[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

jalemare

𝗠𝗼𝗯𝗶𝗹𝗶𝘇𝗮𝗿𝗲 𝗯𝘂𝗻𝗮 𝗮 𝗮𝗻𝘁𝗿𝗲𝗽𝗿𝗲𝗻𝗼𝗿𝘂𝗹𝘂𝗶 𝗹𝗮 𝗽𝗮𝘀𝗮𝗷𝘂𝗹 𝗕𝗲𝗿𝗰𝗲𝗻𝗶

După ce toate elementele principale ale tablierului metalic au fost montate, atât pe inelul central cât și pe tronsoanele de legătură dintre inel și rampele pasajului, continuă sudurile pentru a permite realizarea suprastructurii peste tablierul montat.

Au fost montate toate grinzile de beton și la rampa de urcare/coborâre spre și dinspre #București și a început montarea predalelor peste acestea.

După ce s-a finalizat montarea predalelor, a fost armată și turnată placa de suprabetonare la rampa de urcare dinspre #PopeștiLeordeni.

S-a finalizat montarea rostului de dilatare și la rampa de urcare dinspre #Jilava.

Continuă lucrările de realizare a infrastructurii drumului agabaritic, care va face legătura între Șoseaua Berceni și Centura Bucureștiului. Acum se montează elementele prefabricate la trecerile la nivel cu calea ferată aferentă Centurii feroviare a Capitalei.

Continuă lucrările pentru dublarea Centurii actuale a Bucureștiului, la 4 benzi, spre Jilava.

Continuă devierea utilităților, lucrările la bazinul de retenție a apei pluviale în zona DJ 401 și realizarea canalizării pluviale pe șoseaua Berceni.


𝗧𝗼𝘁 𝘁𝗮𝗯𝗹𝗶𝗲𝗿𝘂𝗹 𝗺𝗲𝘁𝗮𝗹𝗶𝗰, 𝗮𝗳𝗲𝗿𝗲𝗻𝘁 𝗴𝗶𝗿𝗮𝘁𝗶𝗲𝗶 𝗰𝗲𝗻𝘁𝗿𝗮𝗹𝗲 𝗮 𝗽𝗮𝘀𝗮𝗷𝘂𝗹𝘂𝗶 𝗢𝗹𝘁𝗲𝗻𝗶𝘁𝗲𝗶 - 𝗣𝗼𝗽𝗲𝘀𝘁𝗶 𝗟𝗲𝗼𝗿𝗱𝗲𝗻𝗶, 𝗮 𝗳𝗼𝘀𝘁 𝗺𝗼𝗻𝘁𝗮𝘁

De asemenea, pe pilele deja ridicate, au fost montate și racordările către rampele de urcare/coborâre spre și dinspre #Berceni.

Continuă asamblarea la sol a elementelor de tablier metalic pentru racordarea, la inelul central, a celorlalte rampe ale pasajului. 

După ce s-au montat toate grinzile de beton pe rampa de urcare/coborâre spre/dinspre #București și pe rampa de urcare/coborâre spre/dinspre #Olteniței, s-au montat predalele, iar pe rampa spre/dinspre București a început și realizarea armăturii pentru placa de suprabetonare.

Se lucrează la grinzile de coronament pe toate rampele pasajului.

S-a finalizat turnarea betonului la plăcile de suprabetonare, la rampele de urcare și coborâre spre/dinspre #Glina.

Continuă construirea bazinului de retenție a apei pluviale din zona pasajului, care va avea o capacitate de acumulare a apei de 1000 de mc. De asemenea, continuă și execuția canalului colector, care se va conecta la acest bazin de retenție și care va avea diametrul de 1400 mm.

Continuă realizarea infrastructurii pentru dublarea la 4 benzi a DN4 spre #Oltenița, precum și lucrările pentru dublarea la 4 benzi a Centurii Bucureștiului spre Berceni, unde pe primul km a fost și turnat asfaltul pentru devierea traficului.

Continuă devierea utilităților și realizarea canalizării pluviale aferente pasajului.

Irinel Scriosteanu - Facebook

TibiV

#4516
^
Linkurile cu poze sunt astea: https://www.facebook.com/IrinelScriosteanu/posts/550917836420077
https://www.facebook.com/IrinelScriosteanu/posts/550486569796537

PS
"Continuă lucrările de realizare a infrastructurii drumului agabaritic, care va face legătura între Șoseaua Berceni și Centura Bucureștiului. Acum se montează elementele prefabricate la trecerile la nivel cu calea ferată aferentă Centurii feroviare a Capitalei."
Acum am inteles ce fac dincolo de CFCB...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cezar-mario2012

^ ... pentru cei fără Facebook:

Pasaj Berceni



































Powered by API/PUM imgur uploader

cezar-mario2012

^ Pasaj Popești Leordeni



























































Powered by API/PUM imgur uploader

rt25

#4519
am dat de un comentariu la postarea de mai sus de nu ma pot abtine sa nu il comentez aici.
Cineva intreaba: nu puteam gasi alte solutii cu mai putin fier decat aceste giratorii suspendate ?
Raspuns de roman atoatestiutor. Din context nu pare deloc sarcastic:
QuoteProbabil se putea face un giratoriu la sol, împreună cu calea ferată...trenul nu are voie să intre în girație ?

Imi si imaginez trenul dand prioritate in giratoriu.... :lolz: (la BV i-as fi vazut in stare)

vancouver

Solutie corecta dupa parerea mea era:

1. Realizarea unui pasaj suprateran de-a lungul centurii. Gen Mogosoaia. Astfel, din start, grosul camioanelor (care se misca cel mai lent in orice intersectie la sol) ar fi disparut din peisaj. Pasajul se putea face usor lateral, ca sa nu afecteze cu nimic traficul pe durata lucrarilor.

1a. Un upgrade al punctului 1 putea fi realizarea acestui pasaj plus o bretea de urcare si una de coborare, spre oras. Adica peste calea ferata. Asta rezolva 50% din traficul oras - DNCB care trecea peste calea ferata.

2. Intersectia ramasa sub pasaj semaforizata, cu semnalul feroviar integrat (cunosc n astfel de situatii in Germania, in orase. Se pune rosu la semafor pentru toate directiile, dureaza un pic, trece trenul, apoi semaforul isi reia ciclul normal. Inclusiv la treceri pentru S-Bahn, care are cadenta la 10-15 minute, adica bariera se pune cam la 7-10 minute. Pentru cazul de pe centura cu 5 trenuri pe zi nu are rost sa discutam. (deci in sensul asta, da cu trenul prin sensul giratoriu). La semafor evident benzi separate de facut stanga, pe directia radiala principala 2+2 benzi etc... Ceva cu cap, ca sa corespunda fluxului.

3. Daca fluxul rutier radial tot se bloca in varianta cu semafor (greu de crezut, ca doar si in oras da apoi de alte semafoare si s-ar bloca acolo, sa zicem acum pe iesire - dar nu e cazul) - dar sa presupunem ca se blocheaza radialul (de ex. relatia comuna Berceni - Bucuresti), atunci apar 2 solutii: pasaj subteran pe directia radiala sau pasaj suprateran la etajul 2 peste pasajul peste DNCB de la etajul 1 (posibil mai ieftin decat subteran si nu afecteaza traficul feroviar pe durata lucrarilor).



Mentionez ca in varianta actuala TOT traficul radial urmeaza sa treaca prin giratoriul suspendat. Acest giratoriu are o capacitate mai mica decat o intersectie semaforizata cu 3 benzi (1 dreapta si inainte, 1 doar inainte si una doar stanga cu timp separat). Asta e foarte important. Pentru ca acum nici pe departe nu se rezolva cu adevarat radialul. Si asta desi se cheltuie o suma cu muuuuuult mai mare decat doar un pasaj in lungul DNCB (ce propun eu). Daca se infunda treaba, tot trebuie recurs la pasul 3! Adica pasaj radial peste giratoriul suspendat! Sau pasaj subteran pe sub toata sandramaua.

Singurul lucru pe care il rezolva actuala varianta si pe care eu nu o rezolv: desfiintarea trecerii la nivel cu CF. Dar e stupid, discutam de un numar extrem de mic de trenuri pe zi.  Trafic feroviar e deja o notiune SF. Care trafic?


Sunt adeptul clar al desfiintarii tuturor trecerilor la nivel cu CF peste magistrale. Atentie, acolo unde sunt zeci sau sute de trenuri pe zi si unele trec cu 140-160. Poate chiar si la 120. Dar nu unde avem 5 trenuri pe zi cu 30 km/h sau poate vom avea vreodata 2 trenuri pe ora cu 100. Trebuie solutii punctuale, adaptate la realitate, nu fantasmagorii.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

panzer

#4521
De cand spun eu asta si nu asculta nimeni!

La Chitila si Mogosoaia avem aceeasi situatie: doar ca DNCB e la +1 iar giratoriu la nivelul 0.
Din avion traficul pe DNCB e ok. Toate celelalte directii sunt insa blocate.

Evident ca va fi mai bine decat acum. Dar solutia este slaba cu speranta este ca va fi suficienta pentru ca toate cele 4 giratii sunt pe drumuri secundare.

PS: merci cezar-mario2012 pt poze.

TibiV

Pasajul Berceni pe 10 iunie (plus Park&Ride M2 Tudor Arghezi, plus un pic de A0 Berceni), de la Ionut Ivasca.
"Viitorul suna (destul de) bine!"

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

slabe sanse sa fie gata anul acesta. Sunt cel putin 3 luni in urma fata de Domnesti.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

NGC

"PROIECTARE ŞI EXECUŢIE ,,Lărgire la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului Bucureşti Sud intre Al (km 55+520) si DN 5 (km 40+000) - LOT 1 Lărgire la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului Bucureşti Sud intre Al (km 55+520) si km 54+700 inclusiv parcarea de lunga durata de la km 54+765 - LOT 2 Largire la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului Bucureşti Sud intre km 54+700 si DN5 (km 40+000)"

Nu mai are importanta pentru contract, dar pentru ca informatia sa nu se piarda, sa scriem ca dupa ce ALSIM ALARKO a pierdut initial la CNSC, ramanand astfel castigator RIZZANI DE ECCHER, zilele trecute ALSIM ALARKO a pierdut si recursul la CAB.

TibiV

Pasajele Berceni si Oltenitei si largirea DNCB intre ele, filmare de la sol a lui @Radu:

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

hefaistos

Am trecut azi pe langa pasajul Berceni. Or fi fiarele ridicate aproape toate sus dar mai sunt multe cordoane de sudura de executat. Probabil de aceea nu ridica predale.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

carutasul

Azi am trecut pe la podul Bragadiru în calitate de nefericit participant la trafic (coada de la Domnești ajungea până înainte de pasaj) . Din păcate au reușit să depășească termenul și la breteaua asta, dar aparent mai au de lucru doar la zona legată de centură, adică sub pod și benzile de încadrare. Pe breteaua propriu-zisă cred că au cam terminat ( mai e stratul de uzură și marcajele). Erau niște utilaje și se lucra, sper că termină totuși măcar luna asta...

SUHOI

O fi fiind asa cum spui tu vancouver, dar toate aceste giratii (ovale, rotunde, "burtoase", etc.) de pe DNCB nu au o singura banda pe sens de giratie. Rampele sunt prevazute cu 2 benzi pe sens (de fapt toata centura va avea acest profil), in giratie deci vom avea cel putin 2 benzi. Asa ca fiecare pe banda lui: traficul greu se "tine" de banda "dedicata" lui, iar autoturismele (chiar vitezisti ca mine) au "cale libera" pe cealalta banda! Asa ca nu vad unde "gatuirea". De urmarit dupa darea in trafic. Desigur ca in orice giratoriu trebuie incetinit, dar nu vad unde atata "blocaj" la o intersectie denivelata chiar cu giratoriu suspendat!

mirceaeliade

QuoteProiectul de Hotărâre de Guvern declanșarea procedurilor de expropriere a tuturor imobilelor proprietate privată care constituie coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes național "Lărgire la 4 benzi a Centurii Rutiere a Municipiului București Sud între A2 km 23+600 și A1 km 55+520 și Amenajare punct de întoarcere în soluție giratorie pe CB în zona autostrăzii A1" - LOT 1 - Lărgire la 4 benzi a Centurii Rutiere a Municipiului București Sud între A1 (km 55+520) și km 54+700 inclusiv parcarea de lungă durată de la km 54+765", precum și aprobarea listei imobilelor proprietate publică a unităților administrativ – teritoriale, care fac parte din coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes național

Data publicării: 14.06.2022

Data limită pentru primirea de propuneri/observaţii: 27.06.2022



http://mt.ro/web14/transparenta-decizionala/consultare-publica/acte-normative-in-avizare/3978-hg14062022diri-2