News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Sorinus

Deci nu se face nimic efectiv in intersectia de sub A1  :(   Pacat, niste lumina, uzura si marcaje ar fi facut un munte de bine..

Puffyk 1


carutasul

Chiar, contractul ăsta ce o mai face? Înțelesesem că la un moment "le-au cerut să finalizeze" ceea ce presupun că a fost o formă de a se "acoperi cu acte" pentru reziliere, dar de atunci nu s-a mai auzit nimic...

Puffyk 1

#5838
Acolo a fost o bulibaseala mai ceva decat DN2-A2. Dupa momentul rezilierii, Delta Acm a atacat in instanta rezilierea si a castigat. Deci...lucru curat nu a fost. Acum vreo cateva saptamani am gasit o stire extrem de interesanta cum ca prin februarie s-ar incheia amiabil diferendul intre Cnair Si Delta. Am gasit textul dar nu gasesc....linkul!.....
Pana il gasesc....pun aici Copy-Paste.
"Modernizarea Drumului Național Centura București Nord prin lărgirea la patru benzi a tronsonului dintre A1 și DN7 (Chitila) este blocată la un stadiu fizic al lucrărilor de 86,5%. La începutul acestui an, Antreprenorul a solicitat suspendarea dosarului deschis de CNAIR cu privire la rezilierea judiciară, solicitare ce i-a fost refuzată. Dar, pe 8 noiembrie, Antreprenorul a înaintat CNAIR o propunere de încheiere amiabilă a Contractului având în vedere că oferta de preț a subcontractantului propus nu se încadrează în prețul contractului. Urmează să aibă loc o întâlnire de lucru între Părți ca urmare a adresei Antreprenorului. Pronunțarea soluției în procesul de reziliere judiciară este programată pentru 1 februarie 2024.
DN Centura București Sud, între DN 2 și A2: Pe acest tronson sunt șanse să fie reluate, anul viitor, lucrările de modernizare. CNAIR a anunțat că urmează să fie lansată licitația pentru atribuirea contractului de proiectare și execuție a lucrărilor pe acest tronson.
Centura Bucuresti S – între A1 35+600 și DN 5 55+465: Stadiul fizic al lotului 1 (0,82km) este de 64%, acesta urmând să fie finalizat anul acesta. Stadiul fizic al lotului 2 (14,7 km) este de 0%. Asocierea Rizzani de Eccher SPA (lider de asociere) – Mavgo Holding SRL (asociat) ar trebui să finalizeze lucrările în 2025. Contractul se află în perioada de proiectare, PAC fiind revizuit în iulie 2023."
Later Edit....
Link -- https://arenaconstruct.ro/drumul-national-centura-bucuresti-finalizarea-unui-tronson-este-blocata/

Dido

Și confirmarea foto pentru lotul IBB, făcută ieri. Nu era mare activitate, dar e drept că am trecut în jurul prânzului.





Powered by API/PUM imgur uploader

Gigeluș

#5840
Eu cred că sunt cam intârziați cu un tronson așa de scurt. Cred că se putea face in 6 luni, și lăsau parcarea mai târziu.

carutasul

e greu că lucrează sub trafic. Dar după ce asfaltează - și asta ia o zi probabil - nu prea mai sunt multe de făcut și mai pot jongla cu traficul, îl dirijează pe unde nu îi încurcă. Dacă nu era traficul probabil că era lucrare de două luni :)

Puffyk 1

Hey!
Nicio sansa de terminare a lucrarii de sub A1 in 2023..... Am fost aseara pe acolo dar era intuneric pentru poze...incerc sambata sa vin cu update.... Ma poate contrazice cineva, are mai multe informatii de vreun heyrup de 2 zile?

AlinAlecu

Salut, Vă atașez un video din Centura București zona Pasajul Domnești și A1. Filmarea este din 24 Decembrie.


Vizionare plăcută!

carutasul

Azi nu am văzut modificări la asfaltarea centurii, tot ca în filmarea anterioară; în schimb parcarea părea betonată complet. Vedem ...

BasarabiaSaudita

https://economedia.ro/modernizarea-centurii-bucuresti-cnair-a-lansat-licitatia-pentru-reluarea-lucrarilor-la-pasajul-cernica-si-largire-dn-2-a-2.html
"CNAIR a lansat joi, 4 ianuarie 2024, noul contract pentru finalizarea Pasajului de la Cernica și lărgirea Centurii București Nord (DNCB) între DN 2 – Afumați și A2 Autostrada Soarelui. Contractul are o valoare cuprinsă între 458 și 540 milioane lei și este finanțat 40% prin Programul Transport 2021-2027. Durata contractului este de 24 de luni, cu 6 luni pentru proiectare și 18 luni pentru execuție, conform documentației pe care a consultat-o Economedia. Garanția de bună execuție este cuprinsă între 3 și 5 ani.

Modernizarea sectorului cu o lungime de 11 kilometri începută acum aproape 10 ani cu Tehnologica Radion și continuată cu Tirrena Scavi (contract reziliat în decembrie 2022) este un proiect critic pentru tranzitul în zona Capitalei, loturile 3 și 4 ale Autostrăzii București Nord fiind încă în proiectare (contractul cu firma din China), respectiv în execuție cu UMB, dar întârziat pentru că nu este autorizație completă pentru viaductul Cernica.

CNAIR a avut nevoie de peste un an pentru expertiza tehnică și proiectul pentru noua licitație. ,,Obiectul contractului il reprezintaPROIECTARE SI EXECUTIE "Modernizarea centurii rutiere a Municipiului Bucuresti, intre A1-DN7 si DN2-A2, Sector DN 2 – A2", in lungime de aproximativ 11,45 km, in conformitate cu prevederile contractului de lucrari", se arată în SEAP.

Pe lângă pasajul de la Cernica, antreprenorul căruia îi va fi atribuit contractul va trebui să facă lucrări de consolidare și lărgire la podurile/pasajele de pe traseu.
La începutul lunii noiembrie 2023, secretarul de stat în Ministerul Transporturilor Ionel Scrioșteanu dădea asigurări că licitația va fi relansată până la sfârșitul lunii noiembrie, implicit fără a mai fi nevoie de reaprobarea indicatorilor tehnico-economici. ,,A fost avizată în CTE CNAIR expertiza tehnică realizată după rezilierea contractului și pregătim caietul de sarcini pentru licitația pe care o vom demara până la sfârșitul lunii noiembrie astfel încât în primăvară să putem relua lucrările", a transmis Scrioșteanu, răspunzând unei întrebări pe Facebook.,,Lotul de la Cernica, de la DN 2 la A2.

Am făcut expertiza, a făcut expertiza pentru noi, iar acum suntem în situația de a lansa documentația pentru procedura de achiziție publică", anunța șeful CNAIR, Cristian Pistol miercuri, 15 noiembrie 2023, pe șantierul Autostrăzii A0 București Sud.

Modernizarea Centurii București Nord ar fi trebuit să fie finalizată încă de acum aproape 10 ani, un contract fiind semnat încă din 2012 cu Tehnologica Radion (avea termen 2015). Contractul cu Tehnologica a fost reziliat în 2015 după insolvența constructorului și oprirea lucrărilor. Lucrările au fost reluate în mai 2020 cu Tirrena Scavi care avea 16 luni pentru execuție (lărgire la 4 benzi, execuția pasajului Cernica și dublarea a trei pasaje de pe traseu).

Ofertele pot fi depuse până pe 15 februarie 2024.

tom_sawyer

#5846
[CN1063091] PROIECTARE SI EXECUTIE "Modernizarea centurii rutiere a Municipiului Bucuresti, intre A1-DN7 si DN2-A2, Sector DN 2 – A2"

Data publicare: 04.01.2024
Valoarea totala estimata:
Intervalul intre : 458.023.445,00  si 540.523.891,00  Moneda: RON

lungime de aproximativ 11,45 km

Program/Proiect: Programul Operational Transport POT 2021-2027

Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare: 15.02.2024 15:00



În schimb, licitația aceasta este suspendată din ianuarie 2022:
[CN1037130] / 25.11.2021: ",,Modernizarea centurii rutiere a Municipiului Bucuresti intre A1 - DN 7 si DN 2 – A2: Lot 1: sector A1 (55+465)- DN7 (km 64+160)"- Rest de executat"

rocklee

eu nu inteleg ...va fi acelasi constructor pentru ambele  loturii....

carutasul

cred că e un singur proiect împărțit în două loturi.

jalemare

Roklee, acum se liciteaza doar pentru sectorul DN2-A2, vom vedea ce va fi cu celalalt lot, cand vor catadicsi sa miste si acolo ceva.