[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

RazvanN

Care are deja largirea făcută în punctul care ar fi putut să pună cele mai mari probleme, sub pasajul de cale ferată.

hefaistos

Pe de o parte aveti dreptate, 4 luni e mult.
Pe de alta veti vedea ca procedura de atribuire va dura intre 6 si 10 luni (de acum pana la semnarea contractului). Deci...
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

medicul de garda

Ganditi-va ca bucatica aia de DN este complet urbana, intrari in curti peste tot, utilitati cu duiumul care abia au fost bagate in ultimii ani pe majoritatea stradutelor din zona, trotuarele abia fusesera amenajate acum vreo 3-4 ani de catre primarul din Mogosoaia, cu o spatiu verde la marginea drumului care acum va fi distrus...  :( Sigur vor fi diverse probleme legate de utilitati, va garantez asta, am rude fix in zona, am fost de fata cand s-au facut lucrarile astea.

Oricum, sper sa rezolve doua lucruri odata cu lucrarea asta care acum pun mari probleme locuitorilor. In primul rand, sa faca trotuar sub pasajul de cale ferata, caci actualmente ca pieton nu ai pe unde traversa legal spre parcul Mogosoaia, ori risti sa te agate tirul pe acostament, ori mergi prin noroaie la propriu si peste calea ferata, care acum chiar e circulata. A doua problema e lipsa unui giratoriu la intersectia cu fosta centura, langa parc. Deja sunt strazi in zona unde nu poti face stanga legal venind dinspre Bucuresti, dar nici nu ai unde intoarce mai sus, langa parc, ori directie pe care o alegi de duce inainte, inainte, pana ajungi pe vreo straduta intre case ca sa te intorci. La 4 benzi sigur va fi separare de trafic, deci giratoriul va fi obligatoriu.
Trust me, I'm an east-european doctor!

AndreiB

Eu as sugera altceva. Sa faca o pasarela pietonala cu rampe lungi care sa lege Strada 1 Mai si Strada Garii, cu trepte catre peronul nou planuit la statia Parc Mogosoaia. Rezolvi si accesul pietonal in Mogosoaia si traversarea la nivel peste CF (va necesita gard pentru a preveni traversarea la nivel peste sine mai tentanta).

Din pacate podul nou de CF nu a fost gandit cu subtraversare pietonala - ar fi fost solutia perfecta.


RazvanN

@medicul de garda - Dacă am înțeles bine, vorbim doar de bucata de 1km ce se termină în dreptul benzinăriei LukOil, la intersecția cu Soșeaua Chitila-Pădure. Plecând din această intersecție, pe aprox 5-600 de m are ampriza suficient de lată deja, dinaintea și după pasajul feroviar, iar din dreptul străzii Intrarea Gării sunt spații generoase lateral, plus ceva pământ, spațiu teoretic verde, pe care le vor sacrifica și poate câteva intrări de firme/depozite, care vor pierde o fâșie de teren, dar nu s sigur. De fapt aș zice că singurul punct sensibil este exact cum intri dinspre giratoriul de pe centură, o casă P+2+M pe dreapta cu un gard de beton, dar lățimea este aproape ok, poate expropiază firma de vis-a-vis 1 metru, depinde ce pretenții vor exista pentru trotuare.
Acele trotuare amintite, amenajate, încep după benzinărie, zona aceasta era/este cam abandonată, iar spațiile generoase din lateral sunt de ceva vreme o piață de flori cu prețuri dubioase :). În fine, chiar nu cred că este mare lucru de făcut, cu 1-2 excepții poate, dar @hefastois are dreptate, sunt timpi birocratici de scurs oricum. Cred ca este bine ce se face pe zona aceasta, cumva preia fluxul adițional al străzii Chitila, de multe ori deja se forțează o a doua bandă spre centură de aici. Apoi, foarte de acord, pe zona amenajată ar fi păcat să intre cu o lărgire.

@AndreiB - da, ar fi fost foarte binevenită o legătură pietonală acolo, nu am auzit nici un plan despre asta din păcate.

zuma80

Aseara in jurul orelor 20.00 am trecut pe DNCB zona pasajului Domnesti.
Directia DN5 - A1 (GPS)


(GPS)


Terasamentul este ridicat peste cota actuala (GPS)


A inceput montajul tablierului pe partea estica (Prelungirea Ghencea). (GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


Aceasta este imaginea care ma sperie, cu umplutura necesara pentru a ajunge la cota.
Culea rampei A1 - DN 5. (GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader
Pentru A6!

zuma80

La Mogosoaia nu am reusit mare lucru sa fotografiez dar nici nu am observat o evolutie spectaculoasa.
(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader
Pentru A6!

RazvanN

Am observat și eu înălțimea aceea. De ce este așa de diferit proiectul? Se vede bine în prima poza de la zuma80. Rampa inversă, de coborâre, parcă are o pantă descrisă deja peste sectiunile tablierului și ajunge la o culee cu o înălțime mai mică, iar la capătul de urcare este un tablier mai drept cu aparent multă umplutură necesară.
Au greșit cotele de înălțime la piloni? Nu au avut voie să i facă mai scunzi? Mai trebuia să vină cu mai mulți piloni și au renunțat datorită costurilor?

al bundy

Azi dimineata era ceva miscare in fata poligonului de tragere Pantelimon, descarcau un excavato de pe trailer si se dusese pe portiunea de unde acum cateva zile scosesera niste bucati de beton.
Iar langa rampa de urcare de la podul de langa UM inspre Tuborg se face sens giratotiu sau bretea de trecere pe sub pasarela  ?
Deoarece lucrau si acolo, exact unde asta iarna erau depozitate materiale antiderapante si erau parcate masinile de deszapezire.

shogom

La Mogosoaia s a mai animat activitatea. Lucreaza la rampa dinspre Otopeni, monteaza biscuiti" si la umplutura.
Biscuitii se monteaza intermitent, 1 cu 1.
Nici o miscare pe tablier.

pasa_andrei

Inca un video de la mine. Pasajul oltenita avanseaza cel mai bine dintre cele 5 santiere pe ce centura din punctul meu de vedere. Pare cel mai complex, desi tot un giratoriu suspendat  o sa fie.



Enjoy!

survola

Aici cred că ajută că nu sunt chiar lipiți de calea ferată.

Dominik

You're in Steelers Country

DarkFranck

Foarte slab progresul la Mogosoaia, am trecut acum vreo ora, nu am facut poze ca nu e nimic notabil in plus. O sa fac poze cand mai trec si vad ca e ceva progres. Sper că o să termine, totuși, anul ăsta, e chiar culmea să se întindă atât de mult timp la un pasaj simplu, până la urmă. La Domnești am văzut, în schimb, un progres mult mai mare față de acum 2 săptămâni, dar e clar că până în 2022 nu e posibil să se deschidă ceva. M-a mirat că era închisă bariera CF, se făcuse un mare bușon la intrarea în București, cred că e prima dată când văd bariera lăsată acolo.
Fluctuat Nec Mergitur