News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

pasa_andrei


panzer

Multumim Andrei. +1

Iti este mult peste mana sa dai si o fuga la Cernica?

panzer


Fred

Unde se intalneste breteaua cu DNCB la min 2:30 o sa ramana o sicana ca acum? Asa sugereaza marginea din dreapta, care ar trebui sa fie in configuratia finala. Daca da, care e scopul?

ionutb

Largirea sectiunii de sud a DNCB in ce stadiu este ? In afara de pasajele denivelate in curs de constuctie mai este ceva in pregatire sau se asteapta A0 si aia e...

shogom

La Mogosoaia foreza a terminat treaba la primul rand de piloni(3 bucati) si a inceput sa lucreze la culee. Dupa ritmul in care lucreaza, la inceputul saptamanii viitoare ar trebui sa termine si aici.
Oare de ce n au inceput ridicarea la nivel in partea dinspre Chitila?

zuma80

@Ionutb, si eu astept sa vad stratul de uzura pe zona reabilitata dintre giratoriu Remat si A1. Au aparut crapaturi sunt damburi este orice dar numai o sosea cum trebuie nu este. Cand treceti prin zona sa va uitati la santurile laterale unde este vizibil betonul mai sus cu aproximativ 5cm fata de suprafata DNCB.
Pentru A6!

pasa_andrei

Progres 0 pe sectiunea DN2-A2 fata de August 2020.



Enjoy!

panzer

#2963
@shogom: pt ca numai acolo au autorizatie de organizare de santier. As putea sa jur ca rampa Chitila va fi terminata dupa rampa Otopeni.

@zuma80: trebuie sa iti ajustezi asteptarile. :D Tronsonul este inghetat. Nu mai are constructor. Mai este o rampa bretea de construit la Chitila. Am si uitat status-ul la exproprierile in plus necesare. Ne uitam la o noua licitatie pt a termina.

Mai cititi si voi pe aici: in afara de pasaje, "lucreaza" Tirrena pe DN2-A2 cum vedeti in videoul de mai sus. Multumim Andrei.

A1-DN5 prins in studiul Egis si in cererea de finantare, nu are nici macar licitatia lansata.

Sorinus

Nu inteleg, pe celelalte santiere Tirrena lucreaza, doar aici nu face absolut nimic. Au vreo raca cu CNAIR? Nu le mai convine contractul?

panzer

Sunt zvonuri ca lucreaza la Cernica la pasaj, dar nu e prins in filmarea lui Andrei.

voicul

Dupa ce i-a frecat CNAIR cu A10 ... cred ca au o raca cu CNAIR, dar concret CNAIR face misto de companii si da AC dupa ureche.
Ei bine si dupa ureche tot costa antreprenorul si normal ca nu ii convine sa lucrez pe bucati si bucatele.

slartibartfast

^^
Am fost de câteva ori pe DN2-A2, am făcut și niște fotografii de la sol în zona giratoriului suspendat de la Pantelimon. Cum lucrurile păreau încremenite, nu le-am mai pus și aici, n-are rost. Totuși, într-o seară când am trecut pe acolo am văzut o foreză și o betonieră lucrând anemic acolo.

Cred că TS trage de timp cu spor, durata contractului le permite; lucrările din alte zone decât giratoriul suspendat iau destul de puțin, doar giratoriul suspendat în sine e lucrare de durată. La el mișcă puțin, cât să zici că fac ceva pe lucrarea de pe drumul critic. Dar cu restul nu au de ce să se grăbească, așa că nu se grăbesc.

Sorinus

Mai e podul peste M800, ce trebuie dublat. Si ceva lucrari nu tocmai usoare pe la lacurile dinspre A2.

punktnet

Daca nu gresesc, mai sunt si 2 poduri de executat.
Din ce am vazut, la primul pod pe directia DN2-A2 deja in partea dreapta au aparut utilaje si pregatire pentru - ceva.
Just kidding.