[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 4 Guests are viewing this topic.

kitsune

Să știi că prin oraș făceam mult mai mult și eram cu capul ca girofarul, după pietoni, trotinete,  bicicliști și participanți la trafic pentru care viața se termină mâine și nu au timp să aștepte la coadă că noi ăștilalți. Așa, pe centură se stă, dar nu mă deranjează 20-30 minute in plus. DJ100 nu prea e opțiune pentru că nu pot intra pe A2 la Fundulea.
Cu gropile ai dreptate, am prins odată liber seara târziu și mergeam cu 90-100, era liber.... Am zis că decolez
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

kola

Cateva poze de la sol de azi cu pasajul Domnesti si Berceni(scz pentru calitate sunt facute din mers). Se lucra la pasajul Domnesti in vreo 4 locuri iar la Berceni nu am observat nicio activitate.
Pasaj Domnesti





Pasaj Berceni
https://i.imgur.com/fwXvwab.jpg





Si ultima cu niste cautatori de comori

Skynick

Pasajele sau giratoriile suspendate sa zicem ca o sa fie gata prin 2022 dar care sunt termenele pentru largirea CB?
Avem o situatie actualizata cu cine, unde munceste si cand zic ca termina?

Inteleg ca strategia este ca pana in 2024 sa se finalizeze CB nord, pana la A2 si A0 sud complet. Care e stadiul lui CB nord?

hefaistos

Largirea DNCB nord (intre SN2 si A2) trebuie sa se finalizeze in 2022 nu 2024.
Si nici nu prea au motive de intarziere, pentru ca e lucrare veche reluata deci exista proiect si exproprieri.
Chestia e ca anul asta contractorul a cam frecat menta. 
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

panzer

Irinel Scriosteanu pe FB:

Sunt detalii despre mai multe proiecte.

Despre Mogosoaia:
QuoteÎn premieră, lucrările de construire a unui pasaj sunt în avans față de graficul asumat de antreprenor. Toți piloții au fost forați, armați și turnați. Au fost făcute testele de portanță și au decurs foarte bine. A început executarea fundațiilor pentru zidurile de sprijin ale rampelor de coborâre spre Otopeni și Chitila, se lucrează la suprastructuri pentru pila și culeea spre Otopeni. Totodată am început lucrările și la breteaua de pe partea dreaptă, în sensul de mers spre Chitila. Și a început producția grinzilor pasajului la o companie din Pitești, iar până la sfârșitul lunii decembrie vor fi montate grinzile pe primele două deschideri. Fac precizarea că aceasta va fi ultima toamnă fără pasaj la Mogoșoaia.

Nu vad de ce ar monta grinzile in 2 pasi. Poate doar din cauza limitarilor de trafic, sau poate a factura cat mai mult anul acesta.

La Berceni, am impresia ca Selina are un program a la UMB, o saptamana oamenii sunt pe la casele lor. Dar nu stiu sigur.

Fred

Quote from: panzer on November 29, 2020, 07:30:43 PM
Nu vad de ce ar monta grinzile in 2 pasi. Poate doar din cauza limitarilor de trafic, sau poate a factura cat mai mult anul acesta.
Pentru ca atatea se pot monta in acest moment si pot continua cu suprabetonarea si alte operatiuni care se pot face peste iarna. Altfel ce ar mai face pana prin martie?

panzer

Inteleg perfect ce spui.
Dar daca vroiau sa mearga pe repede inainte, puteau sa ridice o parte din zidurile de sprijin de la rampa Chitila, cat sa nu ii impiedice in organizarea de santier. Mai aveu front de lucru pe ici pe colo.
Dar merg la eficienta (again - nu ii judec, asa e contractul). Atunci se vor cara cu macaralele pe santier de 2 ori. Nu prea e in linie cu ce am vazut pana acum. Un singur cofraj de pila => 6 luni pentru 2 randuri de pile.

M-as bucura sa ii vad iarna la suprabetonat pe pasaj. Ar fi o indicatie clara ca vor sa il termine pana in Oct-Nov 2021.

PS: de vreo 3h ninge la Bucuresti.

hefaistos

Nu putem stii ce ritm intentioneaza sa tina in primavara si ce termen de finalizare si-au planificat. Putem de exemplu sa ne inchipuim ca pana in aprilie termina structurile de beton armat, incluziv zidurile de sprijin si dupa subcontracteaza umplerea rampelor la o firma serioasa, care intr-o luna le umple pe amandoua. Sau se lalaie pana in ultima zi contractuala, care inteleg ca e undeva in aprilie 2022.
Eu as schimba la 180 de grade politica CNAIR  privind contractorii si relatia lor cu presa.
Respectiv i-as obliga contractual sa prezinte public in termen de n zile (n 30 sau 60) de la semnarea contractului o planificare a lucrarilor, cu termene, pe care sa o revizuiasca odata la 6 luni. Sa se faca singuri de ras. Sa scrie acolo ca turnarea a 3 pile si doua culee dureaza, conform planificarii, 9 luni.
Sa nu ma intelegeti gresit este dreptul lor de a se organiza cum vor. Dar sa nu-si mai ascunda in spatele confidentialitatii actiunile neonorabile. 
Sunt atat de pornit pentru ca intarzierea lucrarilor la acest pasaj este in profund dispret fata de cetatenii romani care sunt nevoiti sa treaca prin intersectia respectiva, unii de doua ori pe zi, si vor fi nevoiti sa faca "coada" mult timp de acum incolo doar ca sa economiseasca domnul contractor cateva zeci de mii de euro.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

horatiu.cosma

Dacă tu (CNAIR) ai cerut prin caietul de sarcini un termen de 24 de luni, de ce tot tu ai vrea să faci de rușine constructorul dacă nu termină mai repede? Unii ar putea înțelege altceva, că dacă nu câștigă cine trebuie, CNAIR intimidează constructorii cu chestiuni necontractuale.

AndreiB

Daca termina contractul la timp, ce vina are constructorul? Daca ar fi firma ta, nu ai incerca sa reduci costurile pentru a maximiza profitul? Vina este a conditiilor din licitatie, nu a constructorului.

horatiu.cosma


alecu26

Activitatea la Mogosoaia e ok ca si ritm. Cu siguranta se va termina inainte celor 24 de luni. Pasajul e destul de complicat dpdv al etapelor de lucru, a managementului de traffic.

Din ce stiu grinzile o parte din ele sunt turnate. Nu stiu daca se va monta ceva anul asta.

La cat e de complicat acolo mi se pare imposibil sa fie montate toate intr-o singura ETAPA.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

hvm

^^^
Constructorul n-are nici o vina. El isi planifica lucrarile in functie de ce a contractat. Sigurul caz in care e interesat sa termine mai repede ar fi sa aiba alta contracte la care trebuie sa isi mute aceeasi oameni/utilaje. In rest obligatia lui e sa termine in termenul contractual.

Iar chestia aceasta cu facut publice planificarile ar trebui inclusa din documentatia de licitatie. Obligatoriu pentru oricine castiga contractul. Ca sa nu fie nici un fel de discriminare....
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

alecu26

Dar de ce sa nu faca beneficiarul publice programele de lucrari?
Daca va uitati la proiecte pe afara, constructorul aproape nu exista in relatia cu tertii. Doar beneficiarul. Si cand sunt accidente tehnice sau probleme, constructorul nu prea exista. Si chiar si Beneficiarul Evita sa ii pronunte numele.

E ca si cum eu mi-as face o casa, am angajata o echipa de meseriasi, si vine nu stiu ce reporter sa vorbeasca cu ei. Sa ii intrebe de ce e faianta nelivrata.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Fred

Quote from: alecu26 on November 30, 2020, 03:05:19 PM
Din ce stiu grinzile o parte din ele sunt turnate.
Inseamna ca cineva are tot interesul sa ia banii pe ele, altfel sunt bani blocati. Statul cand plateste grinzile, cand sunt fabricate, cand sunt aduse pe santier sau cand sunt ridicate?