[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

GAC

Aici vom avea tablier metalic ?
Ma rog sa nu avem tablier monolit turnat la fata locului.

river

Eu nu inteleg de ce nu au pornit o lucrare si in zona Chiajna.
Se misca lucrurile si la Mogosoaia si la Domnesti, dar odata finalizate cozile vor fi imense din cauza giratoriilor de langa Chiajna.
E drept ca al doilea (lukoil) se blocheaza din cauza trecerii la nivel cu calea ferata de la intrarea in Chiajna.
Daca mai adaugam si iesirea spre A1 + sensul giratoriu cu drum spre Carrefour...
Poate sunt carcotas dar trebuie sa mai punem niste ani pt un trafic decent.
Ce se face acum va ajuta traficul dinspre comune spre Bucuresti in principal, ceea ce nu e rau deloc.

BTW s-a surpat o banda aproape intre rudeni si chitila, pe partea cu calea ferata (5-10m), folositi cu incredere banda a doua; rosturile de pe podul Chitila (repede dupa reparatii) au sarit atentie mare
Nu stiu cine a construit sectiunea Chitila - Mogosoaia dar jos palaria, rezista de atatia ani, e singura zona decenta din vestul Centurii.

panzer

Chitila - Mogosoaia a fost construita de Aktor!  :lol: Si este singura bucata complet noua de DNCB. De aceea este bine facuta.

Nu citesti pe aici? Nu intereseaza pe nimeni DNCB-ul. Priveste doar cati sunt cei care se scandalizeaza pe un lot din A10 versus DNCB.
Eu circul pe Sebes Cluj odata la 3-4 ani. Dar imi place implicarea lor si o privesc cu placere.

Cred ca tot restul tarii asteapta cu nerabdare A0 - fie si numai pe SUD sa scape de calvarul Bucuresti in perindarile lor. Calvarul ne ramane noua aici. Si este responsabilitatea noastra.

Acum catvea luni am propus si o solutie cu inchiderea giratoriilor de la Dragomiresti/Lukoil si inlocuirea lor cu benzi mai largi care sa aduca traficul la Rudeni. Absolut nimeni nu s-a preocupat macar sa se uite pe harta cum ar arata traficul. Acolo avem tren si nivelul solului, 2 apeducte si 3 directii de mers. Nu prea exista solutia unui pod hobanat enorm care sa treaca pe deasupra in forma de S.

Similar la Chitila am propus 2 idei:
1. semaforizare inteligenta sub pasaj (50.000 euro maxim)
2. interzicerea stanga sub pasaj si inlocuirea cu intoarcerea la giratoriul de la Starada Tinerilor. In plus mai este nevoie de o bretea de intoarcere fie subterana fie supraterana (mai degraba ca este in zona de lacuri) intre Chitila si Mogosoaia. Si s-ar rezolva o mare problema: aceea ca intre A1 si DN1 nu exista o intrare/iesire decenta din Bucuresti. Banda de intoarcere ar costa cam 1-2 mil euro in privat, hai dublu ca e vorba de statul roman.

La Mogosoia am propus pasaje subterane pe directia Dn1A - Bucurestii noi: o singura banda pe sens printre fundatiile pilelor noului pasaj. Nici o expropriere, nimic, doar niste pereti mulati. Nu stiu cat ar costa.

La A1 - DNCB situatia este si mai grava. Acolo e nevoie de niste specialisti sa analizeze fluxurile.

O sa caut si sa readuc subiectele in actualitate poate le vede macar oc7avian.

carutasul

ei, nu fi și tu supărat :) Dacă ar exista un semn că "există ceva intenții"  probabil că interesul ar fi mai mare. Deocamdată nici stratul de uzură nu s-a mai pus, așa că probabil că de asta interesul s-a mutat spre A0 unde chiar se întămplă ceva. A10 e în lucru, sunt șanse să se termine anul ăsta, normal că e de interes...   

panzer

Intentionat am scris 2 posturi. Acesta al doilea este strict politic, deci poate fi sters si cel mai probabil va fi.

Imi amintesc cand m-am intalnit (singura data) cu Cutter, pe atunci doar Catalin si nu ministrul transporturilor. Cum ne spunea ca este si Bucurestean.
Dealtfel daca ne uitam bine pe harta politica USR a castigat doar la Timisoara, Brasov si Bucuresti.

Si totusi, de 4 luni de cand este ministru nu a facut nici macar o singura declaratie despre DNCB. Si i-am urmarit toate declaratiile/interviurile. Si pe cele "aranjate" cu Victor Cosmei (apropo Victor - nu mai ai nici un interes despre DNCB? Pe vremuri nu era chiar asa, nu?) si pe cele in cotradictoriu cu Antenele si alte vuvuzele.

Niciodata nu apare subiectul DNCB la ce planuri avem si ce vrem sa facem. Mai apare cate un comentariu despre ce se lucreaza deja (multumim stim si noi unde se lucreaza!). De aceeam am spus ca am revenit la modul PSD-ist de comunicare: nu vorbim despre probleme.

Evident ca atat Catalin cat si Horatiu stiu foarte bine problemele DNCB. Stiu si ei foarte bine ca odata terminate aceste 4 pasaje problemele se vor muta la urmatoarea intersectie.
Dar ori nu au nici un interes sa vorbeasca despre ele ori nu au voie sa vorbeasca. Probabil trebuie sa asteptam sa piarda puterea: atunci ne vor spune de ce nu au facut nimic pentru DNCB.

Si eu nu cred in povestea cu "nu avem bani!". Un studiu (cum a fost EGIS) este 1 mil lei, un semafor este 50k euro. Astea sunt sume de cafea la Trasnsporturi.

al bundy

Astazi am observat ca au disparut, pe o portiune de vreo 100 metri, parapetii de separare sensuri de mers de la giratoriul de sub A3 inspre Otopeni. Stie cineva de ce ?
Nu am apucat sa fac poze.

RaduG

Quote from: panzer on April 03, 2021, 03:59:14 PM

Si totusi, de 4 luni de cand este ministru nu a facut nici macar o singura declaratie despre DNCB. Si i-am urmarit toate declaratiile/interviurile.

Niciodata nu apare subiectul DNCB la ce planuri avem si ce vrem sa facem. Mai apare cate un comentariu despre ce se lucreaza deja (multumim stim si noi unde se lucreaza!). De aceeam am spus ca am revenit la modul PSD-ist de comunicare: nu vorbim despre probleme.



https://www.agerpres.ro/economic-intern/2021/01/08/catalin-drula-astazi-s-a-lansat-licitatia-pentru-largirea-la-4-benzi-a-centurii-bucuresti-sectorul-de-sud-vest--640096

carutasul

sincer mie mi-e mai teamă că dacă turcii își fac treaba conform contractului iar Aktor vor întârzia ( că deja avem minim 6 luni decalaj) traficul de tranzit va merge pe centura sud- bragadiru- A0 ( Pasajul Domnești fiind gata între timp) . Ceea ce va fi destul de neplăcut pentru mine personal :)  Pe centura nord probabil o să avem o scădere importantă de trafic. Dar lucrările tot trebuie făcute, că va rămâne  destul ca să se facă ceva cozi la giratorii...

panzer

Pe Nord sunt toate problemele la care ma refer:
- A1 DNCB
- Dragomiresti
- Chitila
- Mogosoaia
- DN1
- A3 (ala nu e nod!)
- DN2 DNCB (intersectie proiectata de copii de gradinita!, actualmente cica in executie!)
- Tot lotul Tirena Scavi
- A1 DNCB (nici ala nu e nod - e o intersectie in T cica si asta in executie, desi nu s-a vazut nici un tarnacop in zona de un an!)

Vezi in urma si discutiile cu vancouver despre giratoriile astea suspendate. Vom trai si vom vedea.

Despre A0: lotul ala al lui Aktor este cea mai mare nenorocire: incurca si Nord-ul si Sud-ul. Dar acolo dl Ministrul a facut ce trebuie: s-a intalnit cu cel mare de la Aktor. Si eu as fi facut la fel. A trecut timpul de intrevederi cu diversi Manageri de Proiect locali si timpul promisiunilor de la "sculerie". Trebuie comitement de la oamenii mari. Testul suprem o sa apara insa daca nici aia nu se tin de cuvant. Tipping point-urile o sa vina de pe topic-urile de A10 si CF.

naivu

Intreb si eu ca Gâgă: au terminat de adus portiunea din DNCB Chitila-A1 la 2+2? Ultima data auzisem ca se tot lalaie!

danutzu_1069

#3370
^ WTF intrebare e asta??
Google Maps? (sat. view, street view)



rocklee

unn filmuleti cu PASAJUL BERCENI  de pe  canalul de youtube ...a lui Pasa -Andrei ... :D

https://www.youtube.com/watch?v=vJ4oCIiyKrg&ab_channel=InfrastructureRomania




rocklee


slartibartfast

Vă mai amintiți de autostrada macilor? Acum, sectorul DN2-A2 de pe centura București e centura urzicilor.

Nu am făcut fotografii, dar oricine trece prin zona unde a fost defrișată porțiunea de pădure, poate să vadă că pe tot locul unde se presupune că se extinde centura de lucru, au răsărit urzici moarte din acelea care fac mici flori mov. O fâșie de culoare interesantă.

Acea plantă are o denumire populară un pic mai frustă. Acea denumire cred, însă, că e adecvată modului în care se lucrează pe acel proiect.

zuma80

Exista o filmare din 1.04.2021 de la pasajul Berceni, aparent mai noua decat cea postata anterior din data 03.04.2021.

Pentru A6!