[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

TibiV

O filmare foarte buna cu pasajul Olteniei, tot de marti, de la Ionut Ivasca: Pasajul Oltenitei/Popesti-Leordeni\ DNCB \ 09.05.2023

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

reed




Eu o chestie nu inteleg aici.Nu se stia ca se face pasaj pentru autostrada?la ce au mai facut sensul ala giratoriu.Ochiometric rampa pasajului o sa treaca de canal + de sens. Iar nu si-a vorbit stanga cu dreapta? :lol:

danutzu_1069

#5312
Pai aia care vin de pe giratoriu suspendat si vor sa mearga la zona industriala sau casele din stanga, pe unde vrei sa faca stanga? Sa mearga pana in Berceni??

panzer

Ori rampa va fi un pic mai abrubta ori giratia aia va fi mutata un pic mai spre centura. Dar e nevoie de intoarcere cum a spus si colegul.

reed

Eu ma refeream ca pare facut in contractul asta,insa fara a fi corelat cu constructia A0.Normal ca trebuie loc de intoarcere.

TibiV

Primul tren vazut pe CFCB in zona Berceni de la inceperea lucrarilor!...

Postare "calda" de la @adix aka Alberto Costea: Pasajul Berceni si trenul NATO. 13.05.2023


Parca se vede luminita de la capatul... rampei!
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GIV

In cat timp se tranziteaza tronsonul  de sud la ora de varf? care ar fi castigul de timp in cazul acesta dupa deschiderea celor doua pasaje?

Fred

Acum 30 de ani se putea conduce cu 60-80 km/h in functie de starea asfaltului, care uneori era proasta. Acum 20 de ani, se cam mergea cu 80-120 km/h. Acum 10, poate cu 30km/h in medie, fiind blocaje pe la toate intersectiile. Acum pe partea de nord se merge cu 80-100, sudul ar putea ajunge la 60-80 pana se largeste la 2 benzi pe sens.

alext

^ Se economisesc de la 10-30 de minute in sus (pe centura).
Poti sa compari cele doua intersectii cu Domnesti linistit.

De asemenea, se economisesc multe minute si pe partea iesirilor/intrarilor din/in Bucuresti. Chiar daca au prioritate, soferii mai opresc pentru a-i lasa sa treaca pe cei de pe centura.

cezar-mario2012

Pe cele două intersecții se pot economisii și chiar o oră. A fost o perioadă când frecventam des zona.

Fred

Pasajul Oltenitei cu o parte din marcaj. Va fi interesant de vazut restul marcajului, deocamdata sunt sanse mari sa fie un fiasco iesirea pe 2 benzi, vom vedea.

panzer

Pare ca vor sa repete poveste de pe Prelungirea Ghencea:

CNAIR ar urma să inaugureze pasajul de la Popești-Leordeni pe 27 mai și face planuri pentru modernizarea DN 4

QuotePasajul de la Popești Leordeni, cel mai mare sens giratoriu suspendat de pe Centura Bucureștiului (semi inelul sudic) ar urma să fie inaugurat pe 27 mai, anunță secretarul de stat în ministerul Transporturilor, Ionel Scrioșteanu. Totodată, Compania de Drumuri face planuri pentru modernizarea DN 4 în orașul ilfovean  Popești-Leordeni, lărgirea la 4 benzi a tronsonului dintre ieșirea din București și Danubiana urmând să fie realizată printr-un parteneriat între CNAIR și primăria orașului ilfovean. Lucrările vor costa aprox. 100 de milioane de lei, iar finanțarea va fi asigurată fin fonduri europene

relikka

#5322
Eu am o problema cu asfaltul de pe pasajul Oltenita. Desi au inceput deja cu marcajele, mie ala nu mi se pare ca e stratul final de asfalt  :o. Cel putin din filmari se vede clar, pe inel (oval), ca nu e ce trebuie. Nu ma pricep eu la asfalt, dar parca nu am vazut pana acum asa... se vede si diferenta dintre benzi. Mi se pare mie?

De la min. 07:20 se vede clar:

raulbogdan23

^

E strat final acolo. Pe latimea carosabila a fost asternut asfalt cu 2 finisoare (teoretic, practic se poate pune si cu un finisor), iar ce zici tu "diferenta dintre benzi" e defapt linia dintre cele 2.

mirceaeliade

#5324
Vorba in targ e ca un tir si o cisterna s-au ciocnit acum vreo ora langa Jilava.  Cateva explozii si niste fum negru. Mare minune daca nu exista accidentati la ora de trafic greu.

edit: https://www.antena3.ro/actualitate/incendiu-pericol-explozie-accident-centura-bucuresti-cisterna-674709.html