News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 4 Guests are viewing this topic.

panzer

 adrian rosca se vede cumva ca au inceput oamenii sa elibereze amplasamentele noi expropriate?

GDPR

Nu se vede nimic pe teren in privinta asta. Doar primul proprietar de langa breteaua de acces la A1 si-a mutat gardul, dar asta s-a intamplat inainte de emiterea noii AC.

GDPR

#377
Astazi continua sapatura la rampa pasajului Chitila cu un buldozer si un excavator, iar la baza rampei s-a asternut deja un strat de balast si se compacteaza cu un compactor. Se fac pregatiri de asfaltare a zonei balastate de la Petrom catre Tehnologica, iar in zona pasajului peste apeductul de la Chiajna sunt cativa muncitori si un buldo si s-au dezvelit capetele la doua din coloane.

LE Asfaltarea langa Petrom s-a finalizat cu putin inainte de a incepe ploaia  :) , iar la apeduct a aparut o baraca. Sa fie baraca lui Homor?  :p

GDPR

Azi dimineata se compacta la rampa pasajului Chitila cu un compactor si vreo trei muncitori, iar langa Petrom se pregateau de asternerea unui nou strat de asfalt (al treilea). La supratraversarea apeductului de la Chiajna se faceau masuratori topo, mai erau doua buldo si o basculanta trase pe dreapta.

GDPR

#379
21 Iulie: a continuat sapatura la rampa Chitila, la pasajul peste apeductul Chiajna a inceput armarea unei bucati din culee, iar intre Rompetrol si Alas se continua asfaltarea trotuarelor. Ma gandeam ca dupa ce termina asfaltarea de la Petrom, utilajele se muta la intersectia cu Dragomiresti. Ei bine nu, azi au ramas trase pe dreapta.

LE Am uitat sa zic ca la rampa Chitila a inceput executia blocajului cu spartura de beton.

GDPR

22 Iulie: a continuat sapatura si blocajul cu beton spart la rampa Chitila, la intersectia Dragomiresti au aparut niste gramezi de piatra sparta, deci nu se puteau apuca de asfaltare intrucat mai au de asternut piatra, iar asfaltarea trotuarului dintre Rompetrol si Alas pe partea cu Alpine nu a mai continuat desi ieri stropisera cu amorsa. Toate utilajele de asfaltat au fost urcate pe trailer si au disparut din santier.

Horațiu 87

Eu am o singura curiozitate (oare cum va arata traficul pe centura de sud daca CNADNR pune in aplicare "planul genial" de a inchide portiunea de centura din nord intre A 1 si DN 7 ?)


panzer

Am scris ruta ocolitoare acum cateva posturi.

Va fi totul cum a fost cand trecea prin Chitila: rosu complet. Dinala mai inchis. Dar va disparea rosul de la Otopeni.

Sent from my SM-G901F using Tapatalk


voicul

Bani la rectificare pentru centura Capitalei

Prima rectificare bugetară din acest an taie din banii de la transporturi sau îi dă cu ţârâita. Şi de aici, problemele. Nu vom scăpa prea curând de aglomeraţia de pe centura Capitalei, în schimb autorităţile ne promit că drumul va deveni mai sigur. La rectificarea din această lună ar urma să fie alocaţi bani pentru construcţia unui singur sens giratoriu la intersecţia centurii cu drumul spre Tunari, acolo unde anul trecut au avut loc 27 de accidente. În plus, şefii de la Transporturi spun că în decembrie centura va mai căpăta două benzi pe aproape opt kilometri, între DN7 şi autostrada spre Piteşti. Asta este pe hârtie. Să vedem cum va fi şi în realitate.

http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Economie/Stiri/Bani+la+rectificare+pentru+centura+Capitalei

dr4qul4

Se chinuie la amarata asta de centura de vreo 10 ani. Este incredibil ce se intampla cu cel mai important drum al tarii.
Ce se mai aude de dublarea pe partea de sud si cu pasajul de la Domnesti?

Transparenta maxima nu am ce zice. Cred ca au plecat toti in vacanta.

Am ajuns sa ne chinuim sa facem un amarat de giratoriu. Avem nevoie de enspe mii de hartii, fiecare ce dureaza minim 30 de zile, pentru un rahat. Si cand ma gandesc ca unii visau ca facem si A0...
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

raresc

Are cineva informatii legate de momentul in care o sa se scoata la licitatie celelalte tronsoane??? Ca promisiuni si povesti am tot auzit in ultimii ani, dar ma gandesc ca ar trebui sa fie cineva care sa ne poata da un termen realist.

rocklee

centura sud ...este la comisia UE ...se discuta finatarea ...pentru ca costa mai mult de cat sa estimat ...din cate stiu ...si o sa dureze ceva ...ori cum din interviul lui honor ....este singura licitatie care se va face anul acesta ...si vrea sa fie cu licitarea proiectului separat de cea a constructiei ...
:)

panzer

Despre DNCB sud informatiile sunt foarte putine din pacate.

Acum un an aproape hotnews publica un articol foarte interesant despre SF.

Inca nu s-a publicat nimic oficial, dar acum cateva zile declaratie a lui Buse mi-a atras atentia.

Quote,,Acum suntem pe punctul de a finaliza proiectele cu privire la centura Capitalei şi pe sud, şi pe nord pentru a o moderniza. Pe nord vor fi lucrări majore până la finalul anului. Există mai multe variante pentru centura de sud, dar încă sunt sub analiză, iar aceste decizii se iau, ca în business, pe studii economice, avantaje şi dezavantaje după nişte criterii", a spus ministrul transporturilor.

Sper sa nu se intample si pe DNCB SUD ce s-a intamplat la Otopeni: un hobanat mai scurt ales "din motive economice" pentru ca cuiva i s-a facut frica de un hobanat si peste DN1, care ar fi fost "prea scump".

In aceeasi ordine de idei: nu pot sa nu remarc ca pe A1-DN7 largirea asta de 4 ani (si cine mai stie cat) a adus nu mai putin de 3 giratorii noi si cel mai probabil il va aduce si pe al 4lea la intersectia cu Rudeni.

Si in final o intrebare simpla pentru cei care stiu mai multe, sau mai degraba o sugestie: daca la DN1A/DNCB alias Mogosoia, tot se reface proiectul nu se poate sa il refaca din start pe 3 nivele?

Spun asta pentru ca in mod clar la Chitila dimineata si seara este chin. La intersectia a doua DNuri pe 4 benzi o solutie cu Pasaj si giratoriu pe unul dintre DNuri nu face fata. Dimineta cozile la intrarea in Bucuresti se intind pe 2-3 km pe DN7 pana dincolo de Lukoil-ul de la iesirea din Chitila.

Daca tot SFurile si proiectele sunt foarte importantante (de acord cu noul ministru) si daca tot ne ia 4-5 ani orice proiectel, n-ar fi macar indicat sa alegem din start solutia finala.



voicul

Al doilea tronson din Centura Capitalei la standard de autostradă ar putea fi gata până la Crăciun

Lucrările de lărgire la patru benzi a tronsonului de pe Centura Capitalei dintre Chiajna şi Chitila ar putea fi încheiate până la Crăciun, au declarat pentru Economica.net specialişti din piaţă. Acesta va fi al doilea tronson din şoseaua de centură unde se va putea circula la standard de autostradă.

http://www.economica.net/al-doilea-tronson-din-centura-capitalei-la-standard-de-autostrada-ar-putea-fi-gata-pana-de-craciun-cu-tot-cu-pasarele_123519.html

dr4qul4

"standardul de autostrada" include sensuri giratorii?  :bash:
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024