[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

hefaistos

Pai daca pentru refacerea stratului de uzura vor bloca un sens pentru un an PENTRU CA ASA LE PERMITE CONTRACTUL ce mai ai de spus?
Despre asta e vorba.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

medicul de garda

A ramas in continuare nerezolvata problema cu extensia pasajului peste CF la Chitila, unde a ramas in pom proiectul fiindca s-au trezit ca a trebuit reabilitat urgent tot pasajul, ca statea sa cada. Tin minte ca la reziliere apucasera sa lateasca doua perechi de pile?? Grinzi sigur nu au pus, deci acolo e principala structura care o sa manance timp, ca e sub trafic. Si, poate ma insel, dar nu trebuia reabilitata si fosta centura, sensul spre nord? Acolo nu s-a facut ABSOLUT NIMIC, si nu cred ca o simpla reasfaltare o sa tina. Stie cineva daca contractul original cerea refacerea fundatiei?

Intrebarea mea este ce vor face cu stratul de baza (sau era AB2?) asternut pe sensul nou? Ca a apucat sa se degradeze accentuat, va trebui sigur inlocuit macar pe portiuni. Abia apoi pus stratul de uzura. Personal cred ca de acolo le trebuie atata timp, ca vor trebui sa refaca sub trafic toate chestiile astea pe intreaga lungime a contractului...
Trust me, I'm an east-european doctor!

panzer

Din cele 101 arhive am descarcat doar arhiva cu caietul de sarcini. Din pacate este scanat.
Citez aproximativ din document.

Quote"Structura rutiera existenta: in cadrul contractului reziliat sistemul rutier a fost executat pana la nivelul stratului de binder" (pagina 9 din caietul de sarcini)

"In cadrul proiectului sunt cuprinse urmatoarele lucrari:
- continuarea cf proiectului initial din 2013.
- lucrari de remediere si imbunatatire cf proiectului realizat in 2021;
- Continuarea lucrarilor pt urmatoarele categorii: suprastructura drum, lucrari utilitati .... "

@medicul de garda:
Consolidarea pilelor (7 si 8 parca) si a culeei pasajului vechi nu au fost incluse in contractul cu Delta. Au rezultat ulterior si au fost realizate de alta companie in cadrul altui contract.
Delta a refacut complet partea de sus a pasajului, acolo unde s-a putut. Adica nu in dreptul pilelor cu probleme.

Pe vremuri nu erau drone si luam traseul la picior. Ma astept sa fie nevoie de decopertare si refacerea supra-structurii si in dreptul celor 2 pile pe ambele sensuri de mers. Dealtfel este vizibil pentru oricine ca intre pasajul nou si partea refacuta din cel vechi e o bucata neatacata.
Eu unul nu am fotografiat in zona respectiva (din cauza interdictiei), dar in urma sunt poze puse chiar de cutter.

Sa te lamuresc si cu straturile de asfalt. Iarasi citat aproximativ din caietul de sarcini:
QuoteSistem rutier SR 1-1 pe intreaga parte a partii carosabile existente:
- 5 cm uzura MAS 16
- 5 cm strat legatura tip binder BAD 22.4
- 3-4 cm frezare imbracaminte asfaltica existenta
Deci solutia lor la binder-ul existent si degradat: nu refacem terasament-ul ci il frezam si il turnam din nou + uzura.

Proiectul din 2013 l-am avut si l-am aruncat de nervi. Pentru ca a fost facut varza de niste idioti. Avea pasaj la Rudeni, iluminare in intersectii. Si a iesit rahatul cu 6 giratorii executat pe care il vedem in prezent. Nu mai am rabdare si nici putere sa il citesc si pe asta nou. Nu mai tin minte daca se prevedea explicit refacerea terasamentului pe sensul vechi de mers. Oricum proiectul a avut foarte putin in comun cu ce s-a construit.
As fi curios totusi daca au vreo solutie sa rezolve zonele inundabile: langa primul giratoriu de la strada Tineri (langa Chitila) si cea de langa baza Technologica. Pozele sunt iarasi in urma, a fost si reportaj la TV. Dar o sa astept executia pentru a imi satisface curiozitatile.

Valoarea estimata de 8 mil euro ar sugera doar ce a mai ramas de executat: binder refacut + uzura + breteaua lipsa de la Chitila, parapeti, marcaje, etc.

@hefaistos - nu lucrez la CNAIR. Daca vrei sa TIPI poti sa o faci la usa lor. Nu ma deranjeaza.


minisoferul

Preluare de pe pagina de facebook a secretarului de stat Irinel Scriosteanu, informatii noi referitoare la pasajul Mogosoaia si un filmulet in link.

"Astăzi a început montarea zidurilor de sprijin aferente rampei spre Otopeni"

https://fb.watch/4LK0kco7xs/

carutasul

Interesant, eu credeam că toarnă zidul de sprijin, nu îl cumpără de la Ikea :) Asta explică și aparenta inactivitate, așteptau să vină.

dargauda

Exact ,vin de la IKEA din italia(made in italy) ,la noi nu este beton destul nici fota de lucru.

hvm

^
Adica l-au facut prefabricat? pai care e ideea? sa nu cada un dorel pe strada cand leaga ferul?

alta intrebare e: ce anume o sa il tina sa nu fie impins in afara de greutatea pamantului? Va fi pretensionat dintr-o parte in alta? Ce se intampla cand ruginesc legaturile? sau e foarte bine invelit in ceva sa nu ajunga apa?
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

shogom

#3413
La Mogosoaia zidul de sprijin e facut din biscuitii" despre care au discutat danutzu_1069 si paulmare in pagina precedenta.

Cred ca in linkul de mai jos sunt mai multe informatii,
https://www.maccaferri.com/products/macres/ .

LE: un aliniat de pe pagina respectiva,

The system consists of a combination of geostrip soil reinforcement connected to large concrete facing panels. The ParaWeb® polymer geostrip linear reinforcement is placed between compacted layers of structural backfill, and is intimately connected to the pre-cast concrete fascia panels. The fascia panels are erected in progressive layers as the height of the reinforced compacted backfill rises behind.

florin74

Ceva similar parca a facut Comsa la descarcarea de la Marginea

TibiV

La pasajul de la Ilia...

Margina nu a fost la Comsa, a fost la Impregilo
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pasa_andrei

Video nou de la Domnesti. Avem prima deviere realizata pe DJ602.



Enjoy!


danutzu_1069

Hai ce sa intampla lucruri si aici...
Se pregatesc reazeme pentru grinzi pe partea cu Bucureștiul...
A disparut ceva LEA din dreptul rampei de urcare dunspre A1...
Rest de pile pe partea cu Domnești-ul...
Merge bine, capata forma...

GAC

La Mogosoaia am vazut stive de biscuiti la inceput de martie. Chiar ma intrebam cand o sa-i vad pusi in opera.
Intrebarea care mai ramane este cat o sa le ia sa "biscuiasca"? ... ca la pile s-au cam lungit.

rota

ferească bunuțu ce coadă de mașini  :(