News:

Tur de forță API 27-28 iunie, DEx12 și A7.
A7 Focșani-Buzău și Dumbrava-Mizil. DEx12 Pitești-Colonești și Balș-Craiova.

Main Menu

[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

panzer

Selina este UMB 2. O placere sa ii vezi la munca. Plus ca utilajele par in numar optim: o foreza (au fost doua), un compactor, o Kelly, etc.

Un citat din studiul de mai sus, pagina 257:
QuoteMai mult, pentru a îmbunătăți condițiile de trafic din zona proiectului, sunt recomandate acțiuni suplimentare legate de drumurile radiale / de legătură, cum ar fi:
- Lărgirea drumurilor radiale cu o bandă pe direcție, unde această acțiune este posibilă (adică DJ200B, DJ200, DN2, DN3, DN4, DJ401, DC19, DJ602);

Aici la Berceni pare ca s-au aliniat astrele:
- Largirea in Bucuresti este gata: facuta de PMB S4 (parca)
- Pasajul pe DNCB, facut de CNAIR
- Largirea Dj401, in comuna Berceni, facuta de Ilfov, in curs.

Este posibil ca dupa studiul Seach, studiul LukaWay, studiul Egis sa avem prima intersectie pe DNCB proiectata si executata la capacitate de trafic prognozata. Nici A0 nu are nod la Berceni deci nu va descarca trafic aici.

razvan96

#3001
Pentru prima oara apare si in Stadiul proiectelor CNAIR:
LARGIRE LA 4 BENZI A CENTURII RUTIERE A MUNICIPIULUI BUCURESTI SUD INTRE A1 (KM 55+520) SI DN 5 (KM 40+000) - LOT 1 SI LOT 2. Ei estimeaza ca incep licitatia pe 16.11. Nu as crede dar in primul rand e important ca au scos proiectul din sertar :).

Interesant ca e o inadvertenta aici, pe de-o parte in titlu apare DN5 si km 40, pe de alta parte cand specifica loturile se vorbeste de km 35+600, adica de la Pasaj Berceni. Lungimea totala e data 18,68 km, deci tot de la 35+600 (din diferenta se scade portiunea largita prin proiectul de la Domnesti).


panzer

Ar fi fost pacat sa nu il scoata de la nafatalina. Este ultima bucata din DNCB care se califica la POIM.

Multumim.

voicul

Si o sa ajute enorm, chit ca sunt sanse sa se termine A0 S inainte.
Nu e ca la Boita - largire DN7 si A1. Nu. DNCB trebuie tot la nivel de 2 bezni si denivelat.

Duta C

Si eu cred ca Voicul.Va fi din ce in ce mai aglomerat Bucurestiul in jur si cu industrie,logistica si cu locuinte,deci trebuie neaparat sa fie la 2 benzi toata centura mica.

dr4qul4

Nu cred ca cineva poate contesta asta. Si chiar si asa (2 benzi si toate intersectiile denivelate) tot se va aglomera. Ba chiar se va si bloca la anumite ore, pentru ca nodurile nu sunt facute cum trebuie.
Insa, cu DNCB la 2x2, vom evita blocajele pe A0.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

AndreiB

Eu as sugera si alt motiv - toata zona dintre CB si A0 va fi perfecta pentru parcuri logistice si industriale. Am putea realiza o serie de parcuri industriale de la zero, unul in sud (langa DN4), unul in nord (langa A3 - deja de facto existent), unul in est (langa A2), care sa aiba acces usor si in diferite zone din Bucuresti si in pietele de export.

Ar permite relocarea industriei din intramuros si dezvoltarea a proiecte mixed use in schimb.

Duta C

A0 trebuia din start la 3 benzi....si fluidizarea traficului pe DNCB+A0 va aduce investitii noi si noi aglomerari....Deci in viitor eu cred ca infrastructura rutiera mai sus mentionata va fi intr-o continua modificare  si upgrade.

fulger nc

@Duta C
Daca dezvoltarea de investitii se face de-a "lungul" centurii e mai logic sa se construiasca ulterior "benzi colectoare" ce merg paralel cu autostrada si de pe care sa se faca "descarcarile" si "incarcarile" cu trafic ..dinspre si inspre zonele astea.
  Asa nu se incurca traficul ..ptr ca sa ai multe benzi de accelerare si deccelerare pe autostrada va duce la multe "conflicte de trafic" , cum spunea intr-un post @Bogdymol ..si chiar daca are mai multe benzi tot vei avea aglomerari ..tocmai din cauza acestor "conflicte" unde autovehicule lente se suprapun cu altele mai rapide ce accelereaza/deccelereaza in spatiu scurt.
  Benzile colectoare separa traficul dedicat zonelor astea.
  Doar sa lase spatiu ptr dezvoltarea lor si sa nu permita constructii in imediata apropiere a autostrazii.

kolegu

Astazi la 10 erau doua foreze Zublin la pasajul Oltenita, una in coltul din stanga al intersectiei cu CB, cum vii dinspre Oltenita si faci stanga spre Berceni si functiona si alta pe partea dreapta a centurii cum vii  dinspre A2 pana in intersectie la vreo 200 m de intersectie, dar aceasta nu functiona. In rest mai era doar un excavator care racaia pamantul spre Oltenita pe partea stanga. Alta miscare nu am mai vazut...

zuma80

Pentru A6!

Clinlin

#3011
Pasaj Mogosoaia, azi la pranz.



Giratoriu Cernica, ceva mai tarziu.


survola

La Cernica se așteaptă și o eliberare a terenului în acea unitate militară?

carutasul

mă distrează că la Cernica arată fix cum arăta la Domnești înainte de "restart": un singur colț unde se lucrează :)
La Mogoșoaia ăsta e tot proiectul? Viaduct peste DN? Că nu înțeleg de ce nu s-ar putea termina în primăvară...

panzer

Dap. La Mogosoaia este exact ce se vede. Inca un rand de piloni si a doua rampa.