News:

Video 21.06 Autostrada A1 Pitești-Curtea de Argeș.

Main Menu

[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Sorinus

Exact ce ziceam mai demult, impartit in loturi mici, de 1-3km , sa fie usor de facut dar si usor de reziliat conservat si expertizat in caz de relicitare.

Lotul Rizzani o sa fie o rusine mai mare decat tot ce s-a mai intamplat acum pe DNCB, si asta chiar e o performanta, concurand cu A1-DN7 (Care inca nu e gata), DN2-A2 (aici am pierdut speranta) si chiar si cele realizate, intotdeauna cu deranj si intarzieri.

Lotul Rizzani e de departe cel mai complex licitat pana acum pe DNCB si ar fi fost o provocare si pt Porr, Strabag, WeBuild etc...

irirat

^^Giratia nu cred ca e doar pentru tiruri, m-as risca sa zic ca o sa interzica virajul stânga dinspre A1 spre DNCB și o sa treacă traficul prin girație.
Altfel e cea mai tâmpită intersecție pe care o cunosc din Romania

strainu

Mut discuția asta de la Siguranța circulației aici, că este mai mult despre centură. E vorba (tot) de intersecția A1-DNCB.

Quote from: miahi on September 22, 2023, 09:57:17 AM^ Se poate face aceeasi solutie cu subtraversare  si pe partea cu Hornbach-ul . De multa vreme e ceruta, dar DRPD Bucuresti nu e in stare sa asfalteze o bretea, dar sa coordoneze o subtraversare.

Pot să-ți propun 3 soluții mai simple și mai ieftine să scapi de traficul spre zona comercială, dar...

Quote from: miahi on September 22, 2023, 09:57:17 AMToata lumea asteapta sfantul A0 sa ii "scape" de toate bataiile astea de cap cu DNCB-ul si de plebeii care tot cer sa puna mana pe munca.

OK, o să scăpăm de 80% din camioane și 50% din mașini (să zicem), dar cele care rămân vor fi suficiente ca să blocheze bucata aia și puțin din autostradă. De ce? Pentru că blocajul nu e de fapt în giratoriu - dacă ar fi, n-ar mai fi coadă după el - ci în intersecția cu DNCB, mai exact virajul la stânga. De când s-a deschis pasajul de la Domnești se face mult mai rar coadă până la A1, iar cei care fac dreapta pot să meargă, doar că stau după cei care fac stânga.

Singura soluție e cea menționată de eloy și alții mai sus: să termine odată dublarea spre Domnești și giratoriul aferent și să facă virajul obligatoriu la dreapta, la fel ca la Otopeni. Evident, și la asta e de muncă, așa că nu ne facem mari speranțe.

Mi-e frică să merg pe DN2. Pentru unii, asta înseamnă că n-am ce căuta pe șosele.

dr4qul4

Solutia de fapt sta in crearea altor conexiuni. Este aiurea ca tot traficul intre Bucuresti si zona comerciala/logistica sa se faca prin intersectia A1-DNCB.
Solutia? Prelungirea Bd Timisoara la sud de A1  si Strapungerea Splai-A1 la nord.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

strainu

Și cine plătește conexiunea cu DR1 - 1-2 km + pod + bretele? Chiajna, care asfaltează doar când are minim 500 de apartamente pe o uliță? Domnești, care n-are nimic de câștigat? Privații, care au asfaltat strictul necesar pentru a putea spune că au drum? Trebuie să existe un incentive acolo, eu nu prea-l văd sincer.
Mi-e frică să merg pe DN2. Pentru unii, asta înseamnă că n-am ce căuta pe șosele.

irirat

#5690
Nu înțeleg de ce băgați Chiajna sau Domnestiul in ecuație, când vreti sa motivati de ce "nu se face" o modernizare a DNCB sau strapungerea Ciurel A1. Va reamintesc ca o parte buna din DNCB nord-vest e pe teritoriul Chiajnei și de (ne)modernizare s-a ocupat CNAIR-ul sau ca străpungerea Ciurel -> A1 e 95% pe teritoriul Bucureștiului.
Credeti ca pasajul Berceni a fost făcut de primăria Berceni sau primăria Snagov a plătit nodul rutier cu A3, sau mai bine, Primăria București plătește pentru DNCB sau autostrăzile care ajung aici?
Nu uitați ca singurul DN sau DJ care se intersectează la sol cu DNCB este DJ601A care traversează Chiajna spre Militari și e una dintre scurtăturile favorite a celor din București pentru a evita Iuliu Maniu. In restul zonelor s-au putut face pasaje, dar aici nu ca deh, trebuie sa contribuie și cei din Chiajna.
Chiajna, ca orice alta primărie, ar trebui sa-și vadă de asfaltarea străzilor și drumurilor locale, in rest e treaba Consiliilor Județene și a Ministerului transporturilor ca la ei ajung bani din acciza pe combustibil și rovigneta si-i plătim toți, nu doar cei din București.


TibiV

De la Ionut Ivasca: 4 BENZI - Centura Bucuresti (Autostrada A1-Pasaj Domnesti) D.N.C.B /22.09.2023/ora10:00

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

panzer

Ati mai fost prin Chiajna anul acesta? Nu au fost in stare nici macar sa refaca strada principala dupa lucrarile de anul trecut.

Nici o solutie ca la DN1 nu o sa functioneze, cum nu functioneaza nici acolo.
Si foarte important: nici Scriosteanu cand a facut inventarul fantasmagoriilor din SF-ul lui GRAFIC TENDS n-a pomenit nimic de A1 <> DNCB.

A venit iarna pe DNCB din pacate.

carutasul

azi am văzut vreo trei echipe Vertatel pe traseul între Domnești și zona unde se lucrează acum de la intersecția cu A1. Dacă nu au vreo lucrare separată aș zice că e semn bun...

GIV


Dido

Am trecut aseară pe centură, circulația pe sensul spre A1 a fost deviată pe una din bretelele noului sens giratoriu.
Fără poze, era întuneric.

Puffyk 1

Ultima discutie cu vrabiuta din Santierul de 1 km spre Domnesti. Dupa ce ne-am ciondanit in trafic si ne-am dat seama....ca ne stim! Domn'ne, daca tot m-ai injurat, spune-mi cand deschizi....! 1 decembrie! Bun, si ce va fi cu giratoriul ala?!? Acces din parcare si intoarcere....Si cu virajul la stanga din Centura? Se desfiinteaza! Punct!

carutasul

^ ieri nu era deviată. Dar îngustaseră și din cealaltă bandă și se mergea cam rău...

scorillo

#5698
Informatie gasita printre comentariile de la o postare pe facebook a domnului Ionel Scriosteanu:




Powered by API/PUM imgur uploader

jonny

tot de pe facebook-ul lui Irinel Ionel Scriosteanu (despre un pasaj in zona Chiajna) :





Powered by API/PUM imgur uploader