News:

Tur de forță API 27-28 iunie, DEx12 și A7.
A7 Focșani-Buzău și Dumbrava-Mizil. DEx12 Pitești-Colonești și Balș-Craiova.

Main Menu

[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 6 Guests are viewing this topic.

carutasul

deci asta moșmondeau ei la culeea de la pasajul Măgurele acum vreo lună când am trecut? Pregătesc un pasaj subteran? Sau nu e început și erau reparații curente?

panzer

De orice s-ar ocupa numai de problemele reale nu.

Daca aveti cont de facebook (eu nu am) rugati-l pe facebook sa se ocupe de intersectia DNCB - A1.

rocklee

si intre A 1 si domnesti nu se intampla nimic ...cu ani era vorba si de un pasaj si prelungirea bul timisoara ....

panzer

#3063
Largirea intre A1 si DN5 include tronsonul A1 - Domnesti. Intre A1 si Domnesti este doar o largire simpla pe DNCB.
Licitatia a fost scoasa de la naftalina.
Noua artera Prelungirea Timisoara - DNCB tine de PMB si nu s-a mai auzit nimic de ea. Mai mult tronsonul in plus pana la A1 a existat numai pe forum.

La Magurele o sa fie prima intersectie pe 3 niveluri unde DNCB va fi ingropata.


hvm

referitor la stirea lui @Rota
Sper ca acel giratoriu pentru parcarea de lunga durata sa fie denivelat, ca altfel se chinuie degeaba sa deniveleze tot restul centurii daca pe asta nou il fac la nivel.
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

vasile.silion

@hvm, mi se pare evident, din postarea de pe Facebook, dacă acela e și proiectul final, că giratoriul pentru acces la parcare nu va fi denivelat. Nu cred, totuși, că va crea multe probleme in trafic. Pe direcția sud - nord va există o bretea pe dreapta, neîntreruptă, dedicată, care nu va intra în giratoriu.
,,România are un sens întrucât o începem. Trebuie s-o creăm lăuntric, pentru a putea renaște în ea. Plăsmuirea acestei țări să ne fie singura obsesie." Emil Cioran

Sorinus

E bine ca fac ce fac la Magurele, dar chiar o intersectie cu DJ sa aiba mai mult trafic decat cele cu A1, DN5 si DN6? Aste vor ramane cam cum e cea cu A3 (bine, la A1 nu cred ca mai fac nimic, acolo chiar ar merge pasaj subteran pe centura.

carutasul

La un moment dat parcă era vorba de un punct de întoarcere ca să nu mai facă stânga...

hvm

#3069
^^^
Nu vazusem link-ul catre sursa initial. L-am vazut acu (multumesc) si am ramas cu un gust amar.

Mai e unul si la Virteju (aici cred ca nici macar giratoriu n-ar trebui sa fie, dar hai sa lasam de la noi. Chiar nu e loc acolo sa se faca giratoriu la nivelul solului si pasaj suprateran pentru DNCB? Din ce vad pe GMaps la parcare e loc, iar la Gara Virtejul trece pe langa o curte a doua firme iar in partea cealalta e spatiu pana la calea ferata vreo 30 de metri.

La cum vad ca e acum planificat sensul giratoriu, consider ca se putea muta cu 7-9 metri spre calea ferata (sa ramana doar 21-23 m) astfel incat cele doua benzi care acum exista sa ramana pe amplasamentul curent si sa constituie sensul DN5 > A1, langa ele sa fie construita spre calea ferata pe cei  banda de access in giratoriu, iar in partea stanga pe celalalt sens aveam banda noua pentru A1 > DN5 + o banda de iesire din sensul giratoriu

Sper sa se inteleaga: cu rosu ar fi la nivelul solului, cu albastru pasajul suprateran.




Powered by API/PUM imgur uploader

Vor sa refaca peste 5-10 ani si sa faca un pasaj suprateran pe acolo cum se face acum in restul nodurilor cu o a doua perioada de deranj a traficului datorate celui de-al doilea set de lucrari??? Cat de vechi poate fi planul aici incat sa nu fi luata in considerare necesitatea de a construi pasaj denivelat pentru a nu reduce viteza pentru traficul de pe centura in sens giratoriu? Sau se spera ca nu o sa fie nevoie? Eu unul nu prea cred ca nu o sa fie nevoie fiindca acolo o sa fie zona de trecere intre Giurgiu/Ruse > A1. Eu vad o crestere a traficului pe acest sector.

Aici imi miroase iar a logica de genul: MZA-ul pe care il avem acum pe drumul ala nu justifica realizarea a inca doua pasaje denivelate. Pai normal ca nu justifica ca e 1+1 cu ambuteiaj continuu si nu se poate mai mult. dar daca n-ar fi ambuteiaj sigur ar fi cu mult mai lejer si fara stres pentru soferi si cu siguranta, in special cei de tiruri pentru care si 10 min pot face diferenta intre a ajunge la destinatie in program si a sta intr-o parcare la 10km distanta pana a doua zi (dpdv legal ma refer)

PS: Dar probabil sunt si alte restrictii care nu permit realizarea pasajului. Nu cunosc zona si nu sunt de specialitate. Imi dau doar cu parerea dpmdv. Insa centura bucurestiului n-ar trebui sa aiba giratorii, si da stiu ca pe viitor o sa fie A0 si probabil de asta, dar totusi ar trebui gandit pe termen lung, nu pe termen de 5 ani.
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

rocklee

Sperăm sa nu fie nai promisiuni politice si electorale...sa sefaca ...acea largire..

panzer

Varteju asta este intre Bragadiru si Magurele. Nici n-ar trebui sa aiba giratoriu. Doar bretele de acces, cu introarcere la giratoriile apropiate.

Unde erati toti acum cativa ani cand am numarat 8 giratorii noi pe DNCB? Giratorii la sol, nu suspendate.

Din pacate inca se executa lucrari dupa proiecte jenante, care vor trebui regandinte si muncite in viitor. Sigur la Magurele era nevoie de denivelare pe 3 nivele. Nu la A1. Acolo e de-a dreptul intesectie in T.

carutasul

da, cred că problema e de fapt că s-a preluat proiectul din 2008 sau când începuse; pe vremea aia nu era vorba de A0 deloc. Între Bragadiru și Măgurele sunt vreo patru km, acolo e o stradă care iese în centură dar ar putea fi lăsată cu obligatoriu dreapta fără să sufere cineva... Cel mult într-un viitor când va merita, prelungită și în interiorul centurii, când o să apară construcții. Nu mai vorbesc că "undeva, cândva" ar trebui să apară și o ieșire corespunzătoare autostrăzii/DE/whatever de Alexandria sau Turnu-Măgurele sau cum s-o hotărî...

Puffyk

Imprejurimile Parisului sunt pline de sensuri giratorii! Te zapacesc, la propriu! Si nu se prea fac ambuteiaje...Bine ei stau un pic mai bine la niste inele suplimentare de centura...nu foarte mult, doar asa.... :o

panzer

Este presiunea Ilfov-ului de a avea acces in DNCB direct din orice straduta.

Studii au fost 3 acoperind diverse bucati. Din pacate la studiul LukaWay capetele nu au fost incluse pt ca cica erau in constructie. Asa ca A1 - DNCB nu a fost reproiectat pentru ca era in contractul in curs de executie cu Delta. Delta a intrat in insolventa, contractul reziliat, tronsonul este nefinalizat. Si in consecinta e "negura".

Ce se liciteaza acum este pe baza studiului EGIS, cel pe baza caruia s-a si depus cererea de finantare.

Parcarea in sine se va face degeaba. Pana va fi gata, traficul o sa fie deja pe A0. In plus sunt deja benzinarii mari cu parcari pentru TIR-uri suficiente. Cine stie insa al cui o fi terenul ala si trebuie expropriat.

La modul cel mai sincer, la MZAul actual (nu cel previzionat) giratoriile fara conflict de trafic nu incurca. La Chitila cu strata Tineretului (cel de pe DNCB dupa pasaj spre A1), la Rudeni cu groapa de gunoi, etc.
Giratoriile incurca unde traficul e mare pe ambele directii: Mogosoaia, Chitila pe DN7 (cel de sub DNCB), Dragomiresti, etc.