News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dudley

Ciudat ca este si proiectare inclusa. Nu puteau prelua proiectul Tirrena sau fiind doar 6 luni perioada aceasta e de fapt pentru efectuarea expertizei noului constructor in teren

miahi

^Parca Tirenna deja preluase proiectarea de la cei de dinainte si au fost multe probleme.

Sorinus

Stiu ca Tirrena a avut si ghinion, gasind multe surprize in teren. Partea buna e ca ei atacasera cam tot lotul, desi nu au ajuns niciunde departe, dar macar au aflat ce era de aflat.

Sper ca timpul mare pana la re-licitare sa fi avut legatura cu corelarea licitatiei cu realitatea din teren.

De asemenea, valoarea de 100mil euro pt un lot de 11km, cu un pasaj la Cernica estimez la un 20-30%, doua pasaje peste CF relativ simple si nimic special in rest, pare o suma atractiva.

Konter

"Lărgirea la patru benzi a tronsonului dintre A1 și DN7 (Chitila) este blocată la un stadiu fizic al lucrărilor de 86,5%.

Contractul pentru lărgirea tronsonului de 8,659 km A1 (km 55+465) – DN7 (km 64+160) a fost semnat în 2011, cu asocierera condusă de Delta ACM 93. Firma controlată de omul de afaceri Florea Diaconu a intrat în insolvență și apoi a fost cumpărată de Primăria Sectorului 3 (49,9%).

În 2019 CNAIR a reziliat contractul, dar în 2021 Tribunalul a anulat această decizie. Pe 8 noiembrie 2023, Antreprenorul a înaintat CNAIR o propunere de încheiere amiabilă a Contractului.

O pronunțare a soluției în procesul de reziliere judiciară este programată pentru 1 februarie 2024."

https://arenaconstruct.ro/dn-centura-bucuresti-sectoarele-cu-probleme-reintra-in-licitatie/

ryan4343

Salutare! Urmaresc de mult topicurile, sunt pasionat de infrastructura ca si multi cei de aici si circul, din pacate, foarte des pe celebrul DNCB, asa ca am decis sa fac si prima mea postare pe thread.

Locuiesc in partea de vest, si spre A2 foloseam pana acum doar DNCB Nord, dar duminica, venind de pe A2, am ales, in ciuda indicatiilor Waze-ului, sa merg pe DNCB Sud. Am ramas surprins de bucatile largite la doua benzi si am constatat (ok, fiind duminica) ca se circula foarte bine si fluid, cu exceptia intersectiilor din zona Bragadiru, Jilava, unde inca este permis virajul la stanga.
Totodata, ochiometric, am analizat traseul stanga-dreapta si nu cred ca sunt necesare mari exproprieri, pentru a largi bucatile ramase. Din punctul meu de vedere, mi se pare un traseu mult mai usor de largit, decat bucata DN2-A2 care include si pasajul Cernica si multe alte obstacole.
Oare de ce CNAIR nu a fortat urgentarea largirii in zona de sud, putand avea de 2-3 ani deja 4 benzi care sa lege A1-A2, chiar inainte de A0.


Cu privire la A0 - lot Aktor, doar ce m-am intersectat cu el acum, si sincer, ca o parere personala, mi se pare imposibila finalizarea in 2024.

Voi ce parere aveti?

Sa avem un an cat mai bun cu multi kilometri inaugurati :)

JoSo

Din pacate impresia mea e ca CNAIR-ul nu da 2 bani pe finalizarea lucrarilor de largire a DNCB-ului, cea mai circulata sosea din Romania, conform ultimului recensamant. Nu vad atata implicare pentru deblocarea santierelor si/sau finalizarea SF-urilor pentru portiunile ramase. DNCB-ul este o cenusareasa care asteapta un print pe cal alb(finalizare lucrari) care nu mai vine.
Pe tronsonul situat intre Bragadiru si DN5, Rizzani trebuia sa predea proiectul tehnic in iulie 2023, dar nici la ora actuala nu avem vreun feedback iar CNAIR-ul nu comunica nimic.
Ma repet dar DNCB-ul este blestemat iar finalizarea largirii la 2 benzi pe tot inelul va fi finalizata abia dupa finalizarea intregului A0...

carutasul

în continuare Vertatel lucrează la canalizări și alte mărunțișuri.

Gigeluș

#5857
Da lucrările de pe centura București sunt finanțate prin fonduri europene,.

carutasul

Azi am reluat drumurile mele săptămânale pe centură.
Am pus filmarea de la coborârea de pe autostradă ca să se vadă cam cum e coada ( acum era parțial din cauza lucrărilor în desfășurare care gâtuiau traficul, de obicei e ceva mai bine)
Văd că au apărut trotuare, ceva parapeți. Pe partea cealaltă nu s-a așternut asfaltul final dar dimineață traficul era deviat pe acolo temporar...probabil tot pentru ceva acces. Cred că le trebuie 2-3 zile bune ca să poată termina asfaltarea, după asta s-ar putea circula pe două benzi și marcajele se pot face și mai la primăvară - iar cu parapeții probabil se descurcă și pe vremea asta.
Ce mi s-a părut interesant e că dincolo de parcare se văd țevile de canalizare pe poziție, aș zice că e o porțiune poate de 1km - nu mi-am dat seama exact - pe care sunt gata de lucru la terasament pentru lărgire. Evident că lucru efectiv la primăvară mai degrabă ... Ar fi ideal să facă porțiunea până la Domnești cât mai repede ca să pună capăt cozii de la coborîrea spre A1...

carutasul

pentru că tot am scos cardul am pus și următorul clip pentru că se văd unele lucruri interesante și pe aici
Oricum eu am văzut mai multe locuri în care lucra Vertatel, punctual până la Bragadiru

Sorinus

DN7-A1 a devenit si mai proasta pe tronsonul DN7->Dragomiresti , sunt gropi nasoale pe banda 1. Oare cat o sa mai 'mearga asa'.

VladVulpe

Zona de largire / sens giratoriu spre Domnesti este complet abandonata.. cred ca in ultimele 2 luni singurul progres vizibil sunt niste parapeti aparuti recent..in rest nici un utilaj sau lucrator..

carutasul

Și azi cei de la Vertatel erau la lucru în câteva puncte, la lucrarea IBB au mai apărut niște parapeți și aparent parcarea e betonată complet (mai demult dar acum s-a topit zăpada și se vede clar); în rest mare lucru nu se întâmpla, mai bibileau la giratoriu. probabil așteaptă să se încălzească un pic să termine cu asfaltul...

Puffyk 1

Azi ar trebui sa se dea concluzia in procesul CNAIR-DELTA ACM. Stie cineva ceva?!?

Siciltir

Isi amintește cineva dacă a funcționat vreodată iluminatul din giratoriul Dragomiresti?