[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 5 Guests are viewing this topic.

carutasul

păi vinerea? :)
Eu am vrut să trec joi pe la prânz pe acolo, dar după ce am stat vreo zece minute la intersecția cu Valea Oltului fără să avansez aproape deloc am renunțat, cu părere de rău, și am ajuns acasă pe străduțele care merg spre șoseaua Alexandriei...

paulmare

^ Biscuiții macfer cred că sunt "copți" in tara lângă lucrare în formele lui Maccaferri Romania, cei de la Ilia cred că au fost făcuți la Somaco Teiuș, doar benzile și grilele vin din Italia

panzer

Chiar si asa bine ca nu fac gabioane. Sa aseze pietre cu mana o vara intreaga.

danutzu_1069

Si ca sa fie documentata informatia, "biscuitii" Maccafferi sunt astia (familia MacRes) :
https://www.maccaferri.com/ro/products/macres/

paulmare

Cine stie va rog istoria podului de la chitila ?
sunt si aici si la "electrici" reportajele lui Shoppy de pe vremea cand au consolidat podul si au largit pentru breteaua noua care nu a mai fost construita - la randurile 6 si 7, la unul au construit doua pile noi, la altul o singura pila - destul de ciudat,  mi se pare ca doar la 6 le-a trebuit consolidare, pacat ca au abandonat lucrarea si nu au terminat breteaua,

Podul - in cate etape a fost facut ? O bucata e noua si ok, cea facuta de baxcom https://www.facebook.com/Baxcom/photos/pcb.1011056648969656/1011055975636390/ etc
Pasajul peste M1000, am gasit pe google doar o hotarare de guvern de pe vremea lui Stolojan din 1992, "se numeste comisia de receptie" etc etc atat - bucatile care au avut nevoie de consolidare au fost din cele construite in 91 dupa doar 15 ani ???
Inainte, pe vremea lui cioasca - ce a fost acolo ? doar vreo bariera mereu coborata la M1000?

alext

Proaspat de pe drum (12.04.2021):

La intersectia CB cu soseaua Berceni (imi scapa numarul DJ-ului) au ingustat drumul. Practic, centura este blocata.
De dimineata, la ora 9:30, pe sensul DN5 => A2, coada incepea de la podul peste calea ferata (aia care ajunge la Jilava).
Acum, in timpul zilei, nu stiu cat mai era.


Vestea buna este ca am vazut bitum (sau emulsie) pusa pe o portiune din largirea CB. portiunea incepea de undeva de langa intersectie si se oprea undeva aproape de moara (care acum este aproape daramata).

Pe restul portiunii (intersectie Berceni => DN5) am vazut ca erau 2 excavatoare care sapau pe noul aliniament, undeva pe langa benzinarie si ARCHIVEIT.

Au mai ramas de relocat cativa stalpi de electricitate de joasa (presupun) tensiune.
Mai avem de asteptat....
Dar primavara asta pare a fi promitatoare...

panzer

^^ normal ca au abanat lucrarea: nu erau facute exproprierile.

RaduG

http://jurnaluldeilfov.ro/lucrarile-la-infrastructura-rutiera-din-jurul-capitalei-avanseaza-considerabil

Execuția celor cinci pasaje rutiere, lărgirea actualei Centuri a Capitalei și realizarea Autostrăzii de Centură A0 sunt în graficele asumate
Exproprierile pe inelul de Nord al Autostrăzii de Centură au fost finalizate, iar pe partea de Sud, acum că a venit primăvara, au început în forță lucrările la terasament
Pe actuala Centură, sunt în pregătire trei noi pasaje și 10 pasarele pietonale
În jurul Bucureștiului se lucrează intens la infrastructura rutieră, iar cele cinci pasaje promise a se finaliza în doi ani de zile de la preluare mandatului de secretar de stat în cadrul Ministerului Transporturilor, de către Irinel Scrioșteanu, fost administrator public al județului Ilfov, prind contur din ce în ce mai clar. Este limpede, așadar, pentru oricine urmărește stadiul lucrărilor, că acestea avansează vizibil și este din ce în ce mai limpede că, după mult timp în care termenele de finalizare reprezentau doar niște date în proiecte, de această dată ele chiar sunt respectate!

Articol apărut în Jurnalul de Ilfov, ediția print nr. 544


Irinel Scrioșteanu a fost de acord să ne detalieze stadiul realizării lucrărilor la cele cinci pasaje – de la Domnești, Olteniței – Popești-Leodeni, de la Mogoșoaia, de la Cernica și de la Berceni, stadiul lucrărilor de lărgire la patru benzi a vechii Centuri a Capitalei și al realizării unor pasaje pietonale supraterane, dar și modul în care evoluează șantierele de pe noua Autostradă de Centură A0.
"La toate cele cinci pasaje, lucrările sunt avansate. La niciunul dintre șantiere, poate mai puțin pe zona de Cernica, nu am avut probleme semnificative, care să ne întârzie sau să ne blocheze șantierele. La Olteniței, de exemplu, am avut ­într-adevar două situri arheologice, dar cu implicarea tuturor instituțiilor, șantierul nu s-a blocat, iar toate procedurile adminstrative s-au respectat, în așa fel încât să se lucreze. La Mogoșoaia, a fost finalizată amplasarea tuturor grinzilor pasajului și acum se lucrează la rampele de acces spre Otopeni și spre Chitila. La Domnești, s-a finalizat montarea grinzilor principale pentru rampa de urcare spre ­Chiajna – A1 și la rampa de coborâre spre Bragadiru. Acum, se lucrează la montarea grinzilor secundare și a elementelor intermediare. Urmează, în scurt timp, devierea traficului Centurii, în așa fel încât să foram și să executăm ultimele două pile și două culee pe zona centrală – adică fix pe Centura actuală. La Berceni, au fost finalizate și ultimele proceduri de expropriere pe zona Sectorului 4 și acolo s-a intrat pe zona centrală a intersecției, iar traficul greu care trebuia să facă dreapa din Centură, pe sensul de mers Jilava – Berceni, a fost interzis. Acum, acest trafic trebuie să ocolească prin Jilava – Vidra, ca să aibă acces spre Berceni. Nu este vorba de tot traficul de pe Centură, ci doar camioanele care făceau dreapta la Berceni. Acum, ele nu mai pot face dreapta la Berceni, cum veneau dinspre Jilava. Punct. Pentru că a fost o neînțelegere cu acest demers. Intrând cu lucrările în zona intersecției, camioanele nu mai aveau oricum, fizic, posibilitatea de a face la dreapta, poate doar pe banda de constrasens spre Berceni. La Cernica, se lucrează la suprastructuri pe zona rampelor spre Afumați și spre A2. Aici au fost o serie de probleme cu relocarea utilităților. Pentru că, la faza de proiectare din 2012-2013 au fost identificate circa 60 de poziții de rețele care erau pe amplasamentul șantierului. După ce am predat șantierul constructorului și s-au făcut toate sondajele în teren, au fost identificate în total 270 de poziții de rețele care trebuie relocate sau protejate. Am avut surpriza de a constata că și în zonele în care deja se lucrase în perioada 2014-2015, unde Centura s-a lărgit deja la patru benzi (de exemplu, zona unității militare), utilitățile nu au fost relocate și s-a asfaltat peste cablurile care alimentează unitatea militară. Așadar, aici urmează o serie de relocari și refacerea graficului de execuție a lucrării, în conformitate cu situația din teren", ne-a declarat oficialul.

Centura actuală se lărgește și apar noi pasaje și pasarele pietonale

Referindu-se la lucrările de pe actuala Centură a Capitalei, Irinel Scioșteanu afirmă că "licitațiile sunt în desfășurare pentru lărgire la patru benzi între A1 și DN5, și aici, după cum am mai spus, este pentru prima dată când vom avea pasaje pe trei nivele – la Bragadiru, la DN 6, la Măgurele și la DN 5, la Jilava. Sper ca licitația să se finalizeze cât mai repede, în așa fel încât să se intre și acolo pe proiectare și execuție. De asemenea, pregătim de finalizare caietul de sarcini pentru studiu de fezabilitate pentru lărgirea la patru benzi de la DN 5 la A2, și realizarea altor trei pasaje – la ieșire din Glina, la Splaiul Independenței și la ieșirea din orașul Popești-Leordeni, la Leordeni. Așadar, pe măsură ce terminăm caietul de sarcini, intrăm în licitație pentru realizarea studiului de fezabilitate. În paralel, avem o procedură de licitație pentru finalizarea lucrărilor pentru DN 7 – A1, lucrare unde a fost reziliat contractul acum 3 ani. Aici e necesară dublarea bretelei, la Chitila, pentru a avea acces spre și dinspre Centură cât mai rapid, plus finalizarea efectivă a lucrărilor – pentru că nu sunt turnate straturile de uzură, nu sunt puși parapeții, nu e realizată canalizarea pluvială etc. Și, tot pe Centura actuală, am reușit să obținem finanțare de la bugetul de stat pentru pasarelele pietonale necesare a se realiza acolo unde a fost deja lărgită Centura la patru benzi. Adică la Otopeni, Mogoșoaia, Chitila și la Chiajna. Vorbim de 10 noi pasarele pietonale pe zona de Nord", a detaliat Irinel Scrioșteanu.

jalemare

Foarte interesante informatiile despre DN2-A2, au asfaltat peste cablurile care alimenteaza unitatea militara, asa ceva...  :lol:

Sorinus

Totusi, in unele locuri s-ar putea lucra pe DN2-A2, si in conditiile astea. Gen la pasajul peste calea ferata spre Cta. Doar daca, Tirrena nu vrea sa continue in conditiile astea si trage de modificarea serioasa a conditiilor.

Xed

Comunicat CNAIR Facebook legat de sectorul DN2-A2:

QuoteAstăzi, în cadrul sedinței de progres a șantierelor din jurul Bucureștiului, s-a solicitat antreprenorului și proiectantului de pe DN2 – A2 o mobilizare generală mai bună, astfel încât, pe parcursul lunii mai să se poată atinge  maximum de forță de muncă și de utilaje pe șantier.

"Evident că sunt niște sincope pe partea de proiectare și s-a impus găsirea unor soluții pentru a introduce în cadrul contractului și elementele necesare. Totodată, am cerut proiectantului să analizeze solicitările antreprenorului, pentru a coordona și implementa împreună soluțiile optime pentru finalizarea proiectului. Consider că seriozitatea și respectarea riguroasă a unui calendar, dar și mobilizarea pe șantier, pot determina   recuperarea întârzierilor acestui proiect atât de așteptat de către oameni", a explicat directorul general, Mariana Ioniță.

panzer

Iotete informatie pe economedia.ro

Quote
La aproape un an de la deschiderea şantierului şi cu 6 luni înainte de termenul de finalizare, stadiul fizic de execuţie este de doar 6,1%, întârzierea majoră fiind cauzată de relocarea reţelelor de utilităţi, a spus Scrioşteanu pentru publicaţia Jurnal de Ilfov.

,,Aici au fost o serie de probleme cu relocarea utilităților, pentru că la faza de proiectare din 2012-2013 au fost identificate circa 60 de poziții de rețele care erau pe amplasamentul șantierului. După ce am predat șantierul constructorului și s-au făcut toate sondajele în teren, au fost identificate în total 270 de poziții de rețele care trebuie relocate sau protejate. Am avut surpriza de a constata că și în zonele în care deja se lucrase în perioada 2014-2015, unde Centura s-a lărgit deja la patru benzi (de exemplu, zona unității militare), utilitățile nu au fost relocate și s-a asfaltat peste cablurile care alimentează unitatea militară. Așadar, aici urmează o serie de relocări și refacerea graficului de execuție a lucrării, în conformitate cu situația din teren", spune Ionel Scrioşteanu, secretar de Stat în Ministerul Transporturilor.

Si care este noul grafic de executie? Cand o sa fie gata? Ce si-a asumat Tirrena?
Si ce inseamna discutiile cu proiectantul? Nu sunt acestia proiectantii de la CNAIR? Cei angajati de Neaga?

hefaistos

Azi (13 aprilie) la orele 18 am vazut la pasajul Mogosoaia pe rampa spre otopeni primul rand de "biscuiti" la locul lor. Sa fie cu noroc.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

NGC

Pun si aici pentru cei care nu citesc topicul de drumuri nationale.

Quote from: NGC on April 14, 2021, 08:12:12 AM
Ieri a fost lansata licitatia [CN1030203] "Elaborare Studiu de Fezabilitate pentru Largire la 4 benzi DN 1A si masuri de siguranta rutiera pe sectorul cuprins intre Centura Bucuresti si intersectia cu Soseaua Chitila-Mogosoaia".

Valoare estimata: 292.079,45 RON fara TVA

Durata contractului: 5 luni

Fonduri: POIM

Termen depunere oferte: 17.05.2021

al3x

 5 luni SF pentru largirea unui drum drept de 1km?
Altfel, de salutat intentia doar ca demersurile trebuiau facute odata cu inceperea lucrarilor la pasaj.