News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 3 Guests are viewing this topic.

alext

Multumesc.

Nu stiam ca masina cu care am fost "carat" are parbrizul incalzit.
Data viitoare voi tine cont de asta.

Sorinus

Am mers azi-noapte pe tronsonul A1-DN7 si arata f rau, gropile au fost peticite, dar fara lumini la giratorii, marcaje si parapeti, asfaltul ros, arata asa, a tara nimanui. Poate anul ata re-liciteaza tronsonul, ca e usor de uitat de el, fiind deja ''dublat''.
La iesirea spre Chitila nu e niciun indicator la bretea, nimic, daca nu stii sau nu ai Waze, nu te informeaza nimic unde duce breteaua aia, care e si f din scurt.

voicul

Pai vorbesti de un troson inaugurat de 2 ori si niciodata finalizat.
Cand au pus stratul de uzura pe acel sector?

Concluzia: mare bataie de joc.

pasa_andrei

Primul clip de pe August vine de la Mogosoaia. Ne apropiem de final. Am gasit astazi 2 echipe la lucru. Rampa Chitila mai are putin si ajunge si ea la cota. Asteptam sa inceapa hidroizolatia. Termenul de 1 octombrie 2021 ramane in picioare.



Enjoy!

DarkFranck

Mulțumim, @pasa_andrei ! Să nu mai recunosc peisajul (la pasaj Mogoșoaia) după ce m-am întors din vacanță! Și se lucrează în ritm susținut în continuare, e clar că nu mai durează mult chinul, doar vreo 2 luni
Fluctuat Nec Mergitur

shogom

Azi se betona antretoaza( sper ca am folosit termenul corect) rampei chitila.
Pe lateralele tablierului" au pus reazeme in forma L.
Oare pentru iluminat?  Mi se par cam dese reazemele.

paulmare

^ au terminat cu antretoazele de vreo doua saptamani, acolo e grinda de reazem pentru placa de racordare unde au lucrat astazi, spre otopeni sunt gata cu ele
Intr-adevar foarte mare diferenta cu strabag doar cu cativa angajati proprii, si cu cei adusi de acum de prin Dambovita, inclusiv dubita albastra a celor 7 spartani din Prahova care au facut placa la pasajul lui Aktor peste CF pe A3 am vazut-o odata :)
Au lalait-o la maxim, acuma lucreaza insa foarte bine - cine naiba le-a dat doi ani termen la asa o lucrare :(

jalemare

Umblă vorba printr-un târg italian că ai lor conaționali vor obține rezilierea pe DN2-A2.

naivu

Dacă asta își doresc ... atunci să le dăm drumul să ne lase cât mai repede :)
E valabil și pt CraPi1 și centura Timișoara?

danpandrea

SENS GIRATORIU MODERN LA OTOPENI, PE CENTURA BUCUREȘTI

Veste bună pe final de săptămână - tocmai ce a fost emisă autorizația de construire pentru o soluție pe care am propus-o anul acesta și iată că o implementăm rapid, atât de necesară pentru fluidizarea circulației pe șoseaua de centură a Bucureștiului, în punctul de intersecție cu Strada Gării Otopeni.

Vorbim despre construirea unui sens giratoriu modern, de tip turbogirație, la care se adaugă construirea unei benzi dedicate, destinată mașinilor care circulă dinspre DN1/Mogoșoaia în direcția Tunari și care astfel pot merge înainte, fără să fie obligați să mai dea prioritate în sensul giratoriu.

Cei care trec zilnic pe acolo știu ce ambuteiaje se creează acum din cauza acelui giratoriu improvizat.

Un alt beneficiu al proiectului: siguranța rutieră pe timp de noapte prin acest punct va fi îmbunătățită, prin instalarea a 16 stâlpi de iluminat.

Lucrarea se încheie la toamnă, iar investiția se ridică la 1,8 milioane de lei - bani proveniți din bugetul de întreținere a drumurilor.

În zonă mai sunt în desfășurare două proiecte care vor fluidiza traficul și vor aduce un plus de confort șoferilor: asfaltările începute deja pe centură (între pasajul Mogoșoaia și această intersecție) și pasajul de la Mogoșoaia.
Toate aceste investiții vor fi gata la începutul lui octombrie, astfel încât circulația pe acest sector al centurii capitalei să fie mai fluentă și sigură.

Așa cum ne-a dovedit anul acesta proiectul reabilitării DN68A Margina-Holdea și regândirea giratoriului de la Margina, asemenea soluții simple și elegante pot reduce chiar și cu zeci de minute timpii de așteptare din trafic.
#RevoluțiaBuneiGuvernări







Cătălin Drulă

DarkFranck

Asta chiar e o veste buna! Și e cam fix ce discutam noi aici acum vreo 2 luni. Un proiect mic, dar foarte util
Fluctuat Nec Mergitur

punktnet

Foarte bun proiect, insa cu actualele asfaltari din zona combinate, ne va creste barba asteptand in trafic pana e gata :(
Just kidding.

RaduC

Aici chiar ar fi nevoie ca lucrările sa se desfășoare noaptea.
Atât pentru siguranța muncitorilor, pentru a avea front mai mare de lucru cât și pentru a diminua întârzierile în trafic.

hefaistos

1. Deci se poate!
2. Deci se poate si intern (CNAIR/CESTRIN) si relativ repede.
3. Nu stiu daca e pentru ca ne-am agitat noi pe forum sau oricum problema era cunoscuta si in curs de rezolvare, dar ma face sa cred/sper ca merita sa ne agitam in continuare.
4. Daca se adevereste ca Tirena "pleaca" din contractul de pe DNCB, poate ca n-ar fi rau daca s-ar realiza in regie proprie macar intersectiile cu DN2, DN3 si A2.   
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

naivu

4. Nu cred că se poate! Nu mai e vorba de modificat sensuri giratorii și reasfaltari, e vorba de intersecții denivelate; nu cred că CNAIR are utilajele (poate nici competența pt lucrări de nivelul acesta) și f probabil sunt lucrări prea scumpe pt a fi executate legal fără licitație.