[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

TibiV

Pasajul Oltenitei filmat de Ionut Ivasca pe 11.12.2022

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Lyvyoo

Scriosteanu intr-un comentariu pe Facebook la postarea de azi despre A02S:
"La Cernica intram in procedura de reziliere a contractului. Din păcate indiferent de eforturile pe care le-am făcut și soluțiile pe care le-am încercat nu mai este alta varianta. Mulțumesc!"
https://bit.ly/3HFMmi2

Sorinus

Sunt atatia pasi:

1) Urmeaza rezilierea
2) Ne pregatim de reziliere
3) Intram in procedura de reziliere
4) Am notificat Tirrena ca reziliem
5) Tirrena ne-a promis ca maine termina (mai trece o luna)
6) Am notificat Tirrena ca, chiar reziliem
7) Chiar reziliem (6 luni mai tarziu)
8) Tirrena contesta rezilierea, si intram intr-o situatie gen A1-DN7, unde nimeni nu stie nimic.
9) Lucrurile se lamuresc (fara ca noi sa primim vreo informatie clara cum) si se anunta ca se demareaza noua licitatie (2 ani)
10) Chiar se demareaza noua licitatie (mai trece un an)
11) Se desemneaza castigatorii (6 luni)
12) Contestatii (1 an)
13) Se semneaza contractul si incepe proiectarea (6 luni)
14) Se emite OIL (inca 6 luni)
15) De aici, fie intram iar in bucla, fie chiar se realizeaza lucrarea cap-coada.

hefaistos

Nu sunt un adept al rezilierilor, dar in raport cu TS probabil e singura solutie.
TS chiar nu poate. E preferabila rezilierea si pierdera a 12-18 luni cu reatribuirea lucrarii.

P.S.: daca tot se reziliaza, poate n-ar fi rai sa se imparta lucrarea in parti mai mici. Eventual nodurile cu DN2 si DN3 sa se execute in regie proprie in regim de urgenta. Si reablitat de urgenta podul peste CF Bucuresti Constanta. 
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

panzer

Pai ce, alea sunt noduri? Giratii sub pod, cedeaza pe DNCB. Poate se gandesc sa le deseneze mai bine in noul studiu cu ASOCIEREA S.C. GRAFIC TENDS S.R.L. - S.C. SVL PROEC S.R.L.

Cernica ar trebui sa il scoata din contract si sa il faca separat. Pacat ca nu s-a mai auzit nimic de Tracon: meritau sa continue cu un al doilea giratoriu suspendat.

De fapt, cam asta este povestea pe DNCB... nu se mai aude nimic. Se mai termina Berceni si Popesti si apoi iar luam 4-5 ani pauza.


hefaistos

Daca ai vedea dezastrul de la DN2 ai aprecia acolo un giratoriu alungit
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

panzer

DNCB => DN2 este drumul meu spre parinti. Il stiu ca pe propriile buzunare.

Daca se realizeaza ce e proiectat o sa iasa un pic mai bine ca acum, dar tot prastie, cum a fost la DN1.
Dupa ani de "asta e" o sa se adopte aceeasi solutie ca si la DN1: nu se mai face stanga sub pod, ci se intoarce la urmatoarea giratie. Se elimina conflictul sub pasaj si se muta in alta parte.

Asta asa, din solutiile partiale doar si fara bani.

Zic si eu, de ce sa repetam istoria? Ca acum stim: e jale azi, dar nici ce e in proiect nu e prea bine.

hefaistos

Problema e ca daca se mai amana mult n-o sa mai fie nevoie. Giratoriile de la Oltenita si Berceni, care au costat 250 milioane de euro, in decembrie la anul vor fi pustii. Dar anii pierduti in bataia de joc a drumurilor din Romania nu ii aduce nimeni inapoi.
Punctual, daca mai asteptam 3-5 ani in cautarea unei slotii miraculoase, vor fi gata A7 si A0 iar DNCB va deveni pustie. Eu voiam ceva ce se poate face ACUM chiar daca e departe de optim.     
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

horatiu.cosma

Cele 2 giratorii suspendate costa 60 de milioane de euro in total, nu 250. DNCB nu va fi niciodată pustie.

hefaistos

Pardon, cred ca ma gandeam la lei. Iar "pustiu" in sensul ca traficul nu ar necesita nici pe departe pasaje denivelate. Camd va fi gata A0 80% din trafic se va muta acolo, fie si numai pentru ca romanului ii place viteza.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

panzer

Quote from: panzer on November 19, 2022, 09:37:48 AMToata lumea este convinsa ca odata ce vom avea A0 functional traficul pe DNCB va deveni acceptabil. Chiar si membrii cu state vechi pe aici pe care ii respect.
Si DA, o parte din trafic este tranzit. Acela o va lua pe A0.
Eu am alta parere: majoritatea traficului de acum pe DNCB are destinatie Bucurestiul.
- Toate centrele logistice sunt acum pe marginea DNCB. Plus marile hub-uri de distributie: FanCurier, eMag, etc.
- Vamile sunt in Bucuresti. Nici macar in Ilfov.
- Noile zone industriale sunt legate tot la DNCB.
- Gropile de gunoi de asemenea.
Plus traficul metropolitan.

Ma citez singur, sa nu mai scriu inca odata. Este o iluzie ca 80% din trafic se va duce pe A0, adica e tranzit. Daca ar fi sa estimez, max 30% este tranzit acum. Poate un pic mai mult pt ca nu exista alternativa la Giurgiu - Siret (adica Ukraina)

hefaistos

De acum in 12 luni vom avea A0 sud intre DN6 si A2. Atunci vom vedea cum incepe sa se rearanjeze trficul. Din nefericire pana atunci va trebui sa fac in contiunare pana la 45 de minute intre DN3 si DN2 (6 km) lucrare care trebuia sa fie gata de 1-2 ani.
Esenta tot aia ramane: Dupa 2-3 ani de amanari, amagiri si prosteala pe fata, este timpul ca TS sa plece, Nu este vorba de faptul ca TS trage de timp, este vorba de faptul ca TS nu mai poate sa continue, probabil are probleme financiare insurmontabile.     
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

horatiu.cosma

A facut studii de trafic profi Egis in acel studiu al orbitalelor București și a rezultat că circa 40% din traficul de pe DNCB s-ar muta pe A0.

carutasul

Eu nu sunt Egis dar acum sunt un fel de Stan Pățitu' și impresia mea e că și dacă se mută o parte din trafic pe A0 în compensare se va muta și trafic din interiorul orașului pe centură, deci goală nu va fi în nici un caz. Fără să pot face studii de trafic cam asta văd acum pe tronsonul Bragadiru-A1, pare că o parte din traficul de pe străduțe s-a mutat pe centură. Practic abia atunci va funcționa ca o ... centură, în sensul că mergi pe ea până la intrarea cea mai potrivită pentru destinația dorită. Impresia mea e că s-a mai descongestionat traficul pe străduțele din Bragadiru și la limita cu Bucureștiul ( rond Cristalului).

adix

Salutare!
Imagini de la Pasajul Oltenitei.
O zi excelenta tuturor!