[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

TibiV

@shift2rail

Acum incepe asta:
http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/fost-desemnat-c%C3%A2%C8%99tig%C4%83torul-lotului-1-al-centurii
QuoteA fost desemnat câștigătorul Lotului 1 al centurii rutiere a Municipului București
18 Noi 2021

ASOCIEREA IBB-HIB ROMANIA S.R.L. - IBB-HAUS-UND INDUSTRIEBAU GMBH  – AUTOTEHNOROM S.R.L. – VENTOR GRUP CONSULTING S.R.L.  a câștigat contractul pentru lărgirea la 4 benzi a unui sector al Centurii rutiere de Sud a Municipiului București, cuprins între A1 si DN5.

Lucrările, care se vor desfășura între km 55+520 și km 54+700,  includ construcția unei parcări de lungă durată la km 54+765.

Cu o valoare de 28.405.471,34 lei fără TVA, Contractul  prevede o perioadă de execuție a lucrărilor de 10 luni și este finanțat din Fonduri Europene Nerambursabile.

Contractul este unul de tip Proiectare și Execuție și va putea fi semnat după expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestații și după soluționarea acestora. 

Asta mai asteapta:
http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/s-semnat-contractul-de-proiectare-%C5%9Fi-execu%C5%A3ie-pentru
QuoteS-a semnat contractul de proiectare şi execuţie pentru lărgirea la 4 benzi a centurii Bucureşti Sud între A1 si DN 5
05 Iul 2022

Marți, 05.07.2022, CNAIR a semnat contractul de proiectare şi execuţie ,,Lărgire la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului Bucureşti Sud între A1 (km 55+520) și DN 5 (km 40+000) - Lot 2 Lărgire la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului Bucureşti Sud între km 54+700 si DN5 (km 40+000)", cu Asocierea RIZZANI DE ECCHER S.P.A. (lider de asociere)- S.C. MAVGO HOLDING S.R.L. (asociat).

Valoarea contractului este de 504.112.836,73 Lei fără TVA.

Sursa de finanțare este asigurată din Fonduri Europene Nerambursabile - programul POIM.

Durata contractului este de 36 luni, din care, 12 luni perioada de proiectare și 24 luni perioada de execuție a lucrărilor.

Perioada de garanție  este de 120 de luni.

În cadrul contractului vor fi realizate 3 structuri de complexitate ridicată, dintre care 2 pasaje subterane, prevăzute cu o lungime de peste 600 de m.

Amintim că obiectivul de lărgire a DNCB este integrat în cadrul proiectului "Dezvoltarea unei rețele interne de infrastructură rutieră pentru zona orbitală a Municipiului București".
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

shift2rail

^In sfarsit 2 pasaje subterane pe dncb intre a1 si dn5,  nu doar giratii zburatoare!

Ionut

Păi pe sus ai deja... e normal să faci pe sub. Vor fi pe 3 niveluri. Subteran, sol, suprateran.

bekxy

#4848
Nu prea pricep cum acel lot 1 din DNCB sud, mai scurt de 1 km, acoperă zona de la A1 la farfuria Domnești.
Eu aș paria pe vreo 3 km pe bucata aia de drum.

LE: Cred ca acel lot 1 e doar capătul dinspre A1, iar lotul 2, cel mare, înglobează farfuria.

Deci NU se va circula pe 4 benzi pe A1-Domnești când crede Scrioșteanu....

53 DNCB
https://maps.app.goo.gl/4WNZNUc4gjqGTWsM6

54 DNCB
https://maps.app.goo.gl/Nxo8RdGRQwpvHPF26

shift2rail

Altceva nu e clar legat de cele 2 subtraversari din sectia a1-dn5.

Ce anume va subtraversa dncb: farfuria zburatoare? Dn6? Alte dj-uri din zona?

Dn5 subtraverseaza dncb, daca nu ma insel.

liviubalan31

nivel -1: dncb
nivel 0: nod rutier pt acces dncb/d5
nivel 1: dn5

bekxy

Păi nu. Altceva a întrebat.
La Măgurele și Bragadiru, unde DJ și DN sunt deja pe sus (pasaje simple), DNCB trece la - 1, pe sub actualele pasaje (+1) și pe sub giratoriile la sol care vor deservi legăturile DNCB - DJ/DN(0).

Iar la Jilava lucrurile sunt invers
-1 DN5 (existent), +1 DNCB, 0 nodul rutier.


danutzu_1069

^^ cred ca ai incurat un pic... etajele... acum, DN5 este la -1... si nu vad de ce ar trece la +1...

liviubalan31

Aveam impresia ca e vorba de dn6 si ca acolo se face pasajul, my bad.

shift2rail

Intrebarea privea locatia acestor doua subtraversari:


"În cadrul contractului vor fi realizate 3 structuri de complexitate ridicată, dintre care 2 pasaje subterane, prevăzute cu o lungime de peste 600 de m."

TibiV

Pasaje subterane la DN6 si la Magurele.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

shift2rail

Interesanta aceasta solutie pe 3 niveluri, -1, P, +1, presupun ca ar fi functionat si in locul giratoriilor suspendate de la Domnesti/Berceni/Popesti...right?

ghrt

Întrebarea este dacă traficul de pe a doua direcţie justifică costul suplimentar cu denivelarea. La DN5 şi DN6 da, Prelungirea Ghencea cel mai probabil nu, nu va excede capacitatea giratoriului în mod semnificativ.
Cont (aproape) inactiv.

naivu

Quotenivel 0: nod rutier
dar calea ferata ce zice  :) ? Ca si ea tot la nivelul 0 este! Ca doar din cauza proximitatii CF avem giratorii suspendate la Domnesti, Berceni si Popesti-Leordeni dar nu si la Mogosoaia!

danutzu_1069

@naivu, citarea incompleta este tendențioasa..
Se referea strict la DNCB cu DN5 unde CF nu are treaba si nu zice nimic... Tace ca peștele....