[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 7 Guests are viewing this topic.

Duta C

multumiri de stiri si video colegii! :p :p

paulmare

azi a fost infiorator pe centura, culmea ca blocajul cel mare mi s-a parut la dragomiresti deal - la ora 17.30 mergand spre chiajna
La intoarcere - Strabag la 18.30 avea inca ceva oameni la lucru, aveau un turn de lumina pregatit, poate ca isi dau seama ce presiune o sa fie sa deschida mai repede

hvm

^
sau poate presiunea deja exista (behind the doors).
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

panzer

Dupa ce au cerut 2 ani executie, acum sa puna presiune? De ce? Pot sa declare linistiti ca lucrarea decurge conform planului, si basca sa fie si adevarat. Ca planul este cu 3 fierari, un rand de cofraje si d'aia a iesit asa ieftin.

Pe aici pe forum s-a opinat ca si 1 an e mult. Dar asta e, o sa mai stam 18 luni dupa un rand de pile si o rampa.

Daca vor sa puna presiune undeva mai bine ar mai da un telefon la TS. De 7 luni cu proiectul gata ar fi trebuit sa gaseasca toate utilitatile. Le gaseau si daca le cautau cu mainile goale.

AlexxC

Trotuarul asta sper ca nu ramane asa! Nu?

rota

esti pe centura, doar nu ai nevoie de trotuar ca pe Fabrica de Glucoza  :lol: :lol:

AndreiB

Eu nu inteleg de ce nu au facut bretelele estice de la inceput suficient de largi ca sa poata sa faca podul direct?

miahi

#2917
^ Parca a explicat Horatiu cutter, daca nu ma insel. Pe scurt, bani si cerinte imbecile ale beneficiarului care putea sa ceara din faza de licitatie asemenea configuratia a intersectiei pe timpul santierului.

Am gasit si postul:
Quote from: cutter on September 03, 2020, 11:58:09 AM
@TibiV

Uite aici un exemplu de-ăla de-mi tot răcesc eu gura degeaba de proastă pregătire/derulare de proiect. Ăsta cu sugrumarea de la Mogoșoaia.

Tehnic îți dai seama că se putea găsi 1m extra la bretelele 7 și 8 astfel încât să încapă 2 benzi în regim de șantier (cum sunt în Germania/Austria cu galben/portocaliu marcate), adică să fie lățimea de 7m, nu de 6m.

Dar asta implica să demolezi o parte din lucrarea temporară, ori ei o execută în forma definitivă că așa e cel mai simplu/ieftin pentru constructor.


panzer

De ce sa mai luam proiectul iar la puricat?

2 bretele lipsa din proiectul original ne-au adus aici. Proiectul care se executa acum e diferit de cel de pe vremea lui Boc, atunci cand pasajul a fost scos din proiectul original.

In practica, exproprieri.

panzer

Oltenitei: incet incetisor, dar se misca si ei un pic.



Berceni: ++Selina  :)





Puffyk

Am dat o fugă din Dragomirești Vale până la RAR Voluntari. Plecare la ora 7.16, am făcut 52 minute. Am stat la coadă începând cam de la 150 metri de Rompetrol, 11 minute de ambuteiaj. La întoarcere, la 12.30, am luat coada de la giratoriul din plastic și până la podul în lucru. 12 minute. Pe sensul către Otopeni coada incepea de la Chitila....

Puffyk

Mi-am amintit de momentele când s-a lucrat la Podul de la Chitila. Câteva zeci de metri de reabilitare...un an de zile.... cozi până la Rondul Dragomirești...Ce vremuri frumoase!!!6 :o

shogom

La Mogosoaia au adus armaturi pentru pilotii forati. Sunt si segmente din capul de forare al forezei.
Dinspre Otopeni, se intra in rond pe 2 benzi(nemarcate dar folosite ca atare  :D).

vm75

La Mogosoaia se monta azi foreza Zublin. In ultimele zile s-au facut gauri in asfalt, probabil unde se vor executa forajele. Armaturile sunt pe pozitie




voicul

Foreza - adica 1 singura - intr-o intersectie mega super aglomerata.
UMB - pe camp, langa Slatina - vreo 8 a avut.

Ziceam si eu ...