[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

adiarc

pt mine sa o tot lalai presupune costuri mai mari..

si raportat la imaginea strabag...nu e nimic decent ,pt ca o asemenea companie nu se poate compara cu neica nimeni,gen delta sau straco
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

voicul

Greu de zis care e treaba acolo. Intradevar la numele Strabag ar trebui sa lucreze mai cu talent.

Totusi istoria va zice ca a terminat lucrarea inainte de termen.

miahi

Parca spunea cineva ca este foarte putin spatiu de manvera pe santier si multe etape de construire merg doar serializate. Nu stiu daca e 100% adevarat, dar ce e sigur e ca toata lumea e dezamagita de Strabag si solutiile implementate pentru acest proiect.

adiarc

este evident ca PM sunt cruciali ..au avut fie proiecte care au mers unse...fie execrabil cum a fost si pe A3
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

hefaistos

Nu mai dați vina (exclusiv) pe PM. Dacă după atâtea luni conducerea companiei este mulțumită de ritmul lucrării înseamnă că PM-ul, sau șeful de șantier, să-i spunem pe românește, se incadreaza în graficul stabilit. Ca pana la urma e un șef de șantier cu niște atributii de manager în plus.
Deci este decizia Strabag cu s mic sa taraganeze lucrările, profitând de prostia statului roman, care a acceptat/stabilit un timp de execuție de 2 ani juma pentru 60 m de pasaj și 300 m rampe.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

carutasul

Cam cât ar putea dura, acum că grinzile sunt gata în noaptea ce urmează operațiile la pasaj (armare, suprabetonare,  hidroizolație) tehnologic vorbind? Că poate pur și simplu e destul timp să rezolve restul în acest interval. Presupun că urmează niște ziduri de sprijin, dar astea ar trebui să se poată construi într-o lună...

hefaistos

Cat AR PUTEA dura, sau cât VA dura? Ar putea fi gata la 1 iunie. Dacă păstrează ritmul nu va fi gata înainte de 30 septembrie. Și da, chiar și asa va fi gata cu 9 luni inainte limita termenului absurd de execuție.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

carutasul

cât ar dura tehnologic am întrebat. Pentru că dacă tehnologic lucrarea la pod ar putea dura până la 1 iunie înseamnă că, teoretic vorbind, chiar și dacă încep luna viitoare zidurile de sprijin tot ar fi destul timp să fie la 1 iunie gata de asfaltat tot. De asta încă nu dau cu pietre  :)

paulmare

deme are o jucarie noua - cumparata de la energomontaj, au lasat-o calata si cu bratul extins pentru restul de grinzi si se putea citi

Da e strict vina cnair ca le-a dat asa timp lung si extensie, sunt foarte putini oameni pe santier, ar avea loc sa lucreze daca ar fi destui oameni si destule cofraje la zidurile de sprijin
Spunea cineva mai demult ca vine Deme cu 2 mobilizari de macara ca sa aiba peste iarna cat permite vremea sa armeze cele doua deschideri - aiurea, cei cativa oameni ai lor au lucrat la zidurile de sprijin, nu au lucrat deloc la placa
O sa ramana in istorie pasajul asta, 4 fierari mari si lati ai Strabag care au dat gata "la termen" un pasaj dublu sens cu 4 deschideri si 1200 de metri liniari de zid de sprijin, ar trebui decorati de Johanis
Nici nu au problemele cu protectia muncii gen umb sau tarzanii bucovineni sa ne punem intrebari - daca scapa clestele sau piulita de la tirant in cap la colegul de sub el, aici sunt atata de rasfirati ca nu se pune problema asta
O sa ramana in istorie ca cei 7 fierari din prahova plus doamna care le dadea de mancare (si poate le facea si alte servicii cine stie) care au lucrat la pasajul A3 peste magistrala cfr 800

Loc au - au 4 ziduri de sprijin, rampele au 300 de metri, beton este la 100 de metri de santier,
Nu au oameni proprii, si nu subcontracteaza ca sunt foarte lejer in termen
si daca Pizzaroti si actorii o freaca 6 ani si sunt in termen - ei fata de A10 de abia s-au apucat de lucru

pasa_andrei

Doar 2 grinzi au fost montate aseara. Restul de 8 au ramas pentru diseara. Macara DEME este pe pozitii.

Cea mai activa zi de multa vreme din partea Strabag.



Enjoy!

hvm

^
normal. la cat de scumpa e macaraua aia de tinut pe loc. Activitatea trebuie sa fie pe masura....
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

carutasul

păi nu cred că la asta se referea, ci la faptul că sunt mai mulți Dorei care lucrează ceva la una din rampe și la un zid de sprijin. Eu zic că încă mai au timp - până termină placa să rezolve și restul- și poate n-au vrut să lucreze în frig :) Mă rog, încerc să fiu optimist ...

victorbarac

Salut, sunt nou pe forum si imi cer scuze daca s-a mai raspuns la aceasta intrebare:

De ce nu s-a expropiat si o bucata din spatiul acela verde din dreapta (unde era la un moment dat un teren de fotbal) pentru a se construi o bretea de intrare in Bucuresti? Astfel ajuta si la fluidizarea sensului giratoriu, iar cei care veneau de pe centura nu erau obligati sa stea la coada in acel sens.

Multumesc!

Fred

Pentru ca totul se face minimalist; daca se fac exproprieri se fac la minimul necesar si dupa aia fac altele suplimentare, la bretele le fac cat mai mici si mai inguste, la largiri nu fac demolari, pasajul asta nu l-au facut pe 3 niveluri, etc. Lipsa de viziune, lipsa de raspundere, lipsa de neuroni.

RaduG

FB CNAIR, postare+video:

,,🏗 În această noapte s-a finalizat montarea celor 30 de grinzi din a doua etapa de execuție a suprastructurii Pasajului Mogoșoaia. Astfel, au fost montate toate cele 60 de grinzi prevazute în proiect. #lucrări #cnair #pasajMogoșoaia"

https://fb.watch/4lmBO6_x7S/