[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

pasa_andrei

Si inca un video de pe acest sector care nu se mai termina . Nici in 2021 si nici in 2022 nu o sa vedem aceasta lucrare finalizata. De ce?  Proiectul tehnic nu a fost actualizat iar Tirrena refuza sa lucreze. Se preface ca lucreaza pe acest proiect. In afara pasajului de la Cernica, lucrarea se poate considera abandonata.



Enjoy!

RaduG

Mulțumesc pentru update.

Ar trebui cineva din CNAIR să reacționeze? D-na Ioniță spunea că are ședințe periodice de progres cu toată lumea de pe centură (ce urât a sunat asta) și că va monitoriza foarte atent evoluția. Dar în afară de niște clipuri propagandistice de la CNAIR pe FB în care asfaltează grandios și fac lucrări de întreținere și alte lucruri care oricum intră în fișa postului, mai multe afli de pe forum decât din comunicările oficiale.

VladVulpe

Chiar nu se poate "smulge" un raspuns de la min Drula pe subiectul Dncb dn2-a2??

laucirobert

Nu vreau sa îi apar pe cei de la TS, dar atâta timp cât proiectul nu e gata la ultima virgulă, au tot dreptul să o facă. Probabil s-au ars la bani și nu vor să lucreze neacoperiți de proiect. E cel puțin trist, ca să nu zic altfel că nimeni de la cnair nu a verificat proiectul înainte să îl liciteze. Și era așa mare tam-tam ... Proiectul e gata.... La anul gata, o rezolvăm. Sperăm să fie printre ultimele rămășițe de incompetență ale cnair...

Fred

Pai ce ai vrea sa iti raspunda, ca indreapta cocoasa de la Focsani? Sunt niste limite in ce se poate face, de vorbit se poate vorbi mult dar vorbele nu astern asfalt.

hefaistos

Gluma-i gluma si ce se intampla acum nu mai e.
Asta cu proiectul prost devine transparenta rau. Cine ii opreste sa continue pasajul Cernica? Tot lipsa proiectului?
Coroborat cu ceea se se intampla la Craiova, arata lipsa de capacitate a TS. N-au bani, n-au oameni, pentru ca platesc prost, le pleaca oameni. Ne apropiem de modelul Aktor, sau poate chiar mai rau, Straco.
Poate n-ar fi rau ca CNAIR sa ceara TS, avand in vedere intarzierile in realizarea lucrarilor, prioritizarea maxima a finalizarii si darii in circulatie a intesectiilor DNCB cu DN2, DN3 si A2. Asa, ca un semn al bunelor intentii ale TS. Pentru ca la ritmul actual pasajul peste Calea Ferata si pasajul Cernica nu vor fi terminate pana in 2023, in timp ce rezolvarea intersectiilor s-ar putea face lejer pana la sfarsitul lui 2021.   
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

alext

Azi am trecut pe langa lucrarile de la Berceni si am vazut ca au trasat cu galben separarea de sensuri pe noul asfalt turnat (o bucata din toata lungimea dinspre DN5 spre DJ).
Probabil se pregatesc sa devieze centura pe noul drum.

Va fi interesant cum vor urca tirurile pe noul asfalt, din cauza ca:
1. Este o diferenta de nivel apreciabila intre noul asfalt si vechiul traseu al centurii;
2. in zona unde se face urcarea pe noul traseu, marcajele descriu o serie de curbe destul de stranse (din ce am putut vedea din masina).


paulmare

La Mogosoaia - spre Chitila a ramas un singur rand de biscuiti de ridicat
Au turnat ultima antretoaza, unde se vede schela de la sol
Spre Otopeni pe ambele parti lucreaza la grinda cu insertie (tubul pentru cablurile de la iluminat) peste zidul de biscuiti, in  partea dinspre depozitele din Mogosoaia au montat si lisele parapet

Nu arata deloc rau
Daca ar fi fost deja gata si daca ar fi lasat inca o bretea provizorie sa nu gatuiasca in perioada de santier, pe care sa o demoleze cand va fi gata pasajul, oare cat de mult i-ar fi costat  - am fi zis ca sunt foarte dibaci


RaduG

Pasajul Olteniței văzut și de jos, azi am avut o grămadă de timp în ambuteiaje să documentez foto DNCB sud:












































Powered by API/PUM imgur uploader

RaduG


pasa_andrei

Trafic horror in zona respectiva. Videoclip de ieri 08.07.2021 cu noua devierea principala pentru a putea continua lucrarile si pe partea cu Bucuresti.

Coada se intindea spre Jilava pe aproximativ 5 km. Ma intreb un tir care a iesit de pe A1 si sa ajunga pe A2 cam cate ore a pierdut ieri pe aceasta portiune? Bine, nu doar ieri ci in general. 3-4 ore? Un drum de maxim 40 minute - 1h intr o tara cu apa calda.



Enjoy!

RaduG

Da, azi pe traseul Craiova Slobozia, m-a rutat waze-ul complet pe lângă centură și Craiova-Pitești. M-a trimis Craiova-Alexandria, apoi până să ajung pe centură, din DN6 m-a scos pe 401A, apoi de la Jilava pe niște zig-zag-uri pe un câmp plin de blocuri noi, ca într-un final să ajung la Metro Berceni :)
Off-topic, impresii de pe drum, E70-ul între Craiova și Alexandria are o porțiune rămasă neterminată, cu marcaj galben de șantier, horror. Centurile Caracal și Alexandria, în schimb, de mare efect. Această țară are nevoie de variante ocolitoare. De toate variantele ocolitoare posibile.

adix

Salutare baieti!
Pun si eu un video despre cum se misca treaba la pasajul Oltenitei.
Bafta!!


Titza

Centura București(DNCB) - Pasaj Cernica
Stadiu la 10.07.2021