News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

miahi

Eu de fiecare data cand am prins coada la iesire de pe A1 spre DNCB si mai departe spre Chitila, am facut cam 10-15 min sa intru in giratoriu dupa care 2 min max sa intru in DNCB (stanga spre Chitila ).

Ca sa iesi de pe A1 dai prioritate celor de vin in zona comerciala dinspre DNCB si se blocheaza destul de bine. Probabil depinde si de perioda zilei, dimineata pana la 10 nu toate magazinele din zona comerciala sunt deschise. Acolo e clar un conflict mare de trafic local vs tranzit, deorece cine vine la cumparaturi are prioritate vs cine iese de pe A1 spre Chitila sau spre Domnesti.

carutasul

evident că dacă e trafic mare de clienți la Hornbach încurcă și ei, probabil că și aici ar trebui făcut ceva. Dar banda aia către centură eu nu am văzut-o decât full. Săptămâna trecută parcă au și asfaltat banda, așa printre mașini, o plăcere.
Oricum e de văzut ce se va întâmpla pentru că e cam contraintuitiv, pe centură se va veni cu viteză și în timp ce cei care vin de pe A1 intră pe bandă cei care întorc o să trebuiască să facă un "switch" ca să intre pe banda din mijloc, pe care de obicei se merge cu viteză, iar cei care merg înainte trebuie să țină banda din dreapta, De asta zic că trebuie să fie un spațiu pentru "reorganizare". La fel cum e la coborârea dinspre Ghencea spre A1 unde nu se poate face "fermoarul" pentru că în scurt timp urmează celălalt "fermoar". Ar mai trebui și acolo vreo 500m măcar. BTW, sunt mereu mașini cu Vertatel, ei lucrează, constructorul n-a apărut :)

carutasul

ce e drept nu știu precis care e dinamica acolo pentru că eu dacă vin de pe A1 spre casă prefer să ies înainte de Hornbach și să merg prin localitățile învecinate, deci asta e singura direcție pe care nu merg pentru că am văzut că e mereu coadă :)

miahi

Cum ziceam, mai de fiecare data cand am trecut pe acolo, dupa giratoriu pana in DNCB am prins destul de liber, dar daca sunt cazuri in care e plin si de la giratoriu pana la DNCB atunci lotul nou IBB ar trebui sa ajute cat de cat.

carutasul

oricum o sa ajute pentru simplu fapt că va fi si lărgire pe o lungime relativ consistentă deci bănuiesc că va prelua traficul ( pe care evident că o să îl mute mai încolo unde se îngustează dar dacă mută aglomerația din zona intersecției tot e un plus) ... Pe sensul spre Bragadiru eu am mers mereu relativ fluent (bine, acum se lucrează, e mai puțin fluent) până după giratoriul de la Domnești, unde sunt niște depozite de unde tot ies/intră mașini... Deci probabil că va putea prelua traficul în cea mai mare parte a timpului.

mirceaeliade

Stie careva daca exista vreun fel de sanse ca pana la largirea DNCB intre A1 si A2 (in vreo 3 ani de acum) sa se amenajeze macar o banda centrala pentru cei care fac la stanga in intersectiile mari? 

De cand s-au dat cele 3 giratorii in functie, au mai ramas vreo cateva locuri unde s-au mutat ambuteiajele, si ele sunt strict din cauza celor care fac la stanga cand vin dinspre A2.  Cred ca la iesirea spre DN5 si cea spre Magurele sunt punctele critice. Sunt si ambuteiaje pe la Glina si la A2, dar parca acolo sunt mai mici pentru ca e loc de vreo 5-10 masini sa stea cu semnalizarea la stanga pornita in timp ce lasa fluxul de pe DNCB sa curga incetisor.  Mi se pare ca cel putin la Magurele exista deja asfalt cat de 3 benzi, trebuie doar sa vina cineva sa vopseasca marcaje pentru banda centrala.

hefaistos

 :D
Vine A0... Marele la T2+T1.
Și în acest context punctul critic va fi intersecția DN6 cu DNCB.
În rest starea DNCB sud probabil ca nu va suferi îmbunătățiri prea curând.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

carutasul

Da, toată lumea așteaptă A0 :) Ar mai fi mers niște lărgiri punctuale pe 200-300 m pe unde mai sunt câteva zone mai aglomerate, nu ar fi greu de făcut dar probabil le tot amână în așteptarea proiectului de lărgire.

carutasul

azi la lucrarea IBB erau marcaje cu galben pe zona nou asfaltată, probabil că mutarea traficului pe acolo e iminentă și după se va reasfalta centura actuală.

Barcelo

Quote,,A fost avizată în CTE CNAIR expertiza tehnică realizată după rezilierea contractului și pregătim caietul de sarcini pentru licitația pe care o vom demara până la sfârșitul lunii noiembrie astfel încât în primăvară să putem relua lucrările", a transmis Scrioșteanu, răspunzând unei întrebări pe Facebook.

https://economedia.ro/rusinea-cnair-de-pe-centura-bucuresti-licitatia-pentru-modernizarea-lotului-dn-2-a-2-si-finalizarea-pasajului-cernica-va-fi-lansata-pana-la-sfarsitul-lunii-anunta-secretarul-de-stat-ionel-scrioste.html

carutasul

la întoarcere deja se circula pe zona "nouă".

dudley

1.5 ani de la rezilierea cu Tirrena ? Cand treci si stai pe loc toata zona DN2-A2, pare mult mai mult

Sorinus

Sper ca au intarziat relicitarea pentru a face o licitatie ca lumea. Tirrena se stie ca a gasit numai suprize, si daca nu dadea faliment, nu stiu daca era gata acum acest lot.

jalemare

Marea problema va fi gasirea unui constructor decent.
La un pret atractiv si o documentatie de calitate poate incearca UMB-ul, ca tot sunt prin zona cu lotul 4 A0.

misiekwas

O intrebare, ca n-am văzut pe niciunde: știm cum va arata nodul Dncb la Jilava?

Sent from my Mi Note 10 Lite using Tapatalk