News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

panzer

Trebuia sa intri pe A2 si sa iesi la Fundulea. Te intorceai pana la Branesti si de acolo pe DJ100 ocoleai DNCB. Km mai multi, nervi mai putini.

carutasul

interesantă opțiunea, o să o încerc, mulțumesc. Waze mă punea să intru în oraș pe la Cățelu dar am zis să mai și văd cum se mai prezintă traficul. Totuși dacă știam că fac chiar o oră în plus probabil că mi-aș fi reprimat curiozitatea :)

panzer

Waze nu estimeaza ambuteiajele bine. Dupa Waze intri in ambuteiaj in loc sa ocolesti cativa Km.

Odata pe an mentionez pe forum optiunea cu DJ100 mai ales pentru cei care nu sunt din imprejurimile bucurestiului.

Eu il folosesc cel mai des in sens invers: intru pe DJ100 din Stefanesti si ies la Fundulea sa ajung la Constanta. Este cea mai buna varianta sa ocolesti DNCB intre DN2 si A2.

miahi

@panzer vrei sa spui "...si ies la Branesti..." nu Fundulea ?

panzer

Da, ai dreptate. Strict: ies de pe DJ100 la Branesti. Continui pe DN3 si intru pe A2 la Fundulea.

miahi

E nod si la Branesti pe A2, poti sa intri pe A2 si de la Branesti, e vreun motiv pentru care mergi pana la Fundulea pe DN3?

panzer

Da, daca tzi-a scapat ca s-a deschis nodul de la Branesti. :lol:

VladVulpe

La Branesti , ca sa ajungi la nodul cu A2 trebuie sa traversezi calea ferata , in timpul sezonului estival cand trece trenul catre CT bariera pica de cateva ori in timpul zilei si poti astepta pana la 15-20min.. timp in care ajungi la Fundulea fara emotii prin DN3 :)

mirceaeliade

QuoteSunt întârzieri în proiectarea lucrărilor de lărgire la patru benzi a centurii rutiere a Municipiului Bucureşti Sud, pe Lotul 2 între km 54+700 și DN5 (km 40+000).

Ca urmare, CNAIR a emis un certificat negativ asocierii căreia i-a fost atribuit acest contract, și anume asocierea Rizzani de Eccher SPA (Italia) – Mavgo Holding SRL (România).

Contractul a fost semnat la data de 11 iulie 2022, iar ordinul de începere a fost emis la data de 1 noiembrie 2022. Durata de execuție este de trei ani, din care un an pentru proiectare și doi ani pentru execuția lucrărilor.

În prezent, contractul se află încă în perioada de proiectare. Proiectul pentru Autorizarea Lucrărilor de Construire (PAC) a fost aprobat de către beneficiar, dar Proiectul Tehnic și Detaliile de Execuție sunt în curs de elaborare de către antreprenor.

Valoarea contractului de proiectare și execuție a fost majorată cu 23% în noiembrie 2023, ajungând la 620.058.789 lei, fără TVA. www

Gigeluș

#5814
Mai bine reziliau de când au semnat contractul. Acum să vezi cât o să țină deranjul dacă apucă să intre în teren. :(  :(  :( .

panzer

Plecati mai baieti cu glumele de aici! Nu ne-a spus noua Scriosteanul ca in August vine Rizzani cu proiectul?

Nu cred ca e vorba de vreo intarziere, ca doar nu se referea la August 2023? Voi nu intelegeti bine

TibiV

Ce mult inseamna 2 benzi/sens...

De la Ionut Ivasca: 4 BENZI -Centura Bucuresti Sud\ D.N.C.B \ Pasajul Berceni \ Pasajul Oltenitei. 08.12.2023 ora 12:00

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

carutasul

Da, pe acel tronson se merge fluent.
Sunt curios dacă, după deschiderea A0 până la Olteniței, va apărea un flux semnificativ dinspre A0 spre centură (stânga de pe A0 pe DN4 și dreapta pe centură) care să aglomereze descărcarea ca la Domnești dar nu cred că va fi atât de mare... Ceva va fi, pentru că o parte vor veni pe traseul ăsta până la A2. Din fericire putem spera la finalizarea până la A2 în vara asta, de preferat chiar la început...

carutasul

oricum din experiența mea pe Dn6-A1 nu atât cele două benzi contează cât separatorul de sens. Pe tronsonul nelărgit sunt numeroase situații în care se iese spre stânga cu blocarea ambelor benzi ceea ce produce "dopuri" aproape permanent. Așa, când și când mai e și un utilaj care merge cu 20km/h dar rar... Evident, nici nu poți separa benzile dacă nu ai cel puțin două pe sens.

JoSo

E un blestem DNCB-ul, o aliniere de planete in sensul negativ al cuvantului atat pe partea de autoritati incompetente cat si pe partea de constructori neseriosi.
Mai ma apuca uneori gandul ca poate nu traim intro tara asa de rea dar cand ies pe centura pe la Jilava, imi trece repede. Este fix aceeasi sosea pe care mi-o amintesc de cand eram mic, o adevarata masina a timpului.
Acest constructor Rizzani nu imi da prea mari sperante, dupa cum se misca la centura Craiova.