[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Dominik

Pasajul Berceni (Concept Design)

You're in Steelers Country

Sorinus

Din ce am observat, la cele 4 giratorii suspendate in lucru momentan, pe partea ce nu e langa calea ferata, nu se vor face bretele si la sol. Acestea ar fi fost relativ ieftine si ar fi degrevat traficul din giratorii.

Exemplu la Domnesti, cei ce vin dinspre A1 si intra in Domnesti, sau ies din Domnesti spre DN5.

slartibartfast

Am trecut sâmbătă pe DN2-A2 doar de la DN2 la DN3. Singura schimbare o constituiau două buldoexcavatoare, fiecare la câte un capăt al podului peste CF București-Constanța, și un pic răscolit a drum tehnologic sau ceva de acea parte.

survola

^ Traficul principal rămâne la sol, pe direcția centurii.
Nu cred că va fi nevoie de o degrevare suplimentară a giratoriilor suspendate.

danutzu_1069

#3454
Problema pusa de colegu' este corecta. Venind dinspre A1 spre Domnești, nu are nicio logica sa urci pe giratoriu ca sa cobori prima la dreapta... Idem si pentru iesirea din Domnești spre Jilava...
Singurul giratoriu suspendat, cel de la Ploiești are bretele pentru virajul la dreapta...

hefaistos

O sa vedeti, cei ce veti apuca momentul ala istoric, giratoriile de pe DNCB sud impreuna cu A0 Sud vor fi suficiente pentru a asigura trafic fluent.
Acelasi lucru e valabil si pentru A0 Nord, doar ca momentul de timp este si mai indepartat.
Deci lasati proiectele in executie in pace, rugati-va doar sa fie terminate cat mai repede.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

adyneamtu

La Oltenitei par a fi bretele de viraj dreapta. Se vad si in ultimele filmari din drona.


bgd77

Oficial, in documentatie, bretelele acelea sunt de fapt drumuri de servitute.

TVlad

Ca sa nu demoleze niste maghernite, urca in mod inutil traficul pe giratoriu. Ca la noi, meschin si costisitor pe termen lung.

AndreiB

Giratoriu e cauzat de calea ferata mai mult decat de maghernite. Altfel era greu de pastrat centura fara conflict de trafic.

voicul

La Domenesti daca se asfalteaza niste drumuri se fac bretele cu cateva sute de m inainte/dupa intersectie.
Depinde pe o varianta gen asta.
Dar asta depinde probabil de primaria de acolo, nu de CNAIR ... deci ramane concluzia: se putea face si mai bine, cu minim de investitii.

TVlad

#3461
Eu nu am contestat varianta giratoriului ci am spus ca prin demolarea maghernitelor si constructia bretelelor se putea evita urcarea pe giratoriu pentru cei care vor sa iasa de pe centura catre dreapta spre Ilfov sau pentru cei care vin dinspre Ilfov si merg la dreapta pe centura.

slartibartfast

Când am citit prima oară, credeam că vrei să spui că dacă în zonele nodurilor, centura ar fi fost mutată undeva mai departe de calea ferată, ar fi fost poate loc de un nod denivelat altfel decât giratoriu. Poate că da. Doar că ei pe DN2-A2 nici măcar utilitățile nu le-au identificat ca lumea, nu mi-i imaginez punând la punct un astfel de proiect, cu exproprieri mai multe.

pasa_andrei

Vesti bune de la Domnesti. Continua montarea tablierului metalic. Avem deja devierea NR.2 pe partea cu prelungirea ghencea. Se lucreaza si pe partea cu Domnesti. 



Enjoy!

DarkFranck

@pasa_andrei mulțumim, chiar e progres bun! mai trebuie deviat traficul pe centură pentru ultimele 2 pile
Fluctuat Nec Mergitur