1 al DN Centura București, între Autostrada A1 București – Pitești și Pasajul Domnești, urmează să fie finalizat şi dat în trafic în prima parte a lunii aprilie, susțin oficialii de la Ministerul Transporturilor
Lucrările sunt executate în zona de sud a Centurii Capitalei, pe teritoriul municipiului București și al comunelor Domnești și Chiajna din județul Ilfov.
Stadiul fizic al lucrărilor la lotul 1, de 0,82 km, era de 73% la începutul acestui an.
Lucrările au început pe 1 februarie 2022 și ar fi trebuit finalizate anul trecut.
Valoarea totală a lucrărilor este de 28,4 milioane de lei fără TVA.
Antreprenorul proiectului este asocierea condusă de IBB-HIB Romania SRL.
Potrivit secretarului de stat la Ministerul Transporturilor, Irinel Scrioșteanu, în prezent se așterne stratul de mixtură asfaltică de legătură pe ultima zonă rămasă de pe sensul de mers Domnești – A1 (Calea 1) și urmează așternerea ultimului strat de uzură.
Începând de săptămâna viitoare va fi deviată circulația traficului rutier pe sensul de mers A1 – Domnești (Calea 2) pe Calea 1, pentru a se putea așterne stratul de mixtură asfaltică pe trotuarul sensul de mers A1 – Domnești.

Lucrările pe lotul dintre Domnești și DN5 vor demara în martie
Referitor la Lotul 2 al acestui sector de Centură, cuprins între Domnești și DN5, este în curs de obținere ultimul aviz necesar autorizării lucrărilor.
În luna martie antreprenorul va începe organizarea de santier și lucrările în teren.
Antreprenorul proiectului este Asocierea Rizzani de Eccher SPA (lider) – Mavgo Holding SRL.
Drumul de 14,7 km ar trebui finalizat în anul 2025.
Valoarea contractului este de 504,11 milioane de lei fără TVA.
 
https://arenaconstruct.ro/dn-centura-bucuresti-lucrarile-pe-loturile-dintre-a1-si-dn5/

carutasul

#5870
cam optimiști, dar mi s-a părut că lucrările de canalizare chiar sunt executate pe o bună porțiune (nu pe toată, dar poate că nu am văzut bine sau mai e puțin) și se așteaptă doar vremea bună ca să pună straturile necesare peste (adică toate). Imposibil nu ar fi că sunt doar vreo doi km dar hai să zicem mai bine iunie :)
Acum am recitit știrea și cred că sunt două proiecte confundate :)

Dido

Să marcăm momentul și cu câteva fotografii de astăzi, sensul de mers Domnești - A1

Parcarea de lungă durată









Powered by API/PUM imgur uploader

carutasul

și azi era finisorul la lucru, părea că pe sensul spre A1 au asfaltat ce era de asfaltat (dar cred că m-am înșelat și mai urmează încă un strat, nu era uzura) Dar lucrează, partea asta până la rond n-ar trebui să dureze prea mult. Mai departe, până la Domnești, m-am uitat, mai e destul de mult de pregătit, e o porțiune pe care canalizarea pare gata dar sunt destule zone cu stâlpi, cu garduri... mai e de lucru. Vertatel e mereu pe acolo, ar fi bine dacă s-ar prioritiza segmentul până la Domnești, e ușor de făcut și efectul ar fi important...

carutasul

Azi am avut un drum de făcut și am zis să vă arăt ce se mai întâmplă pe centură. Cei de la IBB au mai asfaltat și azi, am mers oarecum "normal" prin giratoriu (fiecare sens pe latura lui). Dar e în permanentă schimbare, la întoarcere nu a fost același traseu pentru că între timp au deviat iar...

DragosC

Ori Irinel fabuleaza, ori presa nu intelege, ori e o confuzie, dar cand cineva spune "sectorul A1 - Domnesti", eu inteleg partea dintre pasajul prin care A1 trece peste CB, respectiv pasajul de la Domnesti.

Ori in teren eu vad lucrari doar pe vreo 300 de metri, intre pasajul cu A1 si ceva parcare de tiruri de care nu imi pasa nici cat negru sub unghie.

Restul de vreo 2 kilometri pana la pasajul de la Domnesti sunt fix ca la inaugurare, adica o banda pe sens, cu gatuiri zilnice.
Nu spera si nu ai teama

carutasul

#5875
Da, nu îmi e clar dacă le încurcă sau încearcă să încurce ascultătorii :)
Porțiunea până la giratoriu ține de IBB (inclusiv parcarea) si acolo sunt avansați. dincolo de giratoriu e o porțiune pe care a tot lucrat Vertatel și unde probabil s-au terminat lucrările pregătitoare - acolo posibil să urmeze lucrările la șoseaua propriu-zisă, dar momentan nu e nimic, doar pregătit terenul. Însă nu pare să țină decât până la unitățile militare, acolo cel puțin din mașină nu se vede că ar fi pregătit terenul. Bănuiesc că trebuie mutate și gardurile, ceea ce nu s-a făcut. Problema e că presupunând că giratoriul va rezolva situația în zona A1 ar fi mai necesar să lărgească în zona imediat după pasaj, pentru a permite încadrarea mașinilor care vin din București, nu în zona giratoriului unde probabil că se va merge relativ fluent. Adică probabil ar putea adăuga încă vreo 500 m destul de rapid la lotul IBB, că în definitiv e de făcut o șosea dreaptă cu două benzi paralelă cu cea existentă, dar nu în partea care "arde"... Dealtfel se cam vede pe filmarea mea de mai sus: după UM urmează o zonă în care se văd canalele montate (nu știu dacă stâlpii de medie rămân pe poziție, între benzi, sau se îngroapă) care pare să ajungă până la lotul IBB. În spate însă...

danutzu_1069

#5876
Presa habar nu are ca pe sectorul mentionat (dar nu numai pana la Domensti, sunt DOUA contracte diferite....
Noi stim ca vreo 700 M de la A1, este contractul cu IBB, parca? si in continuare pana la Jilava (parca) este al contract...

oneLess

De ăia 500 de metri de zice colegul mai sus, eu sper să nu se apuce prea repede Rizzani pe DNCB că ar însemna să ne lase la Centura Craiovei Sud a doua fără excavator și basculantă!

carutasul

mai am eu o roabă pe la țară, le-o împrumut pentru rondul de la Malu-Mare :)

carutasul

azi se circula prin giratoriu aproximativ pe benzile "normale" ( adică pe benzile de "înainte" din configurația definitivă). Nu știu dacă e o coincidență dar la Domnești am stat mai puțin ca alte dăți, în zona de trecere pe o bandă se înainta destul de constant, nu se stătea. Eu pun asta pe seama faptului că în față nu mai era coloana obișnuită. Încă mai au de asfaltat în apropiere de benzinărie, erau pe acolo, poate chiar azi...