[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

pasa_andrei

Videoclip nou de la Oltenita unde as avea si o intrebare catre voi. Au loc cele 4 benzi pe actuala centura pentru ca de "sus" pare ca nu au loc?



Enjoy!

Fred

Incap. Nu confortabil, dar e loc de o banda suplimentara pe fiecare parte, poate chiar si cu separator de beton pe mijloc ca pe partea de nord. Dupa ce se ingroapa fundatiile pilonilor o sa ramana mai mult loc decat se vede acum.

paulmare

La Mogosoaia au aparut bannerele cu FrischBeton - inseamna ca se pregatesc sa toarne placa de suprabetonare
Biscuitii - spre Otopeni sunt completi (foarte prost montati, partea spre depozitul Ikea din Mogosoaia), un rand si jumatate spre Chitila

CosminH

Incredibil cat de greu merg lucrarile. UMB termina "galma" asta in cateva luni.

Fred

Oricine putea sa o termine in cateva luni, dar cu alt contract, alte termene, alta mobilizare si poate alt cost. Am vazut chestii din astea facute in 3 luni, dar daca ai contract pe 13, 23 sau 33 de luni de ce sa te stradui?

hvm

Va dati seama care este ironia aici? Pe baza termenelor din contract PloBuz o sa fie gata in mai putin decat nodul asta. Si Mogosoaia nu mi se pare deloc complicat, este extrem de simplu, ca orice alt nod pe autosdrada cu bretele de intrare/iesire denivelate paralel cu drumul.... eu cred ca acei care au facut caietul de sarcini aici au dat copy paste la unul de la vreun lot de A ceva dar au uitat sa puna termenul corect de 3-4 luni executie si 2 luni proiectare..
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

hefaistos

Eu nu înțeleg de ce chibitati. Dacă vor termina în septembrie, ceea ce e probabil, se cheamă ca, au terminat lucrarea cu 6 luni în avans.
Serios, un termen de 9-12 luni ar fi fost extrem de generos. Și da, poate s-ar fi licitat mai scump, dar nervii, timpul și costurile de combustibil suferite de băștinașii plătitori de taxe eu zic ca depășesc cu mult valoarea în plus la contract.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

survola

Toată centura actuală este un jeg. Că stai la Mogoșoaia sau nu.
Dacă nu ai sta aici ai sta la giratoriul de la Otopeni, de exemplu. E doar o rezolvare punctuală, care va da doar iluzia unui trafic mai fluent pe centură. Rezolvă (sper) doar traficul radial, spre și dinspre Mogoșoaia.

Sorinus

Intre DN4 si DJ401 , deci intre cele doua pasaje, pe centura, sunt cam 5 km. Stiu ca se si dubleaza DNCB in zona lucrarilor, se vor unii si vom avea toata distanta asta 2x2? Sau raman 1-2 km la mijloc pe stil vechi.

razvan96

Vor fi 4 benzi intre cele 2 giratorii.

punktnet

Vor ramane 1+1 intre A2 si DN4 precum si intre Berceni si Domnesti pana se termina licitatiile de pe sud.
Just kidding.

carutasul

M-am întors de la Otopeni acasă pe centură, așa că am păstrat filmările cu cele două zone de interes:


Pasajul Domnești e la topicul proiectului.

shogom

@hvm, dar stim cine a dat copy paste la caietul de sarcini?
Ma refer punctual, nume-prenume. Nu de alta dar sa directionam exact energia negativa(de sfinti, sarbatori etc) atunci cand stam in coloana. :D

vm75

Cateva poze live de la Mogosoaia. Au avansat cu biscuitii de la rampa Chitila iar pe pod se turna beton




RaduG

FB CNAIR

Quote🚧 Raport progres Pasaj Mogoșoaia, 22 Iunie 2021.
În prezent, la pasajul Mogoșoaia se desfășoară acțiuni de:
🔵 Armare, cofrare și turnare antretoază Pilă P3;
🔵 Armare placă de suprabetonare;
🔵 Umplutură cu balast ranforsat cu benzi de ancorare și montare prefabricate la rampa Chitila.

Video: https://fb.watch/6hOZsFRM-q/