[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

danutzu_1069

La fel, umbla vorba prin targ ca la Pasajul Oltenitei - Popesti-Leordeni se fac teste de sarcina...

Ionel Scriosteanu, FB
"𝗼𝗻𝘁𝗶𝗻𝘂𝗮 𝘁𝗲𝘀𝘁𝗲𝗹𝗲 𝗹𝗮 𝗣𝗮𝘀𝗮𝗷𝘂𝗹 𝗢𝗹𝘁𝗲𝗻𝗶𝘁𝗲𝗶 - 𝗣𝗼𝗽𝗲𝘀𝘁𝗶-𝗟𝗲𝗼𝗿𝗱𝗲𝗻𝗶 𝗻𝗲𝗰𝗲𝘀𝗮𝗿𝗲 𝗽𝗲𝗻𝘁𝗿𝘂 𝗱𝗮𝗿𝗲𝗮 𝗶𝗻 𝘁𝗿𝗮𝗳𝗶𝗰
Suntem în procedurile de pre-recepție și recepție ale pasajului Olteniței - Popești-Leordeni, iar acum se fac ultimele verificări pentru darea în trafic, care va avea loc, cel mai probabil, pe 27 mai.
Astăzi au început testele de încercare a suprastructurii pasajului, care reprezintă o metodă de verificare practică, în care se urmărește determinarea comportamentului real al structurii prin încercare.
Încercarea pasajului se desfășoară în două etape, după cum urmează:
1️⃣ 𝗜𝗻𝗰𝗲𝗿𝗰𝗮𝗿𝗲 𝘀𝘁𝗮𝘁𝗶𝗰𝗮, care se realizează prin intermediul unui convoi de 7 vehicule de mare tonaj, a câte 42 tone fiecare. Poziționarea camioanelor se face în așa fel încât să se realizeze echivalentul a 85% din încărcarile frecvente din normele Eurocode.
2️⃣ 𝗜𝗻𝗰𝗲𝗿𝗰𝗮𝗿𝗲 𝗱𝗶𝗻𝗮𝗺𝗶𝗰𝗮, care se realizează prin intermediul unui vehicul dispus pe centrul podului, care va rula cu o viteză constantă de 30 km/h, trecând peste obstacole preamplasate."

TibiV

Quote from: danutzu_1069 on May 18, 2023, 01:05:00 PM....
1️⃣ 𝗜𝗻𝗰𝗲𝗿𝗰𝗮𝗿𝗲 𝘀𝘁𝗮𝘁𝗶𝗰𝗮, care se realizează prin intermediul unui convoi de 7 vehicule de mare tonaj, a câte 42 tone fiecare. Poziționarea camioanelor se face în așa fel încât să se realizeze echivalentul a 85% din încărcarile frecvente din normele Eurocode.
...

Nu ma pricep la normele Eurocode, dar...

Nu era mai mormal sa se realizeze incercarea la 110% din incarcarile "frecvente"?!?!...
Daca sunt "frecvente", inseamna ca se intampla des (mie asta imi spune DEX), deci sunt situatii obisnuite.

Adica de ce nu faci testele/incercarile/probele la cea mai proasta varianta posibila?! In cazul asta incarcari posibile "o data la 10-20 de ani", care ar putea duce la prabusirea constructiei?

Si cum definesti "frecvente"? Ca daca avem 100 de ani de pace poate este OK. Dar la un razboi, ala se rupe la 2 coloane de tancuri grabite.

Probabil tot la 85% au incercat si italienii vechiul pod Morandi...


Mama proștilor este mereu gravidă... :)

shift2rail

Cred ca asta e ideea Eurocode, sa reziste la conditii de stress frecvente, nu la razboaie...desi se vb tot mai mult in ultima vreme de infrastructuri duale civilo-militare.

hefaistos

Probabil nu testează direct rezistenta ci, prin măsurarea deformatiei (sagetii) se validează ca structura nu are vicii. Bănuiesc, nu sunt specialist poduri
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

Vlad.U

De la Ionut Ivasca: "Pasajul Oltenitei - Test Rezistenta / Încărcare statica / Popesti-Leordeni / D.N.C.B 18.05.2023"


adinicpopa

da, asa e azi la
pranz erau peste 7 camioane pe cate un segment si cineva langa ele probabil cu aparat masura. dar se pare ca au trecut cu brio,pe timpul lui nea nicu podul de la cernavoda s a inaugurat cu toti muncitorii sub pod legati, si camioanele care au carat insirrate pe tot podul. vorbim vorbe. daca. s a respectat proiectul e ok daca nu sa suporte constructorul, oricum acum dupa amiaza faceau probe si la lumini, chiar arata ca un ozn pt sudul capitalei ca pana acum doar in nord au facut neneorocitii astia de guvernanti care au avut interes acolo

TibiV

Vad ca @adix aka Alberto Costea mi-a lasat mie sarcina de a-i posta filmarile...

Asta de acum 2 zile este "de belea": Pasajul Oltenitei/DNCB - gata de inaugurare. 18.05.2023


Mai frate, pana la deschidere este mai rau ca in urma cu 6-12 luni!... Au plantat politisti in intersectie...

Pe de alta parte... Cand se vor da in folosinta pasajele Berceni si Oltenitei, va fi sarbatoare de la Bragadiru pana la Glina!...
Dar dupa o saptamana localnicii probabil ca vor regreta.
Pentru ca fix disparitia marilor surse de ambuteiaje pe DNCB Sud va creste traficul (probabil cel putin 50% din traficul actual de pe DNCB Nord se va muta pe DNCB Sud) si nu le va fi deloc comod.
Vor ajunge mai usor in Bucuresti, dar vor avea "muzica ambientala" 24/24h...

Rezolvarea adevarata, A0, este deocamdata una de tip Pacala: "una moale, una tare...."
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

hefaistos

Nici o problema, intersecția cu DN6 va deveni și mai mult principalul filtru de trafic/ punct de ambuteiaj. Și e posibil sa se blocheze și mai mult intersecția cu DN5.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

U_I_JOHNY


TibiV

De la Ionut Ivasca: Pasajul Oltenitei/Popesti-Leordeni\ DNCB \ 19.05.2023

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

panzer

@TibiV nici eu nu cred ca se va imbunatati ceva pe DNCB SUD odata cu cele 2 pasaje. Ca si la Domnesti acestea vor ajuta in principal traficul local, aceste 2 comune vor intra in Bucuresti cu bunele si relele acestuia.
Pe orice RING blocajul se va muta la urmatoarea gatuire, intersectia cu DN6, cu A1, cu Splai-ul etc.
Matematica e un pic ciudata. Daca mergi de la A la B si ai 3 puncte de gatuire, capacitatea va fi data de cea mai mica valoare dintre cele 3. Adica, daca ramane un singur punct de restrictie (cel cu capacitatea cea mai mica), toate vehiculele vor trebui sa treaca pe acolo => Timpul total va fi acelasi.
Modelul l-am simplificat, pt ca traficul nu este tampit. Vor fi unii care vor iesi inainte de punctul critic sa foloseasca rute alternative. Domenstiul era clar cel mai nefericit punct din cele 3.

Sa nu uitam ca ultimul sondaj Cestrin da DNCB drept cel mai aglomerat drum din tara, in ciuda deficienelor la 28.400 vehicule pe zi.
Egis spunea pe vremuri ca 20% e tranzit, 80% este trafic local.
Cand vom avea A0, sa spunem ca optimistic va prelua 30% din trafic. Tot vor ramane 19.800 vehiule pe zi. Adica mai mult decat A2. Sunt bucati intregi fara nici un pas facut pt modernizare, sunt inca 15+ giratii la nivel, unele cu conflict major de trafic (Otopeni, A1 langa Renault), iar intersectiile majore sunt in T cu cedeaza (A1 si A2), sau proiectate sa fie asa (DN2)!
In plus va aparea trafic de pe toate DR-urile care vor sa foloseasca acest DNCB deja sufocat pe pot de inel ca alternativa la inelul Principal, ca ala Median e prastie. Asta daca nu cumva traficul local se va muta si el pe A0!

Vezi tu de ce n-am eu un "worm and fuzzy feeling" despre DNCB. Ma asteptam la ceva raspunsuri de la studiile GRAFIC TENDS, dar pare ca am fost doar credul. :(

Pana una alta hai sa ne uitam la filmulete, ca peste 2-3 luni nici nu vom mai avea la ce sa ne uitam pe DNCB. :((


carutasul

Da, lucrurile se vor înrăutăți treptat ( și la Domnești s-a întâmplat) însă tot cred că va fi un impact pozitiv  major. La Domnești de la A1 la Bragadiru s-a cam ajuns la 15-20 de minute; dacă te gândești că sunt doar câțiva km  e foarte mult, dar dacă compari cu aproape o oră înainte, diferența e enormă. La Berceni și Popești Leordeni e și avantajul că se va lărgi la două benzi zona dintre ele deci acolo nu prea o să existe problema cu încadrarea care e presantă la Domnești în sensul spre A1. Trafic de pe centura nord pe centura sud o să se mute doar până la echilibrarea timpului, nu chiar tot, mai ales că o parte din el nu merge la A2 ci în alte direcții. Gălăgia cred că e și acum. Iar trafic local se va muta și pe A0 pentru că e o porțiune în care A0 e aproape de centură, Jilava, 1 Decembrie sunt aproape de A0 și au și nod, dar depinde de destinație, pentru că A0 are mai puține noduri.

TibiV

De la @adix aka Alberto Costea: Pasajul Berceni - DNCB. 18.05.2023

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

De la Ionut Ivasca.

Pasajul Berceni \ DNCB \ 19.05.2023

Pasajul Oltenitei/Popesti-Leordeni\ ❌ Trafic : ORA 12:00 (VINERI 19.05.2023)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

mirceaeliade

pe lotul scurt IBB era activitate intensa luni dimineata imediat dupa giratoriul cu A1