[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

shift2rail

#4860
Se pare ca sub "giratia in aer" de la Domnesti se vor construi o gara( proiectul nebulos al lui Nicusor de tren metropolitan)  si o statie de tramvai. In aceste conditii ar avea sens subtraversarea dncb la -1, la 0 viitoarea gara+statie tram iar la +1 giratia existenta.

Dar, deocamdata, PMB nu are bani O:-)

https://economedia.ro/video-nod-intermodal-la-domnesti-pe-centura-capitalei-pregatiri-pentru-amenajarea-statiei-viitorului-tren-metropolitan-bucuresti-ilfov-pentru-tramvai-si-autobuzele-din-ilfov.html#.Y3CO9IjTU0M

BEV

Filmare de pe 12 Noiembrie, a doua zi dupa deschiderea pasajului.


Imaginea 360 de la fata locului este disponibila aici: https://www.facebook.com/photo?fbid=163433362990836

Catam

Sper ca este luata in calcul mentinerea circulatiei la sol la o singura banda pe sens. Deschiderea ambelor ar complica situatia pentru ca dupa pasaj se trece de la 3 benzi - incluzand breteaua de coborare-  la 1 in mai putin de 200m. In lipsa limitarii se va circula cu viteza foarte mica sau cu opriri intermitente - mai ales ca discutam de trafic greu. Ulterior, odata cu largirea la 4 benzi inainte si dupa pasaj, se va putea trece la configuratia din proiect, cea la 4 benzi sub pasaj.

TibiV

De la Ionut Ivasca: Pasajul Berceni DNCB /Stadiul lucrarilor 12.11.2022

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

VladVulpe

A se vedea side-effectul inaugurarii de la Domnesti..toata aglomeratia s-a mutat in sensurile giratorii de langa A1/ Chiajna . Duminica dupa-amiaza ambele sensuri blocate (ex traseu Chiajna-A1 30min)

Ionut

Ce-mi place asta cu "s-a mutat". Nu s-a mutat nimic oameni buni, aglomerația era acolo. Doar că nu mai e și la Domnești. E doar în punctele unde era și acum două zile.

dr4qul4

#4866
era si normal sa se intample asa. Intrea pe A1 este limitata. Partea buna este ca s-a deblocat sensul spre DN6!
Sunt curios cat se face acum intre A1 si A2, si daca se mai blocheaza complet iesirea de pe A1.

Maps zice ca acum, intre A1 si A2, faci cu 11 minute mai putin pe dncb sud decat prin oras!
mai exact, doar 35 de km in 50 de minute! Si asta in weekend si cu restrictiile de la Berceni si Oltenitei.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

oneLess


dr4qul4

A1=>A2  DNCBSud = DNCBNord < prin oras
A2=>A1  DNCBNord < DNCBSud = prin oras

PS. DNCB Nord cu varianta prin Cernica
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

shift2rail

#4869
Dublarea lotului A1-Chitila e intr-un haloimas juridic fantastic, probabil se va termina largirea dncb sud inaintea acestei sectii.


Esecul epic al Cnair cu acest lot relatat aici:

https://economedia.ro/situatie-absurda-pe-centura-capitalei-cnair-a-transmis-delta-acm-ordinul-pentru-reluarea-lucrarilor-de-modernizare-pe-tronsonul-a1-chitila-constructorul-delta-acm-a-fost-cumparat-de-primaria-sector.html#.Y3D5BYjTU0M

naivu

Quote from: danutzu_1069 on November 13, 2022, 08:25:03 AM... Se referea strict la DNCB cu DN5 unde CF nu are treaba ...
Ma uit pe Maps si la intersectia DNCB cu DN5 vad (in modul Satellite se vede ceva mai bine), la nivelul -1 DN5, iar la nivelul 0, in paralel cu DNCB, la nici 20m, o cale ferata dubla. Daca treci mai des pe acolo si sti sigur ca e harta gresita, mea culpa  :) .

shift2rail

In sud cf nu e 'razanta' cu centura rutiera, ca, de ex, pe dncb est. Posibil ca asta sa fi permis dn5 sa subtraverseze dncb.

dr4qul4

#4872
cum naiba nu e Razanta la DN5 Jilava? Ba mai mult, CF e lipita de DNCB Sud pe aproape toata distanta!  Se despart doar la Penitenciarul Jilava/Strada Garii, dar la DN5 sunt lipite.

Tocmai din cauza ca sunt lipite se fac giratorii suspendate, care insa nu au sens acolo unde exista deja pasaje.
La Bragadiru si Magurele, DNCB va intra in subteran, iar la Jilava va urca la +1.
Acum sa vedem daca cele 3 pasaje (supra sau subterane, nu conteaza), vor fi dublu sens sau doar pentru sensul exterior.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

shift2rail

 Atunci cum a reusit @ceausescu sa rezolve acel conflit de trafic dn5/dncb elegant, printr-un pasaj subteran, si nu printr-o farfurie zburatoare?

La Domnesti s-a argumentat ca nu e posibila subtraversare din cauza cf-ului vietii!

dr4qul4

 :lol:  de unde atata rezolvare eleganta? Ai mers vreodata pe acolo? Este o intersectie infecta. Daca trebuie sa schimbi directia acolo, iti trebuie curaj. Sa vezi tirurile cum se baga "la intimidare".
Pasajul ajuta doar daca tii DN5 drept. Atat. Insa pe centura se fac ambuteiaje in ambele sensuri, ori in spatele unui tir care face stanga la prima sau a doua bretea, ori ca sa lasi pe cineva care se baga cu forta in dncb
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist