News:

Tur de forță API 27-28 iunie, DEx12 și A7.
A7 Focșani-Buzău și Dumbrava-Mizil. DEx12 Pitești-Colonești și Balș-Craiova.

Main Menu

[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

cassyo

#4140
Ieri sambata 30 octombrie am avut  din nou drum la Crevedia, subtraversand Pasajul Mogosoaia ca si in data 2 octombrie- la  doua zile dupa inaugurare - cand am postat tot aici.
Am trecut cam la aceeasi ora  (14) ca si atunci si -deloc suprinzator poate- durata de traversare, spre nord,  a fost cam aceeasi -intre 3 si 4 minute.
Pot trage o prima concluzie : durata de traversare (timp estimat de la Doi Cocosi) nu este influentata in principal  de giratoriul de sub pasaj ci de varful relativ de trafic  pe DN1A in acea parte a zilei (intre orele 13  si 14). La semaforul de la Doi Cocosi am prins doua semafoare si cred ca la fel si cei de pe Ionescu-Sisesti.
O alta concluzie ar fi ca, in zona giratoriului mai intervine un factor :gatuitura/bottleneckul de imediat de dupa giratoriu, fapt datorat trecerii, in doar cateva zeci de metri, de la doua benzi la una singura. Asa fiind, pot aparea situatii cand nu poti intra in giratoriu fiindca nu ai unde iesi, fara sa blochezi intersectia.
In mod similar cu sambata 2 octombrie, la intoarcerea spre Bucuresti, dupa ora 15, traficul se desfasura fluent in zona pasajului, in ambele sensuri pe DN1A, deci varful de trafic de iesire din Bucuresti dintre orele 13 si 14, dispare ca prin farmec in aproximativ o ora.
Nu cred asadar ca m-as hazarda  sa emit parerea ca nu mai sunt de asteptat schimbari substantiale in oglinda traficului de weekend pe sub/pe langa acest pasaj.
Il putem considera, avand in vedere solutia tehnica constructiva aleasa, case solved/closed.

Edited : rog ajutor, intentia mea a fost sa postez la DNCB,  dar m-am trezit ca am startat un topic nou.
                 Multumesc frumos pentru ajutorul prompt !
































Dupa giratoriu, coada pentru trecerea de la doua benzi  la una



Powered by API/PUM imgur uploader
Calatorului ii sade bine cu drumul

cassyo

Sambata 30 octombrie, la intoarcere spre Bucuresti  dinspre  Crevedia/Buftea.
La ora la care am trecut (imediat dupa ora 15) circulatia pe DN1A, in ambele sensuri, era fluenta, fara perioade de asteptare.











Powered by API/PUM imgur uploader
Calatorului ii sade bine cu drumul

oneLess

#4142
O filmare găsită pe Youtube , 31.10.2021

4K Centura Bucuresti Domnesti Pasaj, cum STAU lucrarile de ani de zile. Filmare din drona
autor Life bazaar


Claudiu T.

Preferam sa lase parerile personale pentru el. Nici filmarea nu e prea de ajutor pentru a urmarii progresul lucrarilor. Bun de vazut fara sunet si cu degetul pe butonul de skip forward.
Romani 15.1 Datori suntem noi cei tari să purtăm slăbiciunile celor neputincioşi şi să nu căutăm plăcerea noastră

stangabriel

Am trecut pe seara pe segmentul refacut Otopeni-inclusiv Pasaj Mogosoaia.

Au refacut si nivelul asfaltului la rosturile de dilatatie la pasajului peste cale ferata la Otopeni. E muuult mai bine acum.

Inca lucreaza la giratoriu de la Gara Otopeni, au pus parapetii de beton pe pozitie, vechi si noi. Oare ce se intampla cu cei vechi de pe marginea drumului ? Se mai refolosesc ?

Per total, pe sensul Mogosoaia Otopeni, giratoriul in noua configuratie isi face treaba foarte bine. Nu am mai vazut cozi persistente, doar in anumite momente de varf e coada.

dr4qul4

Am trecut aseara pe la 19:40 pe la Chitila (pe sub Centura) Nici urma de aglomeratie. Erau doar 2 masini in fata mea la giratoriu si alea  s-au pus in miscare inainte sa apuc sa opresc de tot.
Pasajul de la Mogosoaia isi arata utilitatea!
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

carutasul

Da, probabil mai apare la anumite ore ceva aglomerație dar cred că e mai degrabă din cauza blocajelor de pe șosea. Eu mereu compar cu ce e la Bragadiru, că e cam același lucru, uneori se mai face coadă la intrarea de pe centură pe DN6, mai ales vinerea, dar nesemnificativ, se poate "trăi" așa până se face A0. Sigur că era frumos ceva ca la Domnești, dar dacă faci raportul utilitate/preț ( și mai ales timp de lucru) eu zic că s-a ales o variantă convenabilă. 

dr4qul4

se cerea intersectie pe 3 nivele. In principiu nu este o idee rea, dar ce rost avea sa treci cu 50 proin intersectia asta ca sa dai in 10 treceri de pietoni in doar 1,2 km? (pt ca atatea avem pana la semaforul de la 2 cocosi).
Si in partea cealalta, chiar daca se dubleaza DN1A, intr-un km ai intersectia cu drumul spre padure, si imediat trecerea de la parc si centrul.
Asadar tot te blochezi, pentru ca un giratoriu cu pasaj deasupra tot are capacitate mai mare ca o intersectie in T in localitate (cu trecere de pietoni, parc si supermarket)
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

Fred

Suna a "de ce sa pui un surub cand poti sa legi cu sarma?", dar poate mi se pare mie.

carutasul

poate că sună, dar e vorba și de posibilități. Ar fi bine să mergem toți cu Rols Royce și rigola, vorba lui Cărtărescu, să fie plină cu Pepsi și Coca Cola :)
Mie îmi sună a rezolvat 80% din probleme cu 20% din cheltuieli. Dacă s-ar fi făcut câte o traversare din asta acum 10 ani și în celelalte 3 sau puncte negre ale centurii altfel am fi fost acum... Evident că ideală e soluția în care nu ai nici un conflict de trafic, nimeni nu te contrazice...

rhemaxo

Quote from: Fred on November 05, 2021, 03:19:59 PM
Suna a "de ce sa pui un surub cand poti sa legi cu sarma?", dar poate mi se pare mie.

Doar ti se pare. Astazi, din cauza unei tamponari la trecerea de pietoni de la parcul Mogosoaia, se mergea bara la bara de la primaria Mogosoaia spre Centura, sensul giratoriu de la centura era aproape blocat, iar pe partea de Bucuresti se statea bara la bara de la 2Cocosi pana la centura. In concluzie nici un pasaj pe 3 nivele nu ar fi ajutat la ceva in cazul de fata. Niste educatie civica ar ajuta enorm.

Fred

Sigur, in orice caz o gatuire de trafic nu trebuie rezolvata pentru ca va exista intotdeauna alta in preajma. Nu faci pasaj la Doamna Ghica, ca e blocaj la Fundeni. Nu faci nimic la Razoare, ca e blocaj la Controceni si la 13 Septembrie. Nu faci nimic, nicaieri, ca nu are rost, e o trecere de pietoni mai incolo.

Voi astia de ati chiulit la ora de logica macar de ce vreti sa o demonstrati in public? Primarul din Mogosoaia nu o sa faca nimic vreodata ca sa rezolve cu traficul pe-acolo? Sunt tamponari permanente si se merge bara la bara etern din cauza asta? Sau nu stiti decat "Nu!" si "Nu se poate!" ?

E o intrebare retorica, nu ma astept decat la injuraturi ca raspuns si sunt imun la alea.

carutasul

păi nu, problema se pune altfel: lentoarea actuală a traficului pe drumul național e din cauza celor care fac stânga pe sau dinspre centură? E coadă frecventă la făcut stânga? Dacă da, trebuie al treilea nivel. Dacă nu, actuala configurație face față cel puțin în momentul actual și doar dacă vor fi probleme în viitor va trebui gândită atunci o soluție.
Pentru că direcția înainte e practic nederanjată în actuala configurație, deci gâtuirile actuale nu sunt din cauza pasajului... La o adică dacă va fi cazul se mai pot face și variante care să evite făcut stânga pe unele direcții; eu zic că nu prea va mai fi cazul pentru că dacă va veni A0 traficul ar trebui să scadă semnificativ pe centură, mai ales cel greu care e și cel care încurcă mai mult virajele. Dar evident nu am posibilitatea să fac eu studii de trafic ori prognoze... E o chestie de optimizare, probabil banii respectivi ar fi mai utili în altă parte...

dr4qul4

nu e vorba doar de bani. Pasajul actual a fost gandit de acum mai bine 10 ani. Daca renuntau la el si faceau nod pe 3 nivele, era gata in 2025. Pana atunci tineam blocate toate 4 directiile. Si in timp ce se lucra la pasaj, terminam A0 si ne dadeam seama ca ar fi mers un pasaj normal.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

VladVulpe

No offence dar cred ca sectiunea se poate numi "pasajul Mogosoaia" in loc de DNCB ... pasajul e incheiat la Mogosoaia cred ca ne putem muta atentia catre ce e in lucru pe DNCB. De urmarit zona sensurilor giratorii de la Chiajna/ Dragomiresti .. zilnic jn jurul orelor 16/17 se blocheaza DNCB pe ambele sensuri din cauza trecerii peste calea ferata de la intrarea in Chiajna .. degeaba avem pasaj la Mogosoaia sj in curand la Domnesti daca intre cele 2 pasaje traficul este complet blocat la Chiajna..