[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

pasa_andrei

Avanseaza lucrarile la Mogosoaia. Emulsie pe rampa de la Otopeni. Clipul este filmat marti seara, ma astept ca pana acum sa fie asfalt pe acolo.



Enjoy!

paulmare

^ Andrei multumim de filmare, am trecut eu azi pe la 18, rampa chitila unde la tine in filmare lipsesc doi biscuiti pe stanga doi pe dreapta e completa, spre fabrica de mezeluri au facut grinda de coronament (care are inserata in armatura, tubul gofrat prin care trebuie sa traga cablurile de iluminat) si au puse lisele de finisaj pe mai bine de jumatate din lungimea rampei, pe partea spre Concelex au armatura
Foarte bine se misca Strabag de o luna jumate, pacat ca si-au batut joc de noi atata vreme ca doar au avut doi ani de zile "contractual" la executie la necajitul ala de pasaj
si pacat ca e ingustarea aia cretina la o singura banda, era loc pe fiecare sens de o banda provizorie care sa o desfiinteze cand era pasajul gata, dar noa a mai facut strabag vreo cateva jde mii de euro profit din cauza necajitilor de stau 10 minute acolo unde era loc de o banda provizorie pe care ei nu au mai facut-o ca nu a cerut-o beneficiarul sau mai stiu eu din ce motiv meschin
o sa fie o lucrare frumoasa si utila, trebuia facuta mai demult, si data unei firme care o preda la gata in jumatate de timp, fara sa trebuiasca sa sune cutter nu-sh ce shefuletz de la ei ca ma va bateti joc trec mii de oameni pe acolo si stau 15 minute toti "trecatorii" sa vada cum o frecati voi la rece cu 6-7 oameni la lucru + "project management" cu bannerele si camionetele "branduite" de la strabag

etravel


lucian


VladVulpe

In continuare nici o veste in legatura cu dn2-a2 . Surprinzatoare lipsa totala de abordare a acestui proiect din partea dlui Drula / oficialilor Cnair.

RaduG


pasa_andrei

Video nou de la Berceni. Avanseaza si aici lucrarile pe partea cu Bucuresti + primele grinzi montate.



Enjoy!

rrich1974

Centura bucurestiului arata perfect lipsa de viziune in construirea unei sosele. Adica, circulatia ar fi fost fluenta si cu o banda pe sens, dar cu TOATE intersectiile rezolvate prin pasaje.

NGC

^^^

Ieri a fost lansata licitatia [CN1033799] "Elaborare Studiu de Fezabilitate - Identificare măsuri de sporire a siguranței traficului pe Centura existenta a Municipiului Bucuresti inclusiv îmbunătațirea unor intersecții de pe DN CB, Sector I cuprins intre A1 (km 55+520 – DN 1 km 71+490 / km 0+000) – A2 (km 23+600)".

Valoare estimata: 5.878.291,75 RON fara TVA

Durata contractului: 15 luni

Fonduri: POIM

Termen depunere oferte: 27.09.2021


Caietul de sarcini poate fi gasit timp de 7 zile aici.

rrich1974

15 luni ca sa iti dai seama ca trebuie sa rezolvi niste intersectii?

RaduG

#3790
Extrase din licitația de mai sus postată de NGC, pentru optimizarea siguranței DNCB nord, sectorul A1-DN1-A2. Mi-am permis să evidențiez ce mi s-a părut esențial, la o primă lectură:








În ultima frază fiind vorba de lărgirea la 4 benzi a ultimei secțiuni din DNCB nord, rămasă la două benzi, cea dintre DN2 și A2.



minisoferul

Au fost autorizare noi lucrări de construire pentru Şoseaua de Centură (DNCB), Lot 1, km 55+870. Acestea se vor desfășura pe teritoriul administrativ al localității Chiajna, județul Ilfov. Obiectivul de investiție se află pe rețeaua rutieră TEN-T. Lucrările vor fi executate de CNAIR prin DRDP București. Mai exact, este vorba despre obiectivul ,,Realizare pasarelă pietonală peste Șoseaua de Centură, Lot 1, km 55+870″. Intervențiile autorizate includ următoarele: * Lucrări de artă: pasarelă pietonală peste Șoseaua de Centură, Lot 1, km 55+870; * Lucrări de arhitectură; * Lucrări de instalații electrice; * Lucrări de siguranța circulației; * Lucrări de protejare a mediului. Valoarea lucrărilor autorizate este de 653.041 lei, fără TVA, reprezentând valoarea lucrărilor (construcții și instalații), declarată de solicitant, înscrisă în cererea de autorizare și în devizul general. Documentația tehnică pentru autorizarea lucrărilor de construcții a fost elaborată de societatea Via Carpatia Consult SRL București. Durata de execuție a lucrărilor este de 5 luni, calculată de la data începerii efective a lucrărilor. 

Informaţiile publicate de arenaconstruct.ro pot fi preluate de alte publicaţii doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.
Citeste articolul intreg https://www.arenaconstruct.ro/pentru-fluidizarea-circulatiei-pe-centura-bucuresti-in-chiajna/?fbclid=IwAR0sBRzDZa66WIHk9lyCmnkcfAzCCLzxk7wLUDgr3V3mR8GvsVGcK2hKr0M .

bogdanstancu

Stie cineva care este rolul lucrarilor de pe portiunea cuprinsa intre Otopeni si Mogosoaia (soseaua Odaii) sensul Mog-Otp?

voicul

VIDEO  Centura ,,nervilor întinși". Mulți șoferi, sătui să piardă timp în coloană, o iau prin șantiere, punând în pericol viața muncitorilor

,,Centura nervilor întinși". Așa poate fi caracterizată șoseaua care ocolește Capitala. Șantierele deschise pentru construirea de pasaje și modernizarea a zeci de kilometri de drum aproape că au blocat traficul. Vestea bună pentru șoferi este că la 1 octombrie vor fi gata lucrările la pasajului de la Mogoșoaia. Tot atunci se va termina și asflatarea porțiunii dintre Mogoșoaia și Otopeni, dar și lucrările la giratoriul modern de la Otopeni. Pentru astuparea gropile din asfalt, care le dau bătai de cap șoferilor și le strică mașinile, șefii de la Drumuri promit intervenții pe timp de noapte... dar doar din 15 septembrie încolo.

https://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/centura-nervilor-intinsi-multi-soferi-satui-sa-piarda-timp-in-coloana-o-iau-prin-santiere-punand-in-pericol-viata-muncitorilor-1635837