[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

rocklee

Sa pun cineva si filmarea de azi a celor de la ASCORO...CU pasajul Oltenita.

voicul


danutzu_1069

@AndreiB, asta este scopul pasajelor, desființarea trecerilor la nivel...

vm75

Catalin Drula astazi la Europa FM: conducerea Strabag a promis (solemn) ca Pasajul Mogosoaia va fi finalizat pana pe 1 octombrie 2021. Tot pana atunci se va reasfalta portiunea dintre Mogosoaia si Otopeni. Se incearca sa se faca in regie proprie o turbogiratie la Otopeni dupa hobanat in locul bidoanelor, prin demolarea vechiului canton CFR

pasa_andrei

Aveti un video si de la mine de saptamana trecuta.



Enjoy!

TibiV

#3560
In afara de lucrarile propriu-zise (care inainteaza aproape decent...) uitati-va si la coloanele interminabile pe sensul de intrare in intersectii (Domnesti, Berceni si Oltenitei)...

Si pe DNCB, si pe DJ602/Prelungirea Ghencea, si pe DJ401, si pe DN4...
Coloane care se tarasc probabil cu cel mult 5 km/h.
(Un "pedestras" merge cu 6 km/h in mers normal, nu in mars fortat...)

Coloanele alea ne ajuta sa intelegem doua chestii:
- de ce a acceptat UE sa finanteze si DNCB si A0
- cati bani a pierdut economia Romaniei in ultimii 15-20 de ani din cauza cosmarului rutier pe care il reprezinta ocolirea capitalei...

LE
Coloanele de camioane se vad mai bine in filmarile ASCORO. pasa_andrei a filmat probabil in wek-end...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pasa_andrei

Cati bani si cat timp s-a pierdut in tot acest timp? Mereu cand merg la filmat ma gandesc ca sunt  oamenii care stau la acest cozi zi de zi , saptamana de saptamana de prin 2005-2010 cel putin.

LE: Da, filmarea este din weekendul trecut.

ultras_30

cozile pe dn 4 au inceput de prin 2014 si s-au tot marit cu trecerea anilor,locuiesc la 3,5 km de centura si dimineata la 6;45 ies din cartier direct in coada.
la pasajul oltenita au avut un ritm bun de lucru in iarna pana prin aprilie dar de cateva sapt a scazut considerabil ritmul ,probabil se astepta terminarea relocari de utilitati,din ce stiu mai sant de forat peste 100 de piloti insa cele 2 foreze stau parcate de cateva sapt.

danutzu_1069

@TibiV , o afacere sigur a mers bine. Se stie ca la astfel de cozi consumul de carburant creste... mai ales la transportul de marfa... Deci, comerțul cu carburant....

TibiV

Da, ai dreptate...

Asa cum se poate spune ca pandemia a stimulat in India un business...

Cel al incinerarii cadavrelor....
Iar aia din India lucreaza cu "big figures"... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)


Alexander

Foaarte lent se misca. Cred ca o sa fie singurul pasaj fara trambuline la capate. Se face atat de lent incat se taseaza pamantul natural.

minisoferul

În data de 17.05.2021 s-a semnat contractul de Proiectare și Execuție pentru obiectivul ,,Amenajare bretea de legătură, DN6 – DNCB, la pasaj pe DN 6, KM 10+678". Valoarea contractului este de 3.828.310,69 lei și are termen de finalizare 6 luni din care 3 luni proiectarea și obținerea avizelor și 3 luni perioada de execuție.
#DRDPBucrești

VladVulpe

Transparenta Zero legata de dncb dn2-a2 continua si in 2021... Ceva se intampla cu proiectul asta daca nimeni/nicaieri nu se vorbeste despre el concret

Sorinus

Am trecut si eu ieri pe DN2-A2, pare ca au avansat la Cernica, sunt destui piloni decofrati, si cum zices cineva mai sus, au mai sapat in unele zone, dar nimic spectaculos. Ultimul km inainte de DN2 este complet neatacat, acolo cred ca e buba mare, caci trebuiesc demolate ceva constructii.

Concluzia e ca santierul nu e complet abandonat, dar face Pasajul de la Mogosoaia sa para facut pe repede inainte.