News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

panzer

#5790
Si randarea este ieftina. N-au avut bani. Linia de tren trece prin piloanele pasajului.

Rizzani a terminat proiectarea, iar proiectul e avizat => Deci se poate.

S-a discutat mult idea cu -1 pe sub un pasaj la +1 existent, in speta la DN1.
Colegii constructori au spus ca depinde de baza pilonilor existenti. Se pare ca la DN6 se poate. E suficient loc.
De unde ideea ca se demoleaza pasajul exitent?

LE: abia acum am citit ineptiile dl Secretar. Ori e copy paste error ori au schimbat substantial proiectul. In SF doar la DN6 (brgadiru) aveau 3 nivele. Acum observati ca baga DNCB-ul pe dedesubt in 3 locuri?

Gigeluș

Tot ce îi mai lipsește la această centură este banda colectoare pentru depozite pentru a nu mai iesi tirurile direct in șosea. Mult nu ar costa, ar fi încă 4m in plus.

misiekwas

@panzer, a fost impresia mea după ce am citit ceea ce a scris SdS și ceea ce părea din randări (abia în una singura, și asta cu greu) vezi ca rămâne vechi pod peste dn5. Oricum, la cum arata acum practic va trebui sa fie refăcut și consolidat. In ceea ce privește pasaje subterane, eu am înțeles ca e vorba de doua (la Bragadiru și Măgurele) și unul suprateran la Jilava.

Gigeluș

Mai am o intrebare.
În contractul cu rizzani intra și nodul rutier dintre Bulevardul Timișoara (DR1) și Centura Bucuresti?


Gigeluș

#5795
Adică va incepe alt șantier in 2-3 ani :( :(

misiekwas

Cu siguranță, deocamdată este parca in SF. Mai repede o sa ai tronsonul 4 din Prelungirea Ghencea și Valea Largă.

shift2rail

Daca reuseste experimentul celor 3 noduri -1/0/+1, poate ar fi o idee generalizarea modelului DNCB la -1 pe tot traseul, pe modelul perifericului parisian.
Centura nu ar mai separa artificial orasul de suburbii.

misiekwas

#5798
Nicio sansa, oricum îți rămâne centura feroviara. Bănuială mea 3 ca fac dublare, (unele) radiale și cu asta basta pentru zeci de ani.  Oricum nu știu dacă are sens la cum e structura urbana,as spune ca mai degrabă nu.

horatiu.cosma

E greu de identificat în lume o struțo-cămilă mai evidentă decât DNCB. Găsim pe acest drum toată gama de soluții, de la 1+1 calitate "Bangladesh" cu mormane de gunoaie pe margine și intersecții la nivel, limite de 30, treceri de pietoni, ieșiri direct din case/depozite în centură, treceri la nivel cu calea ferată, până la profil de drum expres cu separare de sensuri, noduri denivelate proiectate chiar și pe 3 niveluri. Tot ce s-a făcut de-a lungul anilor a fost o cârpeală fără cap și fără coadă. Prima dată în anii 2000 a fost gândirea "aoleu, începe să crească traficul, hai să lărgim". Apoi a fost "aoleu, păi nu ajută lărgirea, că e jale la intersecții, hai să facem niște pasaje". După părerea mea, e nevoie de un proiectant/consultant cu creier care să deseneze o strategie pentru DNCB, stând la masă cu municipalitățile capitalei și cu zona metropolitană și care să răspundă la întrebarea "ce vrem cu adevărat de la DNCB pentru următorii 30-50 de ani?" Fiindcă altfel o să continue festivalul cârpelilor și a stinsului de incendii pe măsură ce vor tot apărea. Dar asta mai degrabă poate fi implementată sănătos doar după ce e gata A0 și eventual câteva radiale noi.

carutasul

Azi la A1 părea că au terminat de săpat toată zona centrală (centura de până acum) așa că probabil pot să înceapă să pună balast dacă nu cumva ploaia îi mai amână un pic... Nu știu cum se întâmplă că lucrările astea încep fix când trebuie ca să îi apuce iarna pe final...

mirceaeliade

QuoteModernizarea Drumului Național Centura București Nord prin lărgirea la patru benzi a tronsonului dintre A1 și DN7 (Chitila) este blocată la un stadiu fizic al lucrărilor de 86,5%.  La începutul acestui an, Antreprenorul a solicitat suspendarea dosarului deschis de CNAIR cu privire la rezilierea judiciară, solicitare ce i-a fost refuzată. Dar, pe 8 noiembrie, Antreprenorul a înaintat CNAIR o propunere de încheiere amiabilă a Contractului având în vedere că oferta de preț a subcontractantului propus nu se încadrează în prețul contractului. Urmează să aibă loc o întâlnire de lucru între Părți ca urmare a adresei Antreprenorului. Pronunțarea soluției în procesul de reziliere judiciară este programată pentru 1 februarie 2024.

DN Centura București Sud, între DN 2 și A2: Pe acest tronson sunt șanse să fie reluate, anul viitor, lucrările de modernizare. CNAIR a anunțat că urmează să fie lansată licitația pentru atribuirea contractului de proiectare și execuție a lucrărilor pe acest tronson.

Centura Bucuresti S – între A1 35+600 și DN 5 55+465: Stadiul fizic al lotului 1 (0,82km) este de 64%, acesta urmând să fie finalizat anul acesta. Stadiul fizic al lotului 2 (14,7 km) este de 0%. Asocierea Rizzani de Eccher SPA (lider de asociere) – Mavgo Holding SRL (asociat) ar trebui să finalizeze lucrările în 2025. Contractul se află în perioada de proiectare, PAC fiind revizuit în iulie 2023. www

Dido

Joi lucrau pe zona unde era centura, în partea dreaptă pe sensul Domnești -> A1

Au degajat terenul și pe stânga, înainte de parcarea de lungă durată. Cred că nu mai e lotul celor de la IBB.


[/img]Spre parcarea de lunga durata 
 

Partea dreapta, sensul Domnești -> A1

 
Viitorul sens giratoriu 
   
Powered by API/PUM imgur uploader[/img]

mirceaeliade

Se lucreaza pe DNCB la largire in zona intetsectiei cu DN6-Rizzani. Par a fi lucrari la utilitati gen cabluri internet.

carutasul

Azi am fost în cealaltă direcție, Bragadiru-Jilava-Otopeni. ( waze mă trimitea pe centura de sud dar cu ieșire la Cățelu, eu am vrut să văd cât e de rău să merg în continuare. E rău :))
Vertatel lucrează și între Bragadiru și Măgurele, aparent pun un canal, nu știu dacă e pentru cabluri, mai degrabă arată ca o canalizare obișnuită. Doar ei lucrează din câte am văzut, nu am văzut mașini de la alte firme.
Am mers extraordinar de bine până la Popești-Leordeni însă în sensul opus părea o coadă considerabilă, nu știu dacă așa e mereu însă traficul dinspre A2 spre DN5 (sau spre A1) e mai mare decât credeam/știam eu; e posibil ca deja să se fi rerutat pe centura sud după deschiderea pasajelor. Deci sper că Alsim se vor ține de treabă în continuare pentru că... e groasă :)
După Popești-Leordeni, și mai ales de la Cernica, un calvar. Intersecția cu DN2 e cam cum era Domnești înainte... și cred că s-ar putea face unele mici improvizații cu efecte mari, finalizarea unor zone de dublare pe câteva sute de m ca să permită încadrarea celor care virează de exemplu... În total a durat vreo două ore drumul, enorm, mai ales în condițiile în care până la Popești Leordeni am mers bine, probabil măcar cu 50km/h în medie.