[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 3 Guests are viewing this topic.

carutasul

bun, rampele să zicem că nu au vrut să riște în lunile de iarnă și o să înceapă în martie.
Văd că s-au mișcat bine cu betonarea, ce nu îmi place e că nu au început și "cercul". Poate că dacă își fac rampa Bragadiru o să urce pe ea cu materiale și utilaje și le e mai ușor...

Ionut

API pe Facebook

Previziuni rutiere 2022. Ca la fiecare început de an, presa și publicul ne întreabă ce vom inaugura în 2022. Iată estimările noastre pentru cele mai importante drumuri aflate în stadiu avansat de execuție, nu vorbim de cele aflate în pregătire, licitație sau abia contractate.

Mai avem și trei proiecte pe DNCB (centura veche a Capitalei), unde pasajul de la Domnești poate fi deschis la finalul verii/în toamnă și în decembrie nodurile rutiere Berceni și Oltenița. Investiții punctuale, mai mici, dar mult, mult-așteptate de șoferi.

panzer

Hai sa notam si asteptarile de la 𝗚𝗥𝗔𝗙𝗜𝗖 𝗧𝗘𝗡𝗗𝗦 - 𝗦𝗩𝗟 𝗣𝗥𝗢𝗘𝗖 via Facebook, Irinel Ionel Scriosteanu

Quote𝗜𝗻𝗰𝗮 𝗱𝗼𝘂𝗮 𝗰𝗼𝗻𝘁𝗿𝗮𝗰𝘁𝗲 𝗽𝗲𝗻𝘁𝗿𝘂 𝗖𝗲𝗻𝘁𝘂𝗿𝗮 𝗕𝘂𝗰𝘂𝗿𝗲𝘀𝘁𝗶𝘂𝗹𝘂𝗶

Așa cum am promis, nicio porțiune din centură nu va rămâne la câte o bandă pe sens. Toată Centura Bucureștiului va fi modernizată la 4 benzi.

𝗔 𝗳𝗼𝘀𝘁 𝘀𝗲𝗺𝗻𝗮𝘁 𝗰𝗼𝗻𝘁𝗿𝗮𝗰𝘁𝘂𝗹 𝗰𝘂 𝗔𝘀𝗼𝗰𝗶𝗲𝗿𝗲𝗮 𝗚𝗥𝗔𝗙𝗜𝗖 𝗧𝗘𝗡𝗗𝗦 - 𝗦𝗩𝗟 𝗣𝗥𝗢𝗘𝗖 𝗽𝗲𝗻𝘁𝗿𝘂 𝗲𝗹𝗮𝗯𝗼𝗿𝗮𝗿𝗲𝗮 𝘀𝘁𝘂𝗱𝗶𝗶𝗹𝗼𝗿 𝗱𝗲 𝗳𝗲𝘇𝗮𝗯𝗶𝗹𝗶𝘁𝗮𝘁𝗲 𝗽𝗲𝗻𝘁𝗿𝘂 "𝗜𝗱𝗲𝗻𝘁𝗶𝗳𝗶𝗰𝗮𝗿𝗲 𝗺𝗮𝘀𝘂𝗿𝗶 𝗱𝗲 𝘀𝗽𝗼𝗿𝗶𝗿𝗲 𝗮 𝘀𝗶𝗴𝘂𝗿𝗮𝗻𝘁𝗲𝗶 𝘁𝗿𝗮𝗳𝗶𝗰𝘂𝗹𝘂𝗶 𝗽𝗲 𝗖𝗲𝗻𝘁𝘂𝗿𝗮 𝗲𝘅𝗶𝘀𝘁𝗲𝗻𝘁𝗮 𝗮 𝗠𝘂𝗻𝗶𝗰𝗶𝗽𝗶𝘂𝗹𝘂𝗶 𝗕𝘂𝗰𝘂𝗿𝗲𝘀𝘁𝗶 𝗶𝗻𝗰𝗹𝘂𝘀𝗶𝘃 𝗶𝗺𝗯𝘂𝗻𝗮𝘁𝗮𝘁𝗶𝗿𝗲𝗮 𝘂𝗻𝗼𝗿 𝗶𝗻𝘁𝗲𝗿𝘀𝗲𝗰𝘁𝗶𝗶 𝗱𝗲 𝗽𝗲 𝗗𝗡 𝗖𝗕"

𝗣𝗿𝗼𝗶𝗲𝗰𝘁𝗮𝗿𝗲𝗮 𝗺𝗼𝗱𝗲𝗿𝗻𝗶𝘇𝗮𝗿𝗶𝗶 𝗖𝗲𝗻𝘁𝘂𝗿𝗶𝗶 𝗱𝗲 𝗦𝘂𝗱 𝗮 𝗕𝘂𝗰𝘂𝗿𝗲𝘀𝘁𝗶𝘂𝗹𝘂𝗶, 𝗶𝗻𝘁𝗿𝗲 𝗔𝟮 𝘀𝗶 𝗔𝟭

Vizează lărgirea Centurii la 4 benzi, realizarea de drumuri colectoare, pasaje/pasarele pietonale (suprateran/subteran), trotuare, parcări, stații autobuz, reamenajarea intersecțiilor cu drumurile clasificate în vederea creșterii capacității de transport pe sectorul de Sud al Centurii Bucureștiului, panouri fonoabsorbante și alte lucrări ce pot fi implementate în vederea creșterii siguranței auto și pietonale.

Vor fi pasaje denivelate la intersecțiile:
➡ Ieșirea din Popești Leordeni (pe șoseaua Leordeni) la intersecția cu Centura Bucureștiului
➡ Între DJ301 A (Glina) și Centura Bucureștiului
➡ Intersecția dintre Splaiul Independenței și Centura Bucureștiului

𝗣𝗿𝗼𝗶𝗲𝗰𝘁𝗮𝗿𝗲𝗮 𝗺𝗼𝗱𝗲𝗿𝗻𝗶𝘇𝗮𝗿𝗶𝗶 𝗖𝗲𝗻𝘁𝘂𝗿𝗶𝗶 𝗱𝗲 𝗡𝗼𝗿𝗱 𝗮 𝗖𝗮𝗽𝗶𝘁𝗮𝗹𝗲𝗶, 𝗶𝗻𝘁𝗿𝗲 𝗔𝟭 – 𝗗𝗡𝟭 – 𝗔𝟮

Vizează fluidizarea traficului pe Centura Bucureștiului, în perspectiva integrării viitoare a acesteia în structura bulevardelor Capitalei și în perspectiva interconectării acesteia cu A0, prin drumurile radiale, dar și facilitarea accesului în zona orbitală a Municipiului București.

Această nouă etapă de modernizare trebuie să țină cont și de dezvoltarea noilor sisteme de transport în comun, fie că e vorba despre tren metropolitan, tramvai sau trasee cu autobuzul. Se vor studia și propune soluții pentru intersecțiile Centurii de Nord a Capitalei cu drumurile județene în localitățile: Chiajna, Dragomirești Vale, Tunari, Ștefănești și Moara Domnească – Găneasa, precum și cu drumurile naționale DN3, DN1 și DN7.

Conform CNAIR:
- Studiu de fezabilitate: 10 luni de la data de începere;
– Documentația suport pentru Asistență Tehnică acordată Beneficiarului pentru depunerea și susținerea Aplicației de Finanțare – 14 luni de la Data de Începere;

Hai baieti ca suntem super interesati de ce solutii gasiti la DN1 si DN7 ca noi pe aici ni le-am cam inchipuit pe toate! :hm:
At fi fost frumos sa includeti si DN2 chiar daca este in executie. Oricum Tirrena n-o sa dea nici o cazma in zona pana terminati de desenat.

VladVulpe

De la Dl Scriosteanu nu astept sa raspunda , dar si faptul ca CNAIR / fostul ministru Drula / actualul ministru trateaza acest proiect ca si cum nu ar exista ..chiar lasa loc de multe banuieli. Dl Grindeanu a fost pe centura Timisoara in weekend , centura Bucuresti care este la doi pasi de sediul guvernului pare ca nu-l pasioneaza..

DarkFranck

#4309

Am fost și eu sâmbătă dus/întors pe DNCB tronsonul dintre DN2/A2, efectiv e jale. În ritmul de lucru din ultimul an mai durează 15 ani lucrarea. Și da, toată lumea (de la MT/CNAIR) evită să vorbească de acest sector, toți se uită în altă parte. Ne dăm zmei în general la TV, dar doar despre lucrurile care avansează cât de cât. Aici nici nu avansează, nici nu se vorbește, e subiect tabu.
Fluctuat Nec Mergitur

VladVulpe

Dar nici cei de la API care se ocupa cu cerut explicatii/puncte de vedere de la cnair/mt nu am vazut sa miste ceva pt dn2-a2 ..

punktnet

Sunt date de mai demult niste explicatii, vreo 80 de utilitati de relocat extra fata de PT, ceva exproprieri nefinalizate si o datorie istorica a CNAIR catre Tirenna din anii trecuti.
Just kidding.

panzer

Si ii doare gura sa spuna: "Au fost 80 acum mai sunt 40 de utilitati. Am refacut proiectul la podul X" etc.
Poate chiar "Avem un nou grafic de lucrari... "

Sa spuna orice. Dar sa para progres.

Pana una alta, ultima persoana care a spus ceva concret a spus "Avem probleme de comunicare cu antreprenorul!"

Hef

Compania de Drumuri a început lucrările pentru construirea unei bretele de legătură între Centura București și Drumul Național 6 în zona orașului ilfovean Bragadiru, breteaua cu o singură bandă pe sens urmând să fluidizeze circulația pe un tronson extrem de aglomerat și, totodată să reducă riscurile de accidente la ieșirea din București spre Alexandria. Contractul este semnat încă din mai 2021, lucrările costă aproape 4 milioane de lei și ar trebui finalizate în aprox. 3 luni. Intersecţia Centurii Bucureşti cu DN 6 la Bragadiru este amenajată cu pasaj suprateran, dar podul nu are şi breteaua de pe partea stângă a drumului care să asigure relaţia Centură – DN 6, cu viraj la dreapta, iar şoferii care vin de pe Centură spre Bucureşti trebuie să ,,taie" cele două benzi de pe contrasens, manevră foarte periculoasă.

Mai multe info și poze pe https://economedia.ro/centura-bucuresti-au-inceput-lucrarile-pentru-construirea-unei-bretele-noi-la-pasajul-bragadiru-dn-6.html#.YgPGYy9Wrq0

TVlad

Finalmente! Pasajul de la Bragadiru e de pe vremea lui Ceausescu si atita amar de ani le-a luat sa il completeze cu o bretea amarita...Sa fie intr-un ceas bun!

Fred

Parca era in plan sa faca si un pasaj subteran acolo pe directia centurii, mai e de actualitate?

captiva

Quote from: Hef on February 09, 2022, 03:52:22 PM
Intersecţia Centurii Bucureşti cu DN 6 la Bragadiru este amenajată cu pasaj suprateran, dar podul nu are şi breteaua de pe partea stângă a drumului care să asigure relaţia Centură – DN 6, cu viraj la dreapta, iar şoferii care vin de pe Centură spre Bucureşti trebuie să ,,taie" cele două benzi de pe contrasens, manevră foarte periculoasă.

Nu mai e asa de aproape un an. Acum la iesirea de pe centura esti obligat sa mergi la dreapta, spre Alexandria, si sa intorci la primul sens giratoriu pentru a merge spre Bucuresti.
In fine, breteaua este extrem de utila si sper sa se termine pana in mai, cum este termenul contractual.

carutasul

păi dacă vii de la Măgurele tot trebuie să tai banda celorlalți, dar asta nu se va schimba, că ar trebui să treacă peste calea ferată...
Însă de când s-a blocat virajul la stânga din DN6 rondul din Bragadiru a devenit aglomerat permanent, deci măcar pentru asta și tot merită. Eu ca localnic aștept cu interes  :)

VladVulpe

Quote from: punktnet on February 09, 2022, 01:53:53 PM
Sunt date de mai demult niste explicatii, vreo 80 de utilitati de relocat extra fata de PT, ceva exproprieri nefinalizate si o datorie istorica a CNAIR catre Tirenna din anii trecuti.

China a facut in 4 ani autostrada subacvatica iar la noi dupa 2 ani si 0% gasim scuza devierii unor cabluri..

BEV

Cum arata Pasajul Berceni sambata 5-Feb

Filmare de la nivelul solului: