[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

danutzu_1069

Cum vrei sa maninci oua fara sa le spargi?
S-a spus clar, actualul centru al intersectiei va fi folosit pentru ansambalare tablier metalic...

ultras_30

la popesti leordeni cel mai rau este pt cei care merg pe centura din directia glina ,trebuie sa faca dreapta spre bucuresti si sa intorca la sensul giratoriu construit la danobiana ,la acel sens giratoriu directia bucuresti -oltenitei are cedeaza trecerea probabil la orele de varf 16-19 coada va bate toate recordurile.

Sionut

#4202
Daca vii din Glina, intri pe Leordeni, nu mai mergi pana la Oltenitei .

pasa_andrei

Clip nou de sambata dimineata inainte sa fie inaugurata configuratie noua.



Enjoy!

rhemaxo

Quote from: Sorinus on December 05, 2021, 10:51:32 AM
Bretelele la Mogoșoaia au fost refăcută? Cele dinspre Chitila erau cam rau acum o luna.

Da, rugaciunile au fost auzite si au fost asfaltate bretelele spre si dinspre Chitila, dar inca nu au marcaje pe el si glisiera de protectie spre pasaj pe partea cu Concelex.

alext

Quote from: bekxy on December 05, 2021, 02:43:47 PM
Am văzut foarte bine planşa, ăla e un giratoriu scos din maşina de spălat şi luat după aia la baros.
Sunt posibile toate manevrele doar teoretic, practic un viraj la stânga cred că ajunge el însuşi o şosea de centură mai mică, cu timpul propriu de parcurgere (30''-60'').

La cat de aglomerate sunt intesectiile de pe centura, nu ar fi o noutate.
Insa cred ca cei care trec frecvent pe acolo vor reusi  sa ajunga la o "intelegere" convenabila pentru toata lumea. Spre exemplu, la Berceni, trec 5-6 masini pe sensul cu prioritate si apoi sunt lasati sa treaca si cativa care nu au prioritate...

paulmare

^ azi lucrau la glisierele de la breteaua spre concelex, era o echipa strabag cu vreo 4 oameni care pe ploaie la 3 grade cu traficul ala infernal montau lisele dinspre pasaj, horrore conditii pentru oamenii aceia, aveti grija ca breteaua e ingustata si cu restrictie - o sa fie la gata inainte de anul nou cu toate lucrarile alea ramase de facut cand s-a dat in trafic

pasa_andrei

Pasaj Berceni. Au inceput sa lucreze mai serios spre Bucuresti. Sructura metalica incepe sa prinda forma la sol. Aici cred ca vom vedea o ridica spectaculoasa + vom scapa de viitoare restrictii. Este diferit fata de ce vedem la Oltenita.



Clasamentul pentru o deschidere pentru 2022:

Pasaj Domnesti
Pasaj Berceni
Pasaj Oltenita
Pasaj Cernica - aici poate in 2023.

Enjoy!

VladVulpe

Cernica / dn2-a2 raman la parerea ca trebuie reziliat ..cu toate riscurile ulterioare  . Nu se poate ca TS dupa aproape 2 ani de la numire sa nu fi avansat macar 3%

vm75

Multumim @pasa_andrei. Unde a disparut traficul de pe centura? Sa se fi blocat la devierea de la Popesti - Sos. Oltenitei?

laucirobert

 Salutare! Am trecut sambata dupa-amiaza pe sectorul DN2-A2 (in sensul asta de mers). Ce am constatat :
- la circa 1km dupa intersectia cu DN2, practic de cand incepe padurea, pe partea stanga, cele 2 benzi noi sunt practic facute, fara strat de uzura, era ceva gri din ce se vedea, gen piatra sparta compactata mai marunta sau ceva de genul. Treaba asta se intampla pe cateva zone, mi-a fost greu sa estimez o lungime, pana aproape de urcarea pe podul peste CF 800.
- la podul peste CF 800 nici o miscare
- intre pod si intersectia cu DN3 tot pe partea stanga am vazut cateva cladiri care par in proces de demolare, de pe traseul extinderii
- la Cernica la viitorul giratoriu nimic nou si nici o decopertare pana spre podul peste Colentina
- la podul peste calea ferata spre Oltenita era un utilaj, posibil chiar o foreza, nu mai tin minte exact si ceva carcase de armatura de piloti, deci ceva incipient acolo
- dupa pod pana la A2 absolut nimic
Deci un minim de progres fata de cand am trecut eu cel putin ultima data ar fi, insa intr-un ritm total anemic. Inteleg ca o situatie similara este si pe santierul VO Timisoara Sud si pe Tronsonul 1 DX12. Probabil ca CNAIR fuge ca necuratul de tamaie de reziliere, cu toate problemele si intarzierile suplimentare pe care le-ar aduce, insa trebuie cumva luat taurul de coarne aici, altfel nu stiu cand se va termina acest tronson.  O:-)

Duta C

Offff ce bataie de joc!
Tin minte in filmuletul pus de cnair acum parca vreo 2 luni cu un distins inginer tirenascavis care incerca sa ne abureasca cu optimismul sau fortat de stat ca, erau, parca vreo 2 utilaje care se zbateau de zor  in cadrul camerei de luat vederi inducind copiiilor romaniei imaginea unui santier care duduie .....
- cnair ar trebuie informata ca  romania nu este locuita numai de copii si prosti.

Sorinus

Este ceva clar dubios cu santierul asta, s-a mai zis aici ca proiectul primit de Tirrena e foarte pe langa ce e in teren. E adevarat ca CNAIR n-ar vrea sa rezilieze, din experienta, se va lucra iar peste 3-4 ani. Cred ca incearca sa incadreze Tirrena in claimuri si poate si ceva cumva pe langa, sa termine ei. Tirrena evident nu se omoara, n-ar avea de ce, au si alte santiere care oricum merg mai bine ca asta.

Ce as spera eu ar fi sa faca si sa dea in folosinta partea pe care s-a lucrat, cea din mijlocul lotului, ptr ca pe A2-Cernica nu s-a facut nimic (2x poduri peste CF, digul Colentinei, intersectia cu A2), iar dupa Gara Voluntari, sunt o gramada de proprietati si case de demolat. Deci ambele zone sunt grele si vor dura.

slartibartfast

Nu-a așa multe chestii de demolat la nord de gara Voluntari. La casele de locuit au fost expropriate doar părți din curte, din ce văd, și mai sunt tot așa câteva părți și acareturi din curtea unor agenți comerciali. Durerea mare acolo sunt utilitățile.

hefaistos

O sa fiu ca un patefon stricat:
Sa faca mai intai nodurile !!!!
Culmea e ca nodul cu DN3 a fost inceput si acum e abandonat.
Nodurile cu A2 si DN2 sunt la acest moment generatoare de ambuteiaje, fac drumul cam de doua ori pe saptamanadeci vazut situatia la prima mana.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.