News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

punktnet

Poate la nodurile cu DN3, DJ301 si DN2.
La A2 n-am vazut imbulzeala decat foarte rar in Iunie-August si atunci doar vineri seara.
Just kidding.

hefaistos

La DN2 si DN3 sunt sigur ambuteiaje zilnic. Problema e ca, daca nu "rezolvi" si intersectia cu A2, se muta dopul de la DN3 la A2.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

Sorinus

Nodul cu A2 e totusi mai decent, ai niste bretele. Si traficul nu e mai mare ca la DN2. Dar din ce am vazut, doourile se formeaza la DN2, podul varza peste M800, si șicanele de pe traseu. Plus cand intra/iese unu din curte.


Sorinus

Păi cred ca e parte din contractul reziliat cu Vectra. Deci e șantier, deci teoretic CNAIR,  practic nimănui.

razvan96

Alocari propuse pentru 2022:

Oltenita+Berceni: 107 milioane RON
DNCB nord: 22 milioane RON

hefaistos

 :lol: :lol: :lol:

DNCB nord insemna Tirena Scavi intre DN2 si A2
22 milioane RON....
Lasati orice speranta voi, cei ce mergeti pe aici.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

razvan96

Eu zic ca include si finalizarea inca necontractata a sectiunii A1-DN7. :p

pasa_andrei

Cum arata 5 luni de progres la Pasajul Berceni?



Enjoy!

jalemare

𝗧𝗼𝗮𝘁𝗮 𝗖𝗲𝗻𝘁𝘂𝗿𝗮 𝗕𝘂𝗰𝘂𝗿𝗲𝘀𝘁𝗶𝘂𝗹𝘂𝗶 𝘃𝗮 𝗳𝗶 𝗺𝗼𝗱𝗲𝗿𝗻𝗶𝘇𝗮𝘁𝗮 𝗹𝗮 𝟰 𝗯𝗲𝗻𝘇𝗶
Așa cum am promis, nicio porțiune din Centura Bucureștiului nu va rămâne la câte o bandă pe sens.
✔ 𝗔 𝗳𝗼𝘀𝘁 𝘀𝗲𝗺𝗻𝗮𝘁 𝗰𝗼𝗻𝘁𝗿𝗮𝗰𝘁𝘂𝗹 𝗽𝗲 𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹 𝗜, 𝗔𝟭-𝗗𝗡𝟱
CNAIR a semnat contractul cu Asocierea IBB-HIB ROMANIA - IBB-HAUS-UND INDUSTRIEBAU GMBH –AUTOTEHNOROM – VENTOR GRUP CONSULTING pentru Proiectare și Execuție ,,Lărgire la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului Bucureşti Sud între A1 (km 55+520) și DN 5 (km 40+000) - Lot I între A1 (km 55+520) și km 54+700, inclusiv parcarea de lungă durată de la km 54+765".
Valoarea contractului este de 28,4 milioane de lei, fără TVA.
✔ 𝗔𝘀𝗼𝗰𝗶𝗲𝗿𝗲𝗮 𝗚𝗥𝗔𝗙𝗜𝗖 𝗧𝗘𝗡𝗗𝗦 - 𝗦𝗩𝗟 𝗣𝗥𝗢𝗘𝗖 𝗮 𝗳𝗼𝘀𝘁 𝗱𝗲𝘀𝗲𝗺𝗻𝗮𝘁𝗮 𝗰𝗮𝘀𝘁𝗶𝗴𝗮𝘁𝗼𝗮𝗿𝗲 𝗽𝗲𝗻𝘁𝗿𝘂 𝗲𝗹𝗮𝗯𝗼𝗿𝗮𝗿𝗲𝗮 𝘀𝘁𝘂𝗱𝗶𝗶𝗹𝗼𝗿 𝗱𝗲 𝗳𝗲𝘇𝗮𝗯𝗶𝗹𝗶𝘁𝗮𝘁𝗲 𝗽𝗲𝗻𝘁𝗿𝘂 "𝗜𝗱𝗲𝗻𝘁𝗶𝗳𝗶𝗰𝗮𝗿𝗲 𝗺𝗮𝘀𝘂𝗿𝗶 𝗱𝗲 𝘀𝗽𝗼𝗿𝗶𝗿𝗲 𝗮 𝘀𝗶𝗴𝘂𝗿𝗮𝗻𝘁𝗲𝗶 𝘁𝗿𝗮𝗳𝗶𝗰𝘂𝗹𝘂𝗶 𝗽𝗲 𝗖𝗲𝗻𝘁𝘂𝗿𝗮 𝗲𝘅𝗶𝘀𝘁𝗲𝗻𝘁𝗮 𝗮 𝗠𝘂𝗻𝗶𝗰𝗶𝗽𝗶𝘂𝗹𝘂𝗶 𝗕𝘂𝗰𝘂𝗿𝗲𝘀𝘁𝗶 𝗶𝗻𝗰𝗹𝘂𝘀𝗶𝘃 𝗶𝗺𝗯𝘂𝗻𝗮𝘁𝗮𝘁𝗶𝗿𝗲𝗮 𝘂𝗻𝗼𝗿 𝗶𝗻𝘁𝗲𝗿𝘀𝗲𝗰𝘁𝗶𝗶 𝗱𝗲 𝗽𝗲 𝗗𝗡 𝗖𝗕":
➡ Sector II cuprins între A2 (km 23+600) si A1 (km 55+520)
➡ Sector I cuprins între A1 (km 55+520 – DN 1 km 71+490 / km 0+000) – A2 (km 23+600)
𝗣𝗿𝗼𝗶𝗲𝗰𝘁𝗮𝗿𝗲𝗮 𝗺𝗼𝗱𝗲𝗿𝗻𝗶𝘇𝗮𝗿𝗶𝗶 𝗖𝗲𝗻𝘁𝘂𝗿𝗶𝗶 𝗱𝗲 𝗦𝘂𝗱 𝗮 𝗕𝘂𝗰𝘂𝗿𝗲𝘀𝘁𝗶𝘂𝗹𝘂𝗶, 𝗶𝗻𝘁𝗿𝗲 𝗔𝟮 𝘀𝗶 𝗔𝟭
Vizează lărgirea Centurii la 4 benzi, realizarea de drumuri colectoare, pasaje/pasarele pietonale (suprateran/subteran), trotuare, parcări, stații autobuz, reamenajarea intersecțiilor cu drumurile clasificate în vederea creșterii capacității de transport pe sectorul de Sud al Centurii Bucureștiului, panouri fonoabsorbante și alte lucrări ce pot fi implementate în vederea creșterii siguranței auto și pietonale.
Vor fi pasaje denivelate la intersecțiile:
➡ Ieșirea din Popești Leordeni (pe șoseaua Leordeni) la intersecția cu Centura Bucureștiului
➡ Între DJ301 A (Glina) și Centura Bucureștiului
➡ Intersecția dintre Splaiul Independenței și Centura Bucureștiului
𝗣𝗿𝗼𝗶𝗲𝗰𝘁𝗮𝗿𝗲𝗮 𝗺𝗼𝗱𝗲𝗿𝗻𝗶𝘇𝗮𝗿𝗶𝗶 𝗖𝗲𝗻𝘁𝘂𝗿𝗶𝗶 𝗱𝗲 𝗡𝗼𝗿𝗱 𝗮 𝗖𝗮𝗽𝗶𝘁𝗮𝗹𝗲𝗶, 𝗶𝗻𝘁𝗿𝗲 𝗔𝟭 – 𝗗𝗡𝟭 – 𝗔𝟮
Vizează fluidizarea traficului pe Centura Bucureștiului, în perspectiva integrării viitoare a acesteia în structura bulevardelor Capitalei și în perspectiva interconectării acesteia cu A0, prin drumurile radiale, dar și facilitarea accesului în zona orbitală a Municipiului București.
Această nouă etapă de modernizare trebuie să țină cont și de dezvoltarea noilor sisteme de transport în comun, fie că e vorba despre tren metropolitan, tramvai sau trasee cu autobuzul. Se vor studia și propune soluții pentru intersecțiile Centurii de Nord a Capitalei cu drumurile județene în localitățile: Chiajna, Dragomirești Vale, Tunari, Ștefănești și Moara Domnească – Găneasa, precum și cu drumurile naționale DN3, DN1 și DN7.

Facebook Irinel Scriosteanu

punktnet

Am încercat să fiu răutăcios.
Just kidding.

panzer

#4226
Daca tot ai facebXXX nu mai bine il intrebi cum o sa faca firmele alea studiile? Prima este de arhitectura si are 2 angajati iar cealalta numai unul. Asta asa dupa 3 minute cu google.

Atat de simplu este ce si-au propus?

TibiV

 :lol:

Da' ce, ar fi primele SF-uri/proiecte facute din birou?!...

Sa speram ca au bani macar pentru o conexiune Internet decenta, sa nu vina cu claim ca s-a incarcat greu GoogleMaps, GoogleEarth...
Ca probabil mai mult de atata nu stiu/nu pot acoperi cei 3 angajati (cumulat)...  :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

panzer

Pare ca toata presa a preluat postarea de pe reteaua de socializare. Valoarea pare undeva la 6.4 mil lei pentru ambele loturi.
Sa asteptam comunicatui CNAIR.

Interesant ca nu mentioneza DNCB <> A1. Si nici cuvantul studiu de trafic nu este prezent. Deci nu sunt obligati sa numere masinile. Doar sa studieze fluidizarea.

Cei mai "studiati" 72 de km din Romania. Numai din ce imi aduc eu aminte avem deja: Iptana, LukaWay, Egis.

Chiar si asa: eu unu ma ofer public sa ii ajut cu tot ce stiu despre partea de Nord. Pe sud nu prea stiu nimic.

TibiV

Degeaba te oferi.

Chiar daca circuli zilnic pe acolo, parerea ta este fix apa de ploaie fata de cea a celor care nici macar nu stiu cum arata drumul, dar au contract...  >:(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)