[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

pasa_andrei

15 zile pana la inaugurarea Pasajului Domnesti

Interesante trecerile de pietoni de pe pasaj, dar si acele devieri la urcarea dinspre DN6 si coborarea spre A1. Pot sa inteleg de ce au facut-o.

Mai multe detalii in clipul de mai jos.


Enjoy!

reed

Ma gadesc ca garduletul ala,unde e golul pentru trecerea de pietoni ,nu o sa reziste vreunui impact.Vedem curand plonjari,sunt 100% sigur

SB76UFO

Cred ca a mai intrebat cineva, de ce aceste S-uri ? de ce nu drept?


"Prostia este eternă și invincibilă"

reed

 :lol: poate e loc pentru vreo halta,cine stie

Telvanni

La coborare trebuie sa-l faci cumva pe cel care vine de pe pasaj sa dea cedeaza la cel care vine de pe centura. Solutia adoptata e cea mai buna, mai ales ca apoi se ingusteaa la o banda pe sens.
In schimb nu sunt asa sigur ca solutia pentru urcarea pe rampa e la fel de buna. Ce-i drept, solutia impiedica schimbarea benzii in ultimul moment daca ai gresit.
Concluzia mea este ca s-a facut corect ceea ce s-a facut, atat la urcarea cat si la coborarea de pe pasaj.

TibiV

De la Ionut Ivasca: Pasajul Berceni /Stadiul lucrarilor 28.10.2022

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Fred

#4806
Quote from: SB76UFO on October 30, 2022, 06:40:49 PMCred ca a mai intrebat cineva, de ce aceste S-uri ? de ce nu drept?
Nu e configuratia permanenta a drumului, se va demola partial si reconstrui cand se largeste DNCB la 4 benzi, ceea ce e teoretic un proiect activ pe unele zone.

Insa nu exista nici o garantie ca benzile de incadrare la coborarea de pe pasaj se vor face mai lungi, pe unde e suficient loc in desenul tau, probabil o sa continue de la curba din departare. De ce? Pentru ca sunt incompetenti, neglijenti, etc. si pentru ca o sa fie o gramada care o sa se bucure atat de tare ca va exista un pasaj incat nu o sa le mai pese ca nu e facut bine pana la capat.

dr4qul4

Este bine ca este asa, ca cei care trebuie sa acorde prioritate sa fie obligati sa schimbe benzile. Din marcaje se pare ca nu merge (patesc mereu pe Mihai Bravu, unde in intersectii apare banda de stanga, dar mai toti merg drept inainte, astfel incat cei de pe banda 1 urca peste cei de pe banda 2 care la randul lor urca peste banda 3, care sunt obligati sa cedeze desi au prioritate). Cum ar fi ca cei de pe B2 de pe centura (aflati in depasire) ar fi obligati sa cedeze pt ca cineva s-a bagat in fata lor?

@Goldmund, nu gandesti in ansamblu! Nu din cauza pasajului BercenixDNCB s-a deviat axul sos Berceni, ci din cauza noii statii de metrou, aflata un km spre Bucuresti. Care la randul ei a fost asezata asa din cauza cosmarului birocratic de a fi construita pe teritoriul a 2 UAT-uri!
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

adix

#4808
Sa traiasca!
Imagini de la Pasajul Oltenitei!
O zi frumoasa!

adix

#4809
Si, ca o continuare, Pasajul Berceni!
Sanatate!

bgd77

La urcare cred ca ideea este sa previna cazul in care cei de pe banda 1 nu sunt atenti si s-ar trezi ca urca pe pasaj, desi ei vor sa continue pe centura. Desigur ca ar putea sa continue pe pasaj si apoi sa cobore in continuare pe centura, dar sigur ar fi multi care s-ar speria, ar pune frana, poate unii chiar ar da inapoi, si asta ar incurca foarte mult traficul si ar fi o sursa importanta de accidente.

Eu cred ca e ok ca banda 1 nu devine direct banda de urcare pe pasaj.

Fred

Nu a zis nimeni ca banda 1 trebuie sa devina direct banda de urcare pe pasaj, ci ca banda de urcare pe pasaj poate avea preincadrarea mai lunga, ca pentru 90km/h cat e viteza legala in zona si care o sa fie practic viteza dupa deschidere. Da, trebuie facuta sicana ca sa impinga pe toata lumea, inclusiv banda 1, in noul ax, si e foarte bine sa fie facuta cu bordura de beton pentru ca marcajele sunt ignorate la greu, dar sicana aia trebuie sa aibe 5-10 metri, nu 100.

TibiV

Ma mir ca drona lui @adix nu s-a ciocnit de drona lui Ionut Ivasca. Au filmat amandoi pe 28 octombrie.

Desi dupa stadiul suprabetonarii arcului de cerc dinspre benzinarie, probabil au fost cel putin 10 minute intre ei...  ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

danvoicu

Domnesti-Si stalpii de iluminat pusi in mijlocul trotuarului pentru pietoni tot o solutie corecta este? Ii durea capul sa ii puna sus pe pasaj?

jalemare

O informatie interesanta intr-o postarea de ieri d-lui Ionel Scriosteanu, se pare ca autoritatile iau in calcul deschiderea partiala a pasajului Berceni si, de ce nu, poate se gandesc si la Popesti:

"Facem toate eforturile, împreună cu antreprenorul, în ciuda sincopelor în aprovizionarea cu prefabricate, cauzate de criza generată de creșterea prețurilor pe piaţa materialelor de construcții, precum și faptul că lucrările la bretelele pasajului de pe zona Berceni-București se pot executa după ridicarea traficului pe pasaj, să luăm în calcul darea parțială în trafic a pasajului Berceni în luna decembrie, ținând cont și de condițiile meteorologice."