News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

hvm

^
Nu vor sa incurce traficul cu 8. Una singura aproape ca nu o observa nimeni.  :lol:
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

panzer

Vestea este ca s-a deviat traficul pe noua bretea de la MOL. Multumim vm75
Asa se explica si ca acum balamucul se intinde acum pe pod la Chitila cum anticipam. Iesirea din giratoriu pe o singura banda in loc de doua.

De saptamana aceasta a inceput deranjul, pana la deschidere.

@voicul: perceptia noastra pe forum este alterata. Normal ca pe un lot de autostrada este sa ai mai multe foreze. Aici pe DNCB nici nu au loc de a doua foreze si nici nevoie.
Au un rand de pile, deci 6-8 foraje. Similar la rampa. Si cum foreza e Zublin, o sa se miste repede cu forajele, chiria costa.

vm75

La Strabag e totul pe eficienta :) A inceput si CNAIR niste lucrari pe sensul spre Chitila (in dreptul CrisTim) si dimineata era plin de camioane portocalii si angajati cu veste DRDP care nu pareau sa aiba un scop precis. Au excavat partea dreapta a taluzului, cred ca se face o largire, desi nu imi e clar de ce ar face DRDP asta. Revin cu poze in zilele urmatoare, poate stie/intelege cineva ce se intampla. Deocamdata, pe sensul spre DN7, imediat dupa sensul giratoriu, se circula pe o singura banda, pentru ca Strabag lucreaza la zidurile de sprijin pentru rampa spre DN7 iar pe dreapta se excaveaza.

horatiu.cosma

^
Nu stiu daca s-a mai scris, dar in proiectul Strabag nu este prinsa si breteaua 5. Aia o face acum DRDP in regie proprie.

paulmare

azi la 18 turnau la un zid de sprijin, intrarea dinspre chiajna spre otopeni a fost astazi pe doua benzi, ieri pe una singura,

kola

#2930
De evitat daca se poate. Astazi am stat 34 de minute in coada pe directia Chitila-Mogosoaia. Coada a fost de la urcarea pe podul de Chitila. La intors a fost ceva mai bine.


panzer

Nu se poate evita decat prin oras. Mai exista un drum prin DJ601 continuat cu DJ101 dar ocolul este foarte mare.

Acum trebuie sa le trimitem aceste poze celor de la CNAIR sa vedem cum au ajuns la concluzia ca acest pasaj simplu, fara utilitati de deviat, cu putine exproprieri, se executa in 2 ani cat un tronson de autostrada!

cutter

Quote from: cutter on September 03, 2020, 11:58:09 AM
Tehnic îți dai seama că se putea găsi 1m extra la bretelele 7 și 8 astfel încât să încapă 2 benzi în regim de șantier (cum sunt în Germania/Austria cu galben/portocaliu marcate), adică să fie lățimea de 7m, nu de 6m.

Dar asta implica să demolezi o parte din lucrarea temporară, ori ei o execută în forma definitivă că așa e cel mai simplu/ieftin pentru constructor.

Hai să punem în balanță costul demolării/lucrării temporare, poate 2-300.000 de € (?), pentru a avea 2 benzi pe cele 12-14 luni (nu 6-7 luni cum a mințit Barbier ca să îndulcească pilula - că se va circula așa până se dă drumul la pasaj) de șantier CU timpul petrecut în trafic, uzura mașinilor, costul de oportunitate al ambuteiajelor de 6-7km pe care le anunță Barbier...

Nu mai vorbesc de perioada contractuală de 24 de luni de execuție (adică până în aprilie 2022) care este de noaptea minții pentru o lucrare așa de simplă. Acuma ne rugăm de Strabag și implorăm divinitatea să termine în 2021... dar ei contractual și fără penalități pot să tragă de ea liniștiți.

^^^

Of. Când nu-i cap...

punktnet

Exista o ruta de ocolire a giratoriului Mogosoaia daca mergi pe directia DNCB - DN1 si anume :
Mers pe DN7, stanga la intersectia cu Laminorului, continuat stanga la intersectia Laminorului cu DN1A, mers vreo 700m, dreapta pe str Malul Mic, in capatul strazii viraj la stanga pe str Nades care iese in DNCB la 400m dupa giratoriu.
Drumul il parcurg zilnic si este 100% liber
Just kidding.

panzer

Blocajul se prelungeste spre A1 dincolo de DN7 - Soseaua Chitila. Daca te dai jos de pe DNCB la Chitila e corecta varianta ta.

survola

Aici se vede că țara noastră are nevoie de mai multe șosele. Ajungi să nu ai alternative.

panzer

Acum CNAIR are suficiente motive sa vorbeasca. Se face cate ceva, dupa ce am avut ani la rand cu cateva borduri si atat pe DNCB.

Dar nimeni nu vorbeste de intersectia DNCB - A1 "proiectata" extraordinar de prost - nici nu poti sa o numesti proiectare! Tot blocajul se va muta acolo. Dar nu ii intereseaza. Nu pot gandi nici macar 3 luni in avans. Asteapta sa se produca super-blocaje, sa creasca nemultumirea la maximum si abia incep sa se gandeasca! Cum a fost la DN1-DNCB.

Similar "proiectarea" de la DN2-DNCB.

In cazul cel mai optimist, in care toate pasajele, giratoriile suspendate vor fi terminate la timp, DNCB tot nu va opera la capacitate. La fel cum acum e rupt la Mogosoaia, Domnesti, etc, se va bloca la A1, DN2, Dragomiresti.

AndreiB

Nici eu nu inteleg de ce nu exista un proiect de denivelarea integrala a tuturor intersectiilor la nivel sau eliminarea virajului la stanga pentru intersectiile secundare.

Chiar si dupa ce va exista A0, Centura Bucuresti va continua sa aiba un rol important in circulatia din Bucuresti. Zgarcenile astea pe termen scurt vor costa enorm pe termen lung.

hefaistos

Intersecția de la Dragomiresti va fi o problema pentru ca este deja dificila chiar și cu limitarea de flux de la Mogoșoaia. Din păcate acolo sunt doua sensuri giratorii unul după altul, care asigura și fluxul pe relația Chiajna/Bd. Uverturii. Și în zona aia sunt și alte complicatii. Nu știu dacă se pretează pasaj.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

Puffyk

La Domnești se lucra destul de susținut. Au mai apărut niște turnuri de armătură. La Berceni, mai slăbuț. Încă mai sunt oamenii aceia care sapă după fier, o imagine foarte urâtă! La Oltenița, altă viață! S-a mai dărâmat câte ceva, era și o foreză acolo care lucra de zor! Ceea ce mi s-a părut foarte interesant, zone întregi au fost decopertate între cele două intersecții! S-o pregăti un 4 benzi?