News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

travelA10

Quote from: panzer on August 25, 2016, 01:11:05 PM
Confirm: 60 minute am stat la coada in Chitila azi. M-am intors si am trecut pe la Mogosoaia pana la urma.
Confirm si eu, am stat 30 de minute azi si e Sambata.

panzer

28 August 2016. Duminica. Traficul e surprinzator de aglomerat.

Incepem reportajul de pe Pasaj Chitila:






Rondul de la Cartierului: incerc sa fotografiez si cate utilaje sunt pe traseu.




Am trecut de Cartierului. Podet neatacat pe traseul existent:


Intram pe traseul nou pentru ca se poate:



Conducta si rondul de la Petrom:



De la Petrom, vedere spre Tehnologica:



Intram iarasi pe traseul nou si inca o intrerupere:



Podul peste apeduct este gata:


Rondul Dragomiresti: un pic balastat in plus.





Rampa Dragomiresti spre Rompetrol. Aici se va inchide DNCB.




Dupa Rompetrol situatia complet neschimbata:



La Renault: un pic de balast in plus:




Ultima 100m spre A1 - nimic nou.






Sub pasaj la A1 nimic nou dar n-am putut sa ma opresc din cauza traficului.

GDPR

Giratoriul de la Cartierului e acum asfaltat integral, asa ca nu se mai circula deviat. Rezultatul: am traversat pasajul Chitila in 7 minute in loc de 40  :D

O alta noutate e ca la giratoriul de la Dragomiresti a inceput asfaltarea.

panzer

Am trecut si ieri noapte: echipa de asfaltat era mutata la Rompetrol. Acum se explica de ce.

Si eu am trecut usor de Chitila azi.

Ar trebui totusi sa reasfalteze integral si vechiul pasaj de la Chitila, nu? Caci acum au asfaltat numai 1 rampa si vedem ca lucreaza la cealalta. E posibil sa fie nevoie sa umble si la izolatii, etc?



panzer

O veste buna. Nu se mai inchide. Perfect. Multumim Politiei Romane!

Oricum nu mai crede nimeni ca se poate termina anul acesta. Macar pe o banda sa mearga centura si cand vine vremea rea sa elibereze de santier/restrictii traseul vechi.

Restul de promisiuni: DN2 - A2 si DNCB Sud, putem sa le trecem oriunde... tot promisiuni raman. La fel ca a largirea bretelei de la Otopeni in dreptul Arabesque. Cred ca a trecut 1 an de cand CNADNR ne anunta ca "in urma solicitarilor participantilor la trafic se va largi breteaua". Si ce sa vezi, nu mai este nevoie daca 1 an nu sunt in stare sa faca 200m de bretea. Probabil sunt probleme mari de buget si de contestatii pt breteaua aia!  :bash:

De rondul de la Pipera, nici nu se mai pomeneste in comunicate.

LittleWanderer

S-au aliniat planetele si totemul de la prima intrerupere dinspre Chiajna a disparut!! O fi un semn bun??


rocklee

#412
imaginea lui little wanderer...la mine nu se vede ...scuze ca am indraznit




panzer

Poze de la ultimele 3 incursiuni pe trase.

Prima Vineri, 2 Septembrie, A1 pana la Dragomiresti doar. Am vazut ce e in fata si am ocolit prin Dragomiresti.

Utilitati in zona Renault.


Compactor si Buldo la lucru aceeasi zona:



Fara progres la Skoda:


Liniste si la Rompetrol, pasaj Dragomiresti



Dupa pasaj Dragomiresti un pic de miscare la gramada de pietris. O sa vedem si unde l-au dus:

panzer

A doua incursiune, Sambata 3 Septembrie, traseu Chitila - A2. Sa ii vedem si la munca. Din pacate nici traficul de sambata nu permite oprirea pentru foto.

Incepem de pe pod de la Chitila:



Borduri imediat dupa rondul de la Cartierului:


Rondul de la Petrom, situatie aproape neschimbata:



Conducta de gaze de care spuneam ca nu s-au atins:


"Activitatea" de la rampa podului de la Dragomiresti:


Se lucra si la Renault, dar imaginile sunt blury din cauza vitezei masinii.

panzer

#415
Partea a 3a: Duminica 4 Septembrie, reportajul obisnuit. Traseu Chitila - A2.

Incepem de la pod Chitila:
Sus pe pod s-a decopertat:



Dupa rond, tevi si un pic de borduri


Intram pe traseul nou si ne intoarcem un pic: intreruperea de la Mercedes:


Tevile de la Petrom cam la fel ca si saptamana trecuta. Si rondul.


Baza Tehnologica rezista.


Inca odata: conducta de gaze


Intram din nou pe traseul nou. Intreruperea de la MEVA. Apeductul. Aici sunt progrese. Deci balastul de la Dragomiresti aici il carau:


Apeductul, rampa de la Dragomiresti. De ansamblu si un zoom pe groapa nou aparuta.



Carciuma rezista:


La Renault, cum am vazut se lucra. Au ajuns cu pietrisul compactat aproape la nivel.
[


Imediat dupa Renault, exproprieri facute si s-au apucat de treaba:


Spre A1, pomul din mijlocul centurii. In rest neschimbat.


GDPR

Azi avem asa:

- asternere si compactare strat piatra sparta la rampa pasajului Chitila (1 compactor + 1 buldozer);
- asternere balast la intreruperea de langa Meva (1 greder);
- sapaturi langa Renault (intersectia catre Carrefour(1 excavator mare, unul mic si 2 buldo);
- lucrari la utilitati spre A1.

S-au asfaltat si trotuarele din zona Alas-Rompetrol.

GDPR

La apeductul de la Chiajna se lucreaza la o bretea provizorie pe acostamentul drumului catre sere. Deja au rascolit zona plantata cu legume de langa sere (bye bye varza  :bye:), dar de nuci inca nu s-au atins.

In rest, aceleasi lucrari ca si ieri. Ar mai fi de mentionat ca s-au adus niste paleti cu borduri la giratoriul Dragomiresti si s-au montat borduri la giratoriul Cartierului.

voicul

București | Trafic îngreunat pe Centură, din cauza lucrărilor

Traficul rutier pe Şoseaua de Centură a Capitalei se desfăşoară pe o singură bandă, pe o porţiune din zona Chitila, din cauza unor lucrări de asfaltare, programate să dureze până luni, anunţă Infotrafic.

http://www.digi24.ro/stiri/actualitate/evenimente/bucuresti-trafic-ingreunat-pe-centura-din-cauza-lucrarilor-563576

GDPR

#419
Continua lucrarile de asternere piatra sparta la rampa pasajului Chitila, la giratoriul Cartierului se lucreaza la canalizarea pluviala iar la pastila centrala practic s-a terminat umplutura de pamant si montajul bordurilor si pavelelor, la intreruperea de la Mercedes si la giratoriul Petrom se executa lucrari de terasamente si devieri utilitati, tot la Petrom se asfalteaza sensul de mers spre Chitila, s-a asfaltat intreruperea de la Meva/Farmexpert, n-au finalizat insa toate straturile, la giratoriul Dragomiresti s-au mai montat ceva borduri si pavele la pastila centrala (aici insa miscarea este foarte slaba), la apeductul de la Chiajna luni dimineata s-a astupat gaura facuta in weekend si toata saptamana s-a circulat pe doua benzi (probabil ca in weekend iar o sa sape in carosabil, asa ca atentie!), s-au defrisat nucii si s-au efectuat sapaturi in afara zonei carosabile langa sere, la intersectia catre Carrefour/Renault au continuat excavatiile, iar langa breteaua de intrare in A1 Vertatel executa un foraj orizontal dirijat. Ca noutate, s-a dat jos cosmelia dintre spalatorie si Porsche Bucuresti Vest, cu un pic de scandal, acum doua zile era politia prezenta la fata locului, iar ieri un echipaj de la jandarmerie.  :banana2: Vertatel s-a si apucat sa sape pentru utilitati.
Ca zone neatacate avem bucata cu copaci intre A1 si intersectia catre Carrefour si cea dintre Petrom si Tehnologica, unde mai e o cosmelie care trebuie data jos (interesant ca au inceput s-o demoleze acum ceva timp, dar apoi s-au oprit) si teava de gaz din fotoreportajul lui @panzer.