[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

minisoferul

Daca nu gresesc in zona aceea este proiectul largire DNCB Lot 1 care prevede o parcare si ceva acces in giratoriu, castigat de IBB HIH. Daca gresesc rugam colegii sa ne lumineze.

jalemare

Un reportaj interesant  ;)

"Centura Capitalei e un drum fără sfârşit. Ani la rând de şantiere cu zero rezultate. Şoferii circulă în aceleaşi coloane interminabile, ies din intersecţii la mica înţelegere şi dau peste lucrări începute şi abandonate. Pe o porţiune de nici 12 kilometri între DN2 şi Autostrada Soarelui se bate pasul pe loc de doi ani. Deşi lucrările ar fi trebuit să fie gata de anul trecut, inginerii de pe şantier spun că ... i-a încurcat vremea!"

https://observatornews.ro/economic/haos-pe-centura-capitalei-se-lucreaza-de-ani-buni-fara-rezultat-soferii-stau-cu-orele-in-trafic-muncitorii-dau-vina-pe-vremea-rea-467388.html?fbclid=IwAR2tFCb7vfjyM9C-b4uCLbl7hK59QH2M92HJVBPfQTcoYRGN0SqdPJcIKqs

Ionut

^ Am dat și eu niște declarații acolo pentru Antene.

minisoferul

A fost respinsa la CNSC contestatia ALSIM ALARKO pentru largirea DNCB sud intre A1 si Dn5.

razvan96

Perfect, se poate semna cu Rizzani. Tronsonul asta ar fi o varianta de backup daca Aktor întârzie prea mult pe A0 L3.

Ionut

Sunt curios cum se va mișca Rizzani aici. Era vorba într-un timp că i-ar cumpăra pe cei de la Tirrena Scavi...

TibiV

Pasajul Berceni filmat azi-dimineata de Ionut Ivasca:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Pasajul Oltenitei pe 20 aprilie, de la Ionut Ivasca:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pasa_andrei

Pasajul Oltenita - Avans la structura metalica.

Avem aproximativ 60% montat. Pasajele Oltenita si Berceni merg cap la cap .

Sanse de deschidere : Decembrie 2022.


Enjoy!

jalemare

Vom trece de 50 de luni pentru construcția unui amărât de pasaj.
Ridicol...

pasa_andrei

Un amarat de pasaj nu este 100%. Daca vrei un amarat de pasaj este la Mogosoaia. Aici, la Domnesti si la Berceni sunt lucrari mult mai complexe, cu trafic, relocari, etc.

CătălinL

Jalemare are intr-un fel dreptate. In  conditiile in care in Romania necesitatea imbunatatirii infrastructurii de transport este o problema care arde, mi se pare ca termenele de executie sunt mult prea lungi. 30 de luni termen de executie pentru acest pasaj este foarte mult. Cred ca 15 luni ar fi mai aproape de ceea ce s1ar putea face in realitate.
Si exemplele pot continua. Pe topicul de A0 sunt colegi care vorbesc ca Alsim ar fi in grafic cu executia, asta in conditiile in care la fiecare filmare postata rar zaresti vreun muncitor sau utilaj.

Skynick

Sunt trei ritmuri de constructii in Romania. E ritmul UMB care nu are cum sa fie batut de nimeni, sunt ritmurile sa le spunem normale, unde se incadreaza si pasajele astea si paralizatii de pe A10 gen Aktor si Pizza.

Cei cu pasajele nu se spetesc e clar dar merg constant. Cred ca e un raport cost- timp care da mai bine pentru cost. Si cu asta basta.

oneLess

#4453
^ Scuze, există și al 4-lea ritm , cu numele de scenă T1renna.
Cernica, Timișoara și Craiova știu și plâng.

Skynick

Corect, Tirrena e la subsol.