News:

Video 21.06 Autostrada A1 Pitești-Curtea de Argeș.

Main Menu

[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 2 Guests are viewing this topic.

kola

Cateva poze de azi de pe cele 3 santiere din zona de sud.

Pasaj Oltenitei:







kola

Pasaj Berceni:

Aici e foarte periculos pentru masini mai mari. Eu eram intr-o dubita si am simtit ca mi se rastoarna tot ce aveam in masina la 10-20km/h la ora. Cu un camion sau tir cred ca e senzatie :(








kola

Continuare pasaj Berceni.
Au pus grinzile si cred ca se lucreaza la suprabetonare sau armare. In spre Bucuresti nu am vazut a fi atacata zona.








kola

Si Pasaj Domnesti.

Aceeasi poveste cu trecerea

Asfaltul deja e valurit






Si etnia bat-o vina!






kola

Oricum, impunatoare structura.



Cred ca doar 2 grinzi mai lipsesc si au completat cercul
g





Si la final, stalpii buclucasi

vm75

#4085
Pun si eu doua poze cu denivelarile de pe hobanatul de la Otopeni. Se merge repede pana acolo, dar am vazut ca majoritatea soferilor franeaza cand vad damburile





S-a deschis circulatia in giratoriul de la Drumul Garii Otopeni, dar mijlocul giratoriului e plin cu pietricele care se revarsa pe carosabil; probabil vor fi cateva parbrize care vor avea de suferit




In afara de cele doua probleme, azi s-a circulat foarte bine intre DN1 si A1. Chiar si pe sensul opus coada de la Chitila era sensibil mai mica decat de obicei. Pe DN7 se vedea coada maricica in ambele directii, dar asta pentru ca sub pod erau niste politisti care dirijau/incurcau traficul din giratoriu.


panzer

#4086
Nu incurca politistii de la DN7 (Chitila). Sunt de la Politia Locala Chitila si intervin cand oraselul lor este blocat. Fac exact ce mi-as dori eu de la un semafor acolo. Opresc un pic traficul Bucuresti, stanga in giratie spre A1.

Azi, Luni, la prima ora am incercat Mogosoaia, desi eu vin de pe DN7. Waze stia sa ma trimita in fata pe Chitila, dar am trecut mult mai repede pe la Mogosoaia. Imi pare conflictul de la Mogosoaia mai subtire decat cel de la Chitila. Sunt mult mai putin cei care acum ies din Bucuresti si blocheaza giratia de sub pasaj. Pana si Waze a recunoscut ca e berbec: "traffic is freeing up ahead, 7 minutes early"

Sotia la 10 minute in urma mea a luat Chitila. Fatal error: + 20 minute sa treaca dinspre Chitila in Bucuresti. Similar cu ce am patit eu Lunea trecuta.

Cred ca mai avem de asteptat 1-2 saptamani pana cand Waze isi regleaza algoritmul si va ruta mai multa lume pe la Mogosoaia. Acum vede blocaj si il estimeaza pe baza istorica.

Fred

Daca sunt politisti locali atunci doar incurca traficul, nu au atributii legale sa dirijeze si ceea ce fac e un abuz. Ne place sau nu, asta e legea.

Duta C

Dîmburile  acelea de la hobanatul de la otopeni sunt facute probabil ca să trecem și pe deasupra podului.
Domnul Pistol daca cititi aici...va rugam sa mergeți într-o vizită de lucru....vreau să vă aduc la cunostinta ca amortizoarele sunt destul de scumpe...MULTUMIM!!

dr4qul4

gresesti. Au atributii legale sa dirijele (dar trebuie sa li se ceara de rutieristi). Nu au insa atributii legale sa sanctioneze, asa ca poti sa-i ignori dispozitiile.
Dar prezenta lor este binevenita in astfel de intersectii! Doar la noi se insista pe idiotenii juridice.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

punktnet

25 de minute intre DN7 Chitila si DN2 facuti pe DNCB la ora 11.
Intre DN2 si Splai, 30 de minute bara la bara.
Maps ruteaza inca prin oras pe DN7 - Splai desi pe centura de nord este mai putin cu 8 minute, se ia in considerare distanta pentru primul traseu.
Mare lucru turbogiratia aia..
Just kidding.

Fred

Au atributii sa dirijeze doar cand ii asista pe cei de la politia rutiera. Nu cand li se cere, nu e o atributie cu delegare.

Daca respectarea legii e o idiotenie juridica, nu am ce comenta. Legea e facuta cu intentie, politistii locali au competente limitate (si studii si mai limitate). Daca nu uiti, sunt fostii gardieni publici care nu au nici macar bacul, daramite scoala de politie.

dr4qul4

cei de la serviciul rutier au urmat niste cursuri de pregatire. E o idiotenie din partea gaborilor sa spuna ca un local nu are pregatirea sa dirijeze circulatia. Nu e rocket science, trebuie doar sa faca pe semaforul.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

Sorinus

Apropo de mutat aglomeratia la Dragomiresti, aseara around 19.00 nu era deloc coada dinspre Chitila, insa dinspre A1 era blocat pana aproape de A1. Cred ca acolo de fapt se bloca la giratoriile dinainte cumva.

Goldmund

^
Sorinus, asta spun si eu de mai mult timp, degeaba fac 4 pasaje supraterane daca apar alte giratorii pe traseu...Acum ar trebui sa desfiinteze cateva giratorii, de ex. cel cu str. Cartierului(pt. ca exista acum "Mogosoaia") si cel de la "Lukoil" https://www.google.com/maps/@44.4529112,25.9621265,154m/data=!3m1!1e3
pentru ca exista un alt giratoriu in apropiere,  cel cu Sos. Dragomiresti....iar acolo pot face iar un pasaj suprateran, ca nu este greu.
Si ce se mai aude de intersectia intre DNCB si DN1 si cele doua bretele peste DN1? - promise de fostul ministru...