[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

panzer

Revino cu intrebarea peste 5 ani.

In opinia mea ar trebui desfiintat rondul de la Dragomiresti. Traficul dinspre Dragomiresti s-ar imparti: cel spre A1 ramane ca acum, traficul spre DN7 se va duce in rondul de la Petrom - Rudeni, unde nu exista conflict prea mare acum iar in viitor este loc sa se faca un pasaj simplu ca la Mogosoaia.

Traficul din Dragomiresti se poate duce in viitor pe DJ602 spre A1/A0 fara "aportul" DNCB. Vezi planurile de pe topicul A0.

Dar la astea ne gandim dupa ce o sa observam surprinsi ca solutia actuala nu functioneaza!

Barcelo

Au inceput lucrarile si la podul peste CF dintre Cernica si A2. Scuze pentru calitatea proasta a foto, sunt facute cu telefonul din masina ,in mers.




TibiV

Multumim!
Este primul "semn de viata" adevarat de pana acum....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

panzer

Mogosoaia: pe filmarea lui shoppy la minutul 1.58 se distinge inceputul peretilor laterali ai rampei Chitila.

Mi se pare foarte subtire peretele fata de ce vedem pe la autostrazi.


pasa_andrei

Salut.

O filmare de ieri 01.11.2020.



Enjoy!

Clinlin

Una și de la mine de acum câteva ore.


hefaistos

PASA_ANDREI
Ai si n-ai dreptate cu "cum se poate bloca un sens giratoriu". Orice blocaj pe un drum supra aglomerat de reflecta in intersectiile din amonte.
Am vazut pe autostrada in Germania cum o bretea de iesire de pe autostada obturata undeva spre oras (nu se vedea cauza) a propagat blocajul ducand pe autostrada ducand la obturarea completa a uni sens. Tot intr-o zi de duminica.
Ce-i drept sensul celalalt nu era afectat, ceea ce nu putem spune despre un sens giratoriu.
Nu spun ca n-ai dreptate ci ca adevarul e..pe la mijloc. Daca se face pasajul si se rezolva gatuirile din aval de intersectie sensul giratoriu de sub pasaj ar trebui sa fie OK.
Si felicitari pentru filmare.   
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

voicul

Deci foreze si-a terminat treaba. E si asta un pas inainte!

+1 la amandoi si  :cheers:

RaduG

Mă întreb cum se va rezolva macazul CF de pe extinderea la 4 benzi:




Powered by API/PUM imgur uploader

TibiV

REMAT Nord cred ca nu foloseste mai mult de unul-doua trenuri pe luna.
DACA mai foloseste....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pasa_andrei

@hefaistos : Vezi situatia de la pasajul Chitila. Identica. Se va rezolva doar partea de centura. in giratoriu de sub o sa fie un haos in continuare pe relatia Bucuresti-Mogosoaia.

Acum o sa mi zici sa am rabdare ca o sa se construiasca A0 Nord nu?

hefaistos

Pasajul Chitila suferă și de lipsa unor bretele de dreapta care sa scoată acest trafic din inima intersecției. La Mogoșoaia vor fi, înțeleg eu.
Și da, sensul giratoriu nu e un panaceu universal e doar o soluție ceva mai buna decât o intersecție în cruce.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

panzer

Ca si reminder pentru colegii mai noi pe forum:

Exista un studiu facut de EGIS: "Studiu Strategic pentru Soselele de Centura ale Bucurestiului"
Are 285 de pagini si poate fi descarcat de aici. 21 MB. Salvati-l pe computer ca devine din ce in ce mai greu de gasit. O scurta prezentare disponibila aici.

In studiu o sa gasiti scenariile analizate, studiul de trafic (orbitale + oras) existent dar si prognoza, solutiile propuse.

Foarte util pentru topicele: DNCB, A0 si diverse discutii despre traficul din Bucuresti.

Dominik

You're in Steelers Country

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)